Zag je wat voor grote hoeveelheid braadboter in de pan werd gespoten, daarna de uitjes erin. Al dat vet werd vervolgens als 'jus' op het bord geschoven !quote:
Een banquote:Op maandag 5 maart 2007 22:35 schreef demins het volgende:
Er is maar één Cora de ware Cora!
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07101/Fat.jpg]afbeelding][/url]
je vergeet de 'N'quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
sussie, niet doen, andres neem je een pammetje van hdkkk
Maar als Amanda de stemming intrekt is het toch logisch dat ze ook tégen een vertrek van Huub stemt.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
Mooi scenario:
1. Amanda trekt de stemming voor Huub in zonder dat Brainless het weet.
2. Brainless komt er achter tijdens de stemming dat Amanda die van haar ingetrokken heeft.
3. Brainless kwaad op Amanda omdat ze een verrader is.
4. Amanda kwaad op Brainless omdat hij geen vertrouwen in haar had.
5. Amanda houdt Huub in het spel, alleen maar om Brainless te pesten.
Nee, wat jammer, gemistquote:Op maandag 5 maart 2007 22:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zag je wat voor grote hoeveelheid braadboter in de pan werd gespoten, daarna de uitjes erin. Al dat vet werd vervolgens als 'jus' op het bord geschoven !
Al heel mooi! Misschien kun je ook nog Huub's wijziging in z'n ontslagaanvraag van Natasia tot Brian erin opnemenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:54 schreef Mika25 het volgende:
Mooi scenario:
1. Amanda trekt de stemming voor Huub in zonder dat Brainless het weet.
2. Brainless komt er achter tijdens de stemming dat Amanda die van haar ingetrokken heeft.
3. Brainless kwaad op Amanda omdat ze een verrader is.
4. Amanda kwaad op Brainless omdat hij geen vertrouwen in haar had.
5. Amanda houdt Huub in het spel, alleen maar om Brainless te pesten.
Brian leent z'n kont uit?quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Wie weet waar Eric gevoelig voor is..
Dat was volgens mij gelul, want er is geen weegschaal die hem kan wegenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al 5 kilo hè.... hij woog nu 195 kilo!!
Damn ik wou dat ze er bij mij in een week afvlogen![]()
Voor aandacht !!!!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat snap ik nog, maar ik kan geen reden bedenken waarom ze dat niet hebben gecensureerd. Als ze Huub erin willen houden (en dat neem ik aan, vanwege zijn populariteit) dan was het heel simpel op die tekst zwart te maken. Want een Natasia en Brian die gaan geloven dat Eric Huub er in wil houden, kunnen nog wel enorm op hem gaan inpraten en misschien wel weer omkopen. Wie weet waar Eric gevoelig voor is..
Dan mag Eric glaasjes water gaan halen!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Brian leent z'n kont uit?
Alles voor n miljoen..
Ja, dan is er wat mij betreft iets niet in orde.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:53 schreef Kinga het volgende:
damn, biefstuk eten om 23.00
Dan zijn we binnen 2 minuten klaar, er moet natuurlijk wel effe show gemaakt wordenquote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Maar als Amanda de stemming intrekt is het toch logisch dat ze ook tégen een vertrek van Huub stemt.
Dus volgens mij kun je punt 2,3 en 4 skippen en het laatste deel van punt 5 ook.
die zijn morgen in de was gegaan en dan zitten ze weer te strak ( dat heb ik regelmatig!quote:Op maandag 5 maart 2007 22:54 schreef petraa het volgende:
Hij is al afgevallen, hij voelt het aan ze broeken
Ik ook...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:59 schreef petraa het volgende:
Het is net als van de week, Billie kijkt meer naar sil dan naar de film
Het is eigenlijk heel simpel........thuis liet ie 5x per dag de hond uit richting snacbar en shoarmazaak...zat zich vol te vreten op de bank en had geen regelmaat. In DGK heeft ie dat ineens wel dus afvallen gaat vanzelf...quote:Op maandag 5 maart 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al 5 kilo hè.... hij woog nu 195 kilo!!
Damn ik wou dat ze er bij mij in een week afvlogen![]()
2 gewone weegschalen wel, op iedere weegschaal 1 voet.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Dat was volgens mij gelul, want er is geen weegschaal die hem kan wegen
Jammer dat er nou voor ons vrouwen geen vent in zit, waar je naar zou kunnen gaan zitten kijken enquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |