Je redt het niet op eigen kracht hè?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 gewone weegschalen wel, op iedere weegschaal 1 voet.
Met wat ? Cursus tekenen en schilderen met pastel ?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Gert het volgende:
Sorry, hij is niet zo heel mooi gelukt, maar de streams zijn saai en ik was nu tóch al bezig.
[afbeelding]
Eric gaat alleen maar leuk met Amanda en Hupert om, beetje maf om Hupert dan weg te stemmenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik nog, maar ik kan geen reden bedenken waarom ze dat niet hebben gecensureerd. Als ze Huub erin willen houden (en dat neem ik aan, vanwege zijn populariteit) dan was het heel simpel op die tekst zwart te maken. Want een Natasia en Brian die gaan geloven dat Eric Huub er in wil houden, kunnen nog wel enorm op hem gaan inpraten en misschien wel weer omkopen. Wie weet waar Eric gevoelig voor is..
Trustenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Ik ga echt een keer lekker vroeg erin. Tot morgen en sweet dreams![]()
truste, ik wacht nog ff op de thuis komst van Erik en amandaquote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Niets, ongeacht tijdstip...........quote:
Er zijn van die dagen dat ik ook wel een ban zou willen hebbenquote:
Trustuhhhquote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef beequeen het volgende:
Het was geen grapje, ik zag dat pas bij Dr Phil of Oprah volgens mij toen het over iemand ging die heel dik was.quote:
Je kunt toch ook de 2 weegschalen op elkaar zetten, dan hoef je niet zo moeillijk te doenquote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
2 gewone weegschalen wel, op iedere weegschaal 1 voet.
Ook dat ja... En hij houdt er van als hij populair is, dus zal ook daarom niet tegen de wil van zijn vrienden en een groot deel van de kijkers in gaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor aandacht !!!!
Alles draait bij hem om dat thema
Ik denk dat het in zijn geval gewoon een grote dikke drol wasquote:Op maandag 5 maart 2007 23:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel simpel........thuis liet ie 5x per dag de hond uit richting snacbar en shoarmazaak...zat zich vol te vreten op de bank en had geen regelmaat. In DGK heeft ie dat ineens wel dus afvallen gaat vanzelf...
of is dat heel zwart/wit gezien?![]()
Grappig dat ik dit bij elke BB al lees en nu ook weer hierquote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer dat er nou voor ons vrouwen geen vent in zit, waar je naar zou kunnen gaan zitten kijken en![]()
Inderdaad, een beetje brute gast erin kan geen kwaadquote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Jammer dat er nou voor ons vrouwen geen vent in zit, waar je naar zou kunnen gaan zitten kijken en![]()
Kan ie zijn voeten zo dicht bij elkaar zetten dat ze allebei op 1 weegschaal passen dan??quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Je kunt toch ook de 2 weegschalen op elkaar zetten, dan hoef je niet zo moeillijk te doen![]()
"Hand in hand..."quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef kleinzusje het volgende:
ik ga naar de SC
ik ga meequote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef kleinzusje het volgende:
ik ga naar de SC
Als je me op wil geven voor DGK mag je het gerust zeggen, hoor!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu menno was welquote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Grappig dat ik dit bij elke BB al lees en nu ook weer hier![]()
Jammer dat David weg isquote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Inderdaad, een beetje brute gast erin kan geen kwaad![]()
Dat jij dat kijkt zeg..........zeker ook een Jerry Springerfan?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was geen grapje, ik zag dat pas bij Dr Phil of Oprah volgens mij toen het over iemand ging die heel dik was.
Voor de stemming:quote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
Al heel mooi! Misschien kun je ook nog Huub's wijziging in z'n ontslagaanvraag van Natasia tot Brian erin opnemen
Wel gewoon rood van binnen he, is ook heel lekker met portsaus, aan te bevelen. Oeps sorry ot.quote:
awww, dank u, fantastisch!quote:Op maandag 5 maart 2007 23:05 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Voor de stemming:
1. Amanda trekt de stemming voor Huub in zonder dat Brainless het weet.
2. Huub verandert de stemming van NatasJa voor Brainless
Tijdens de stemming:
3. Brainless komt er achter dat Amanda haar stemming ingetrokken heeft en noemt haar een ***#*#&^!&*!
4. Amanda is woedend als ze er achter komt dat Brainless geen vertrouwen in haar had en achter haar rug om ook een stemming voor Huub aangevraagd heeft.
5. Er moet een keuze gemaakt worden tussen Huub en Brainless
6. Eric, Huub en Amanda (om Brainless te pesten) kiezen voor Brainless
7. mogelijkheid a. Brainless wordt Psycho en slaat Amanda in elkaar
7. mogelijkheid b. NatasJa is Brainless helemaal zat en kiest ook tegen hem.
7. mogelijkheid c. Er gebeurt niets maar we hebben in ieder geval wel een leuke ruzie
Zo beter?
Daar staat niets over in de reglementen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:05 schreef tipsch het volgende:
Ligt de voorrondestem van degene die een ontslagronde aanvraagt automatisch bij degene voor wie die is aangevraagd?
off topic, maar vooruitquote:Op maandag 5 maart 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zag je wat voor grote hoeveelheid braadboter in de pan werd gespoten, daarna de uitjes erin. Al dat vet werd vervolgens als 'jus' op het bord geschoven !
Heb zoiets liever binnen handbereikquote:Op maandag 5 maart 2007 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik ook al een uurtje geleden.........quote:Op maandag 5 maart 2007 23:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Weet iemand wanneer de nicht en snollie terugkomen?
Je hebt geen idee van de strijd die ik dag in dag uit moet leveren! En telkens weer verlies...quote:
Ik denk eerder dat ie door de weegschaal zakt...quote:Op maandag 5 maart 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ie zijn voeten zo dicht bij elkaar zetten dat ze allebei op 1 weegschaal passen dan??
Hee er zijn grenzen hèquote:Op maandag 5 maart 2007 23:05 schreef Mokum020 het volgende:
Dat jij dat kijkt zeg..........zeker ook een Jerry Springerfan?![]()
Yaaa truste Ikke ook..quote:
Daarom is het te hopen dat Huub er donderdag uitvliegt he. Kunnen we ons leven weer oppakken .quote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt geen idee van de strijd die ik dag in dag uit moet leveren! En telkens weer verlies...![]()
Me tooquote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik ook al een uurtje geleden...................
dan kan ik naar bed![]()
HMM, dus zo stellig dat Eric Huub er niet uit zal stemmen ben je ook niet. Ik mag Huub ook wel hoor en zie hem liever niet gaan.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik nog, maar ik kan geen reden bedenken waarom ze dat niet hebben gecensureerd. Als ze Huub erin willen houden (en dat neem ik aan, vanwege zijn populariteit) dan was het heel simpel op die tekst zwart te maken. Want een Natasia en Brian die gaan geloven dat Eric Huub er in wil houden, kunnen nog wel enorm op hem gaan inpraten en misschien wel weer omkopen. Wie weet waar Eric gevoelig voor is..
Een weegschaal voor koeien moet de oplossing zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Juuud het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ie door de weegschaal zakt...
Nenaaaaaaaaaa@@@@@@@@@quote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee er zijn grenzen hè![]()
Maar ik lag 2 weken geleden nogal grieperig op de bank te liggen.... en dan staat dat ding aan, en dan heb je keuze tussen Dr Phil en een belspelletje....
Doordeweekse dag...die zijn echt wel voor twaalven terugquote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik ook al een uurtje geleden...................
dan kan ik naar bed![]()
Zoals het er nu voor staat wel, maar als Brian en Natasia heel erg op hem gaan inpraten weet je het maar nooit. Misschien biedt Brian hem dan wel 300 CP aan. Geen idee of Eric daar gevoelig voor zou zijn. Ik denk het niet, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:11 schreef reagluurder het volgende:
[..]
HMM, dus zo stellig dat Eric Huub er niet uit zal stemmen ben je ook niet. Ik mag Huub ook wel hoor en zie hem liever niet gaan.
Ik zou gaan voor dat belspelletje maar dan zonder geluid.......quote:Op maandag 5 maart 2007 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hee er zijn grenzen hè![]()
Maar ik lag 2 weken geleden nogal grieperig op de bank te liggen.... en dan staat dat ding aan, en dan heb je keuze tussen Dr Phil en een belspelletje....
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
Jaap zit naar zijn bord te kijken en denkt zal ik de jus eraf likken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |