abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46917184
Wat is voor jullie in die paar maanden het meest memorabele moment geweest in de Gouden Kooi?

Voor mij toch wel toen ik onder het genot van een sandwich dit shot zag::

Daarnaast:

- 'De trap' van Nena
- 'Ik ben zo fokkin para brother' van Brainless
- Hoe het begrip 'ordinair' een nieuwe dimensie kreeg op de 'Soca avond'
- ZDNGMW die in de clinch gaat met Nena omdat haar hondje haar zoontje liet struikelen (meer omdat ik toen voor 't eerst zag hoe geschift zij eigenlijk is)
pi_46917218
jezus die foto uit de OP
pi_46917295
[quote]Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef Flawless2006 het volgende:
Wat is voor jullie in die paar maanden het meest memorabele moment geweest in de Gouden Kooi?

Voor mij toch wel toen ik onder het genot van een sandwich dit shot zag::

[afbeelding]

Daarnaast:

- 'De trap' van Nena
- 'Ik ben zo fokkin para brother' van Brainless
- Hoe het begrip 'ordinair' een nieuwe dimensie kreeg op de 'Soca avond'
- ZDNGMW die in de clinch gaat met Nena omdat haar hondje haar zoontje liet struikelen (meer omdat ik toen voor 't eerst zag hoe geschift zij eigenlijk is)
[/quotJA DIE FOTO (MOMENT) STAAT OP NR 1....VAN JABBA DE HUTT.....ZEKER e]
pi_46917551
Het leukste wat ik gezien heb was de nacht dat ze Natasia wakker hielden. (de nacht voor haar afrijden). Ik heb me rot gelachen.
pi_46917849
Voor mij die avond met Amanda, Huub en Eric in bad.
Dat ze het alfabet ging opzeggen...

En eigenlijk elke ruzie tussen Huub en de luidkeelse heks..
  Trouwste user 2022 zondag 4 maart 2007 @ 20:37:48 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_46917915
Dat er een blonde stoot met cup DD uit de auto stapte en Brian dacht dat ie weer kon gaan scoren. Totdat Jaap uit de auto gleed.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46917969
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
Dat er een blonde stoot met cup DD uit de auto stapte en Brian dacht dat ie weer kon gaan scoren. Totdat Jaap uit de auto gleed.

ja die was ook geweldig
pi_46918615
Een van de mooiste momenten vond ik de reacties van de "miljonairs" die als eerste het huis binnenkwamen toen ze te horen kregen dat het winnen van 100K afhankelijk was van gunnen en wel door unanieme stemming.

Vooral de reacties van Nicolaas, Asociasia en Bart staan me nog bij.
Audite et alteram partem
  zondag 4 maart 2007 @ 20:58:46 #9
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46918809
Nicolaas had zijn mede miljonairs ervan overtuigd unaniem te beslissen dat hij 50K kreeg in ruil voor zijn vrijwillige directe vertrek uit de villa. Het moment toen hij zei dat hij bleef, de blikken van zijn mede miljonairs, de indringende blik van Nicolaas. Hij had ze allemaal keihard voor de gek zitten houden om 50K in zijn eigen zak te kunnen steken.

Priceless, de toon van DGK was meteen gezet.
pi_46919032
dat Huub terug in de villa kwam . Je had die gezichten moeten zien
AFC AJAX
pi_46919644
Die ruzie waar NL en Huub allebei een waarschuwing voor kregen.
"Conjo bo mama"
"Nog meer over je moeder? Ik pis op je moeder!"
"Cross the fukkin' line buddy"
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  zondag 4 maart 2007 @ 21:22:45 #12
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_46919738
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef Flawless2006 het volgende:

Was dit nog in het begin en zijn er beelden van?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 4 maart 2007 @ 21:50:38 #13
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_46920997
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nicolaas had zijn mede miljonairs ervan overtuigd unaniem te beslissen dat hij 50K kreeg in ruil voor zijn vrijwillige directe vertrek uit de villa. Het moment toen hij zei dat hij bleef, de blikken van zijn mede miljonairs, de indringende blik van Nicolaas. Hij had ze allemaal keihard voor de gek zitten houden om 50K in zijn eigen zak te kunnen steken.

Deze wilde ik ook noemen!
  zondag 4 maart 2007 @ 21:51:24 #14
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_46921041
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:20 schreef Kerdaben het volgende:
Die ruzie waar NL en Huub allebei een waarschuwing voor kregen.
"Conjo bo mama"
"Nog meer over je moeder? Ik pis op je moeder!"
"Cross the fukkin' line buddy"
Die was wel tof ja
pi_46921952
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:22 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja begin ja, geloof niet dat er beelden van te vinden zijn
pi_46922493
Gevecht NL en Huub

Natasia en sylvia ruzie om een mes
pi_46922834
De avond van Jaap. Huilend van het lachen heb ik achter de computer gezeten.
  Trouwste user 2022 zondag 4 maart 2007 @ 22:40:48 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_46923668
Huub die niet gekozen wordt bij de eerste stemming als nieuwe bewoner.

En later wraak komt nemen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46924949
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:

deze was tof, dat ze natasia wakker hielden was toffer,maar dat Huub alweer terug de gouden kooi in kwam is het allertofste wat er tot nu toe gebeurd is icm de gezichten en opmerkingen van iedereen toen hij weer terug kwam.

dieptepunt vind ik het vertrek van bart en de aanwezigheid van Jaap.
pi_46926147
Wat trouwens ook erg mooi was... waar ik diep- en diepgelukkig van werd... was dat geslijm van Ilona toen zij naar Evil in het ziekenhuis wilde en de daaropvolgende reactie van Evil. Het ging ongeveer zo:

Ilona: "Ja maar jullie denken alleen maar aan jezelf, en het is ook leuk om voor Eveline te denken, en Eveline vindt het leuk als ik kom. Voor mij is het ook leuk als ik er eens leuk uit ben, jullie zijn allemaal al een keer leuk de villa uitgeweest"

(Bart dacht: "Huh? Ik ben helemaal nog niet 'leuk' de villa uit geweest")

Ilona verder: "Ja, en het is eerlijker om mij te laten gaan, bijvoorbeeld samen met Syl, hé Syl? Ik vind dat jullie mij ook eens wat leuks kunnen gunnen. Denk aan wat Eveline wil, wat zij leuk vindt... Eveline en ik hebben altijd zo leuk gepraat, en in het ziekenhuis kunnen we ook leuk praten."

Toen kreeg ze flinke ruzie met Bart, die boos de woonkamer verliet. Uiteindelijk gingen twee anderen (weet niet meer wie).. en die brachten een 'embarrassing' boodschap mee terug de villa in... Evil had hun gezegd dat zij het juist erg op prijs stelde dat zij kwamen, in Ilona had ze niet zoveel behoefte. De volgende dag was Evil het ziekenhuis alweer uit, en zei ze datzelfde nog eens rechtstreeks in het gezicht van Ilona. Dat was zó grof... en leuk!
Audite et alteram partem
pi_46926221
Eigenlijk zou er een boek moeten komen over DGK, aan het eind van de rit. Daarin kan dit soort anekdotes komen... ik zou het zeker aanschaffen!
Audite et alteram partem
  zondag 4 maart 2007 @ 23:52:59 #22
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_46926461
ik heb de 1e maanden niet gekeken dus daar kan ik niks over zeggen..ik denk wel dat ik een grote fan geweest zou zijn van Nicolaas btw..

maar ehh het meest memorabele moment is voor mij toch wel de schop van Nena en de reactie van pussy Brian
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_46926670
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
ik heb de 1e maanden niet gekeken dus daar kan ik niks over zeggen..ik denk wel dat ik een grote fan geweest zou zijn van Nicolaas btw..

maar ehh het meest memorabele moment is voor mij toch wel de schop van Nena en de reactie van pussy Brian
Je hebt wat gemist... het is vanaf het begin geweldig geweest, eigenlijk zo goed als nonstop. Voor als je eens een vrije middag hebt raad ik je aan om de eerste COS door te nemen, die zijn vele male compacter dan de huidige. Ook kun je alle oude afleveringen online bekijken. 100% aanrader.
Audite et alteram partem
pi_46928071
quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:22 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ja, TV-aflevering 4, zie hier. Tweede helft van de aflevering, circa halverwege.
Audite et alteram partem
pi_46935150
quote:
Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef Roy_vdm het volgende:

[..]

Ja, TV-aflevering 4, zie hier. Tweede helft van de aflevering, circa halverwege.
echt zooo mooi is dat. ik zie trouwens dat Amanda dus al na 10 dagen voor het eerst in de gouden kooi is geweest .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')