ja die was ook geweldigquote:Op zondag 4 maart 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
Dat er een blonde stoot met cup DD uit de auto stapte en Brian dacht dat ie weer kon gaan scoren. Totdat Jaap uit de auto gleed.
Was dit nog in het begin en zijn er beelden van?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef Flawless2006 het volgende:
- ZDNGMW die in de clinch gaat met Nena omdat haar hondje haar zoontje liet struikelen (meer omdat ik toen voor 't eerst zag hoe geschift zij eigenlijk is)
Deze wilde ik ook noemen!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nicolaas had zijn mede miljonairs ervan overtuigd unaniem te beslissen dat hij 50K kreeg in ruil voor zijn vrijwillige directe vertrek uit de villa. Het moment toen hij zei dat hij bleef, de blikken van zijn mede miljonairs, de indringende blik van Nicolaas. Hij had ze allemaal keihard voor de gek zitten houden om 50K in zijn eigen zak te kunnen steken.
Priceless, de toon van DGK was meteen gezet.![]()
Die was wel tof jaquote:Op zondag 4 maart 2007 21:20 schreef Kerdaben het volgende:
Die ruzie waar NL en Huub allebei een waarschuwing voor kregen.
"Conjo bo mama"
"Nog meer over je moeder? Ik pis op je moeder!"
"Cross the fukkin' line buddy"
Ja begin ja, geloof niet dat er beelden van te vinden zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 21:22 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Was dit nog in het begin en zijn er beelden van?
deze was tof, dat ze natasia wakker hielden was toffer,maar dat Huub alweer terug de gouden kooi in kwam is het allertofste wat er tot nu toe gebeurd is icm de gezichten en opmerkingen van iedereen toen hij weer terug kwam.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nicolaas had zijn mede miljonairs ervan overtuigd unaniem te beslissen dat hij 50K kreeg in ruil voor zijn vrijwillige directe vertrek uit de villa. Het moment toen hij zei dat hij bleef, de blikken van zijn mede miljonairs, de indringende blik van Nicolaas. Hij had ze allemaal keihard voor de gek zitten houden om 50K in zijn eigen zak te kunnen steken.
Priceless, de toon van DGK was meteen gezet.![]()
Je hebt wat gemist... het is vanaf het begin geweldig geweest, eigenlijk zo goed als nonstop. Voor als je eens een vrije middag hebt raad ik je aan om de eerste COS door te nemen, die zijn vele male compacter dan de huidige. Ook kun je alle oude afleveringen online bekijken. 100% aanrader.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb de 1e maanden niet gekeken dus daar kan ik niks over zeggen..ik denk wel dat ik een grote fan geweest zou zijn van Nicolaas btw..
maar ehh het meest memorabele moment is voor mij toch wel de schop van Nena en de reactie van pussy Brian![]()
Ja, TV-aflevering 4, zie hier. Tweede helft van de aflevering, circa halverwege.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:22 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Was dit nog in het begin en zijn er beelden van?
echt zooo mooi is dat. ik zie trouwens dat Amanda dus al na 10 dagen voor het eerst in de gouden kooi is geweestquote:Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Ja, TV-aflevering 4, zie hier. Tweede helft van de aflevering, circa halverwege.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |