Een geweldig mens die enorm veel liefde voor Ajax heeft.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:36 schreef firecow het volgende:
Waarom is iedereen hier helemaal into mauro ?? Is dat puur omdat hij een beetje club liefde heeft ?? Verder is het een bagger speler namelijk, gun hem overgens wel veel succes bij river
Chivuquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Een geweldig mens die enorm veel liefde voor Ajax heeft.
Heitinga is ook niet de beste Ajacied, terwijl hij toch één van de populairste is.
Lobont was trouwens ook een echte Ajacied![]()
Aaahh ja tuurlijk klopt. Maar ik bedoelde meer, dat Lobont niet zo netjes was behandeld, maar wel met zijn Ajaxpetje op de tribune ging zitten. En nog blij zijn als we wonnen ook terwijl Stekelenburg en zelfs Vonk de voorkeur kregen boven hem. Ook mooi dat hij als we (weer eens) achter stonden de ballenjongens ging helpen als hij op de bank zatquote:
daarom, niet alleen als voetballer word je Ajacied, ook als mensquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aaahh ja tuurlijk klopt. Maar ik bedoelde meer, dat Lobont niet zo netjes was behandeld, maar wel met zijn Ajaxpetje op de tribune ging zitten. En nog blij zijn als we wonnen ook terwijl Stekelenburg en zelfs Vonk de voorkeur kregen boven hem. Ook mooi dat hij als we (weer eens) achter stonden de ballenjongens ging helpen als hij op de bank zat
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:57 schreef Jasza het volgende:
Je vergeet idd Chivu die was ook altijd geweldig
Ik vergeet er wel meer. Maar Lobont gaf ik even als voorbeeldje dat het niet altijd om je kwaliteiten hoeft te draaien om een echte Ajacied te zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:57 schreef Jasza het volgende:
Je vergeet idd Chivu die was ook altijd geweldig
Met die twee vrijwel identieke goals.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft ons de beker bezorgt tegen Fortuna. En is voor veel geld vertrokken![]()
Hulde aan Amsterdamquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die twee vrijwel identieke goals.
Chivu, als ik van iemand hoop dat-ie ooit nog eens terugkomt![]()
Even iets anders:
1 april Heracles
13 april NAC
18 april RKC
20 april Admirals
22 april Sparta
06 mei Admirals
Grasmat dooier dan dood tegen die tijd, nu al eigenlijk![]()
En dan ook nog sowieso één play off wedstrijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Met die twee vrijwel identieke goals.
Chivu, als ik van iemand hoop dat-ie ooit nog eens terugkomt![]()
Even iets anders:
1 april Heracles
13 april NAC
18 april RKC
20 april Admirals
22 april Sparta
06 mei Admirals
Grasmat dooier dan dood tegen die tijd, nu al eigenlijk![]()
Gelukkig zijn die admirals pas na de bekerwedstrijd, als we daar niet winnen ga ik het veld wel ff kapot makenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan ook nog sowieso één play off wedstrijd
Ja slimme zet van Ajax om in dat seizoen z'n beste speler meteen aan het begin te verkopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft ons de beker bezorgt tegen Fortuna. En is voor veel geld vertrokken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |