Die hebben we nog niet genoeg zeker?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:46 schreef BoNi het volgende:
Met Mitea, Manucharyan, de Mul, Babel, eventueel Perez en nog wat jongens uit de jeugd heb je voorlopig genoeg jongens voor op de flanken. Ajax moet zich voor volgend seizoen richten op een goede tweede spits.
Huntelaar komt er echt wel bovenop, maar het is goed om een breekijzer op de bank te hebben die echt iets kan forceren. Hadden we zondag ook erg goed kunnen gebruiken!
Daar is niks over bekendgemaakt geloof ik, dus weet je pas zodra ie voor te weinig geld weggaat denk ik..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:02 schreef PyTh het volgende:
Heeft Babel nou de gelimiteerde transfersom die hij in z'n contract opgenomen wilde hebben gekregen of niet?
Ik vind dat je gelijk heb. Ik zag AJAX dit jaar wel wat meer pit tonen, maar op de momenten dat het echt moest laten we het liggen. Europees gezien was het allerbelabberst op Werder thuis na.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:59 schreef devv05 het volgende:
Overigens begin ik ook steeds meer twijfels over Ten Cate te krijgen. Prestaties zijn nog slechter dan vorig jaar, Huntelaar is geen schim meer van wat ie was, vreemde opstellingen en wissels, Stekelenburg met onbeperkt krediet, en eigenlijk heeft ie er dit jaar maar weinig van gebakken nog, terwijl we kwalitatief toch een behoorlijk aardig team hebben staan, met spelers als Stam, Davids, Gabri, Sneijder, Huntelaar en Babel.
Nu al?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:59 schreef devv05 het volgende:
Overigens begin ik ook steeds meer twijfels over Ten Cate te krijgen.
ik welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:20 schreef Aanvoerder het volgende:
Play-offs afschaffen. Echt nooit meer invoeren. Ik ga er ook echt niet heen.
goede keepers liggen alleen niet voor het oprapen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef toma het volgende:
Van mij mag Stekelenburg vertrekken als we komende zomer een goede keeper aan kunnen trekken.
Ten Cate moet gewoon blijven. Je schiet er niks mee op om hem weer te gaan ontslaan.
Inderdaad, zou geen haalbare doelman kunnen bedenken die beter is dan Maarten Stekelenburg.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goede keepers liggen alleen niet voor het oprapen.
dat klopt, bovendien schat ik Vermeer in als een groter talent dan Stekelenburgquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
We hebben al een uitstekende 2e keeper die niet onderdoet voor Stekelenburg.
ja hij kan niet de hele tijd ons blijven reddenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Inderdaad, zou geen haalbare doelman kunnen bedenken die beter is dan Maarten Stekelenburg.
Overigens heeft jullie doelman na de winterstop ook aangetoond (nog) geen wereldkeeper te zijn.
ja daar doelde ik eigenlijk ook op, maar mn zin was een beetje te krom. Bedoelde dat je buiten Gentenaar ook nog Vermeer hebtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik had het eigenlijk over Gentenaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |