Nou, Jezus knetter, wat een lekker wijf was dat.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Waarom gaat die blonde dame nou weg![]()
In vergelijking met wat er nog komt waren dit liefkozende woordjes.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:35 schreef Arcee het volgende:
Nou, Jezus knetter, wat een lekker wijf was dat.
He ik ook!!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Nu heb ik dat deuntje weer in men hoofd (Just the Two of Us )
Zijn 3 cm pik stond al op internet, ook geschoten tijdens die scene.quote:
Wie wil dat nou zienquote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef tong80 het volgende:
Kut stoppen ze ermee
Het naakte lichaam van Jaap zullen we nooit zien ben ik bang
Staat nog op m'n netvlies: werd al wat waziger dus van mij hoeft het niet morgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef tong80 het volgende:
Kut stoppen ze ermee
De TV-kijkers hebben er recht opquote:Op maandag 5 maart 2007 19:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Staat nog op m'n netvlies: werd al wat waziger dus van mij hoeft het niet morgen.
Ik denk dat je morgen deel 2 krijgt. Het was nog lang niet afgelopen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef tong80 het volgende:
Kut stoppen ze ermee
Man het leukste lietedn ze niet zien.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:00 schreef groggy het volgende:
gehehe wat een gave aflevering..
Die jaap helemaal naar de tering geholpen door huub!.. en eigenlijk iedereen.
Bart zou zich inderdaad in z'n villa omdraaien als hij daar was bijgeweest.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Ecila111 het volgende:
Een aantal ex-bewoners zijn erg blij thuis te zitten denk.
Ik raad een lichte maaltijd aan: kippebouillonnetje ofzo met een stokbroodje om het weg te soppen.quote:
Het schijnt dat we in ruil daar voor morgen die blonde die 'm bracht naakt te zien krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef tong80 het volgende:
Kut stoppen ze ermee
Ja en wat denk je van Ilona? Die was hard gillend weggelopen. Ik hoop niet dat je gelijk gaat krijgen dat ordinair de overhand gaat krijgen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Bart zou zich inderdaad in z'n villa omdraaien als hij daar was bijgeweest.![]()
Maar serieus, het programma heeft nu wel écht een zwaar dieptepunt bereikt met deze uitzending.
Voorheen was het vooral ruzie, een beetje spelelement en ordinair gedoe, nu is het alleen nog maar ordinair gedoe.
Nou, ik vind het nu écht al veel te ver gaan wat ze laten zien met die Jaap. Ik volg de streams vrijwel niet, maar zelfs met de montage van de televisie-uitzending kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap zichzelf niet in de hand heeft. En dat dronken voeren bij iemand met zo'n gigantisch overgewicht, dat lijkt me ook niet bepaald verstandig. Ik kan het me dan ook haast niet voorstellen dat hij het lang gaat volhouden (of hij valt dood neer).quote:Op maandag 5 maart 2007 20:04 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja en wat denk je van Ilona? Die was hard gillend weggelopen. Ik hoop niet dat je gelijk gaat krijgen dat ordinair de overhand gaat krijgen.
Tja, en dan moet de avond met de Soca-gang(bang) nog komen...quote:Op maandag 5 maart 2007 20:01 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Bart zou zich inderdaad in z'n villa omdraaien als hij daar was bijgeweest.![]()
Maar serieus, het programma heeft nu wel écht een zwaar dieptepunt bereikt met deze uitzending.
Voorheen was het vooral ruzie, een beetje spelelement en ordinair gedoe, nu is het alleen nog maar ordinair gedoe.
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:09 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Tja, en dan moet de avond met de Soca-gang(bang) nog komen...
En ook hier is een doelgroep voor.
Kijk dan krijg je zulke reacties.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:07 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Nou, ik vind het nu écht al veel te ver gaan wat ze laten zien met die Jaap. Ik volg de streams vrijwel niet, maar zelfs met de montage van de televisie-uitzending kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat Jaap zichzelf niet in de hand heeft. En dat dronken voeren bij iemand met zo'n gigantisch overgewicht, dat lijkt me ook niet bepaald verstandig. Ik kan het me dan ook haast niet voorstellen dat hij het lang gaat volhouden (of hij valt dood neer).
My thoughts exactly. Heel erg gekleurde aflevering. Laten overal beelden zien alsof Huub em helemaal dronken voert en volstopt. En al het aso gedrag van Jaap laten ze voor het gemak maar weg (ook al was het fokking grappig). Heb geen enkel beeld terug gezien van zijn opmerkingen over het neuken van Sylvia, zichzelf kapotdrinken met een fles rum of de neptieten van Amanda.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:21 schreef itsme het volgende:
Dit was echt een anti huub uitzending. je zag niets van die vuile denigrerende opmerkingen van jaap tegen Sylvia en Amanda
Alles is Huub zijn schuld volgens the voice fokking over.![]()
Jaaa!quote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef Michellee het volgende:
Natasia : Keek jij smerig?
Brian: Nee ik keek normaal...
![]()
Die gedachte liet mij ook niet los.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:56 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat een vies varken die jaap.
Ja, en dat zegt ook wel iets.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:57 schreef Ecila111 het volgende:
Een aantal ex-bewoners zijn erg blij thuis te zitten denk.
Nieuw record.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:58 schreef DaanDobber het volgende:
Geniaal dat dronken Jaap meteen in zijn eerste aflevering zit.
En ?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:30 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nieuw record.
Leuke reacties in dit topic, ik kijk uit naar de herhaling die zo begint.![]()
Edit: en vast.![]()
Lekker compacte uitzending, brutale entree en meteen zwaar aan de alcohol in 1 uitzending.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |