Stijl en klasse kan ik thuis wel vindenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet echt bevorderlijk voor het gevoel voor stijl en klasse in de villa...
WTF. IK word nu weer zo fokking kwaad.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, ze zei al dat ze niet te veel mocht zeggen i.t.t. het bezoek van die rat laatst.
Ehm? Die charmante, elegante, stijlvolle nieuwe bewoner??quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef maikel112 het volgende:
Shit veraden, ok spelletje jij moet raden wie ik ben:
Hint: 3x 100 pakken suiker - 100 kg veren
Japieoooooooooooquote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Shit veraden, ok spelletje jij moet raden wie ik ben:
Hint: 3x 100 pakken suiker - 100 kg veren
Ja ziet weer aardig groen in die keukenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef blomst het volgende:
Natasia is ook nog jaloers op huub en amanda.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit met haar ongestelde doos op het aanrecht/kookblok......![]()
De ideale schoonzoonquote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm? Die charmante, elegante, stijlvolle nieuwe bewoner??
Gebakken banaan met zout en peper en soyasausquote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef s0k het volgende:
wat moet dat voorstellen wat die brian daar maakt? ziet er nogal goor uit :|
Kapsel van de week: Maansverduisterings coupequote:
Whahahahahaha....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:27 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hee de barbecue is weg... Vivi?
heeft ze geen onderbroek aan dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:26 schreef Gigageil het volgende:
Natasia zit met haar ongestelde doos op het aanrecht/kookblok......![]()
Okay, zijn we er uit. Nemen een tussenweg.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee en knappe man van een jaar of 25/35
Sophie weet volgens mij dus niets over DGK.![]()
Zei ik vorige week ook al toen J.aap in de Kooi kwam.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op nog 2 nieuwe, maar ze krijgen denk ik geen normale gasten meer, kijk naar Billie![]()
JAAAA! Die mis ik ook!quote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef agter het volgende:
[..]
Ja maar geen moedertypes alla Nastasia erbij hoor!
Liever een leuke, knappe intelligente man van eind 40 of zo.
Waarom? Snap goed dat ze nu eerst kijken waar Jaap naar toe trekt, alvorens nieuwe erin te gooienquote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Het is idd wel belachelijk dat er nog steeds geen vervanger voor Ilona is. De mogelijkheid om er een vervanger in te zetten zou eigenlijk na een week moeten vervallen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |