Zoals al vaker aangehaald zit er iets compleet fout in de totale organisatie van ajax en ligt het inderdaad niet alleen aan de spelers cq trainers.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik baal er zo van weer. Het lijkt nooit meer goed te komen.
Nieuwe trainers, nieuwe spelers, maar geen enkel verschil weer...
Ga Ajax zelf trainenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik baal er zo van weer. Het lijkt nooit meer goed te komen.
Nieuwe trainers, nieuwe spelers, maar geen enkel verschil weer...
Is de totale organisatie van PSV toevallig te koop?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:51 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals al vaker aangehaald zit er iets compleet fout in de totale organisatie van ajax en ligt het inderdaad niet alleen aan de spelers cq trainers.
Timmer & Westerhof mag je zo hebben! En voor een zacht prijsje krijg je Koeman erbijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is de totale organisatie van PSV toevallig te koop?
Ik hoef echt geen kanarie alsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is de totale organisatie van PSV toevallig te koop?
Nu je het zegt, snap niet dat het ondanks die drie gasten toch goed gaat in Eindhoven.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Timmer & Westerhof mag je zo hebben! En voor een zacht prijsje krijg je Koeman erbij
Je bedoelt vast Rob Westerhof, pannekoek!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen kanarie alsHans
Westerhof hoor.
Rob Westerhof is transfervrij beschikbaar want die is iig al wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Westerhof hoor.
Of die wannabe spaanse persvoorlichter, Salazar.
Ohja, Robquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Rob Westerhof, pannekoek!![]()
Hans is oud-(interim-)trainer van Ons Aller Ajax, heeft VDV laten debuteren.
in duitsland lopen nog een aantal aardige jonge keepers rond, die nu nog betaalbaar zijn. Stekelenburg gaat blijkbaar helaas toch niet het niveau halen dat velen verwacht haddenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, zou geen haalbare doelman kunnen bedenken die beter is dan Maarten Stekelenburg.
Overigens heeft jullie doelman na de winterstop ook aangetoond (nog) geen wereldkeeper te zijn.
Nee dan zo'n hockeyjup als Fontijn als voorzitter hebben en Jaake behoeft helemaal geen toevoeging, wat een AAP.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Westerhof hoor.
Hou dat voortaan voor je, je hoeft het er echt niet in te komen wrijven, hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee dan zo'n hockeyjup als Fontijn als voorzitter hebben en Jaake behoeft helemaal geen toevoeging, wat een AAP.
Bij PSV zitten tenminste nog mensen in het bestuur met een achtergrond van PSV of Philips die weten hoe en wat.
Bij ajax zitten veelal oud advocaten of hoge bestuursfunctionarissen die helemaal geen affiniteit met ajax of voetbal in z'n algemeenheid hebben.
En Westerhof en opvolger dan, wat zijn dan hun banden met PSV en voetbal?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef PyTh het volgende:
Bij ajax zitten veelal oud advocaten of hoge bestuursfunctionarissen die helemaal geen affiniteit met ajax of voetbal in z'n algemeenheid hebben.
Hij had in ieder geval wel een Philips achtergrond.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens mij had Westerhof anders meer affiniteit met Sparta
Was alweer helemaal vergeten dat die driftbobbel ook nog even bij Ajax heeft gezetenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:01 schreef M0NTANA het volgende:
Hans is oud-(interim-)trainer van Ons Aller Ajax, heeft VDV laten debuteren.
Dus iemand met een ABN AMRO achtergrond zou wel volstaan in het bestuur. Gelul hoor PyTh ..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval wel een Philips achtergrond.
Koeman is de boeman.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval wel een Philips achtergrond.
De echte voetbal/clubmensen die jullie nog hadden worden gewoon weggejaagd.
Ik noem een Van Gaal, een Danny Blind en een Co Adriaanse......
Met name van Gaal (als TD) en Adriaanse (als trainer) hebben veel te weinig krediet gekregen vind ik persoonlijk.
PSV = Philips Sport Verenigingquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dus iemand met een ABN AMRO achtergrond zou wel volstaan in het bestuur. Gelul hoor PyTh ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |