abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62774436
Voor mensen met geluiden van de gang: wij hebben een soort borstel-anti-tochtstrip op onze deur gezet en het scheelt echt veeeel geluid. De gang is bij ons eigenlijk ook het enige punt waar we de buren erg goed horen (tenzij feestje, harde muziek etc)
pi_62774759
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 22:05 schreef hupseflupse het volgende:
ik hoor mijn beneden buren vaak ruzie maken, hoor de muziek, stemmen, deuren, en heb ze zelfs horen n**ken
(ga nooit boven homo's wonen)
Nee gelukkig fluisteren hetero koppeltjes elkaar alleen maar teder in het oor tijdens neuksessies.

Ik woon op de onderste verdieping van een appartement bouwjaar 1926. Alles houten vloeren en baksteen muren. De bovenburen hebben drie kleine kinderen die graag door huis galloperen. En de vloer kraakt. Maar ik ben er wel aan gewend, enige mindere is als die kinderen zo hard rennen en beuken op de vloer dat de ramen en deuren bij mij rammelen.
pi_62774920
oh wat ben ik blij als ik dit lees met mn hoekwoning met spouw tussen mij en mijn enige buurman
ik hoor alleen heel af en toe zijn wasdroger bonken, voor de rest hoor ik niets
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  woensdag 29 oktober 2008 @ 17:37:17 #54
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_62787770
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 10:04 schreef Syytön het volgende:
De bovenburen hebben drie kleine kinderen die graag door huis galloperen.
Dat. Twee kinderen, in dit geval. Dat is het eigenlijk wel, ik slaap in ieder geval altijd uitstekend .
  maandag 3 november 2008 @ 01:25:04 #55
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_62899063
De moskee zit op de hoek en daar heb ik totaal geen last van...maar de bovenbuurvrouw met haar Iraanse schreeuwgesprekken aan de telefoon en d'r jengelfilms op volume 10...dat is écht iets waar ik niet aan kan wennen! En het constante getik van hakken op het laminaat boven mijn slaapkamer is ook best irritant. Gelukkig slaap ik met oordoppen, maar lekker studeren overdag is erg lastig. Helaas spreekt ze geen Nederlands dus een gesprekje zit er niet in...

Misschien ben ik gewoon een verwend nest, beetje teveel gewend aan eengezinswoningen ofzo? Helaas woon ik hier net en heb ik de boel net op orde, maar als ik dit van te voren had geweten...!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_62899129
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:25 schreef Judeljuud het volgende:
De moskee zit op de hoek en daar heb ik totaal geen last van...maar de bovenbuurvrouw met haar Iraanse schreeuwgesprekken aan de telefoon en d'r jengelfilms op volume 10...dat is écht iets waar ik niet aan kan wennen! En het constante getik van hakken op het laminaat boven mijn slaapkamer is ook best irritant. Gelukkig slaap ik met oordoppen, maar lekker studeren overdag is erg lastig. Helaas spreekt ze geen Nederlands dus een gesprekje zit er niet in...

Misschien ben ik gewoon een verwend nest, beetje teveel gewend aan eengezinswoningen ofzo? Helaas woon ik hier net en heb ik de boel net op orde, maar als ik dit van te voren had geweten...!
Studeer ook met oordopjes in
I HATE MUSIC
  maandag 3 november 2008 @ 01:48:49 #57
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_62899197
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:36 schreef FictionalFenna het volgende:
Studeer ook met oordopjes in
Haha! Leukerd!
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_62899236
Ik hoor mijn boven buurvrouw regelmatig ´s nachts. Volgens mij heeft ze het dan aardig naar haar zin.

Maar dat valt nog in het niets met de vliegtuigen die elke 5 minuten over me appartment heen vliegen en sirenes van de politie en ambulances. Jezus wat maken die een lawaai hier.
  maandag 3 november 2008 @ 06:08:24 #59
232935 huismerk
Libertas, Progresso et Ordem
pi_62899642
Ik woon nu nog in een oude 2 kamer flat van de Idealis (studentenhuisvesting Wageningen UR). Het complex waar ik in zit is 20 etages hoog, en zoals zoveel goedkope bouw uit de jaren'70, uitgevoerd in gewapend vezelbeton. Je hoort hier echt alles, beneden is er zo'n studentenbar die soms tot 5 uur 's-ochtends lawaai maken en onder mij zit iemand die door de woningbouw is uitgezet, en nu dus hier moet wonen, en af en toe midden in de nacht keihard staat te schreeuwen tegen zichzelf (verslaafde oid?). Leuk is het niet maar ja, op een gegeven moment gaat de knop om en slaap je er door heen. Toch moet ik er niet aan denken om kinderen op te voeden in een flatgebouw.

Ik zoek nu naar een leuke koopwoning in Arnhem e.o. maar ik heb geduld, de huizenmarkt staat onder druk en alles wat is spaar daar hoef ik geen hypotheek voor te nemen.

De huur is erg laag, je krijgt er 100mbit internet bij en je zit naast het zwembad en het universitair sportcentrum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')