Voor spiekenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Licko het volgende:
Stef Bos
Roger Waters
Boudewijn de Groot
Tom McRae
mooie sig, flauwe vragen
ja, graagquote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Licko het volgende:
Stef Bos
Roger Waters
Boudewijn de Groot
Tom McRae
mooie sig, flauwe vragen
stel dan normale vragenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:30 schreef peaceman het volgende:
[afbeelding]
Welk album en van wie?
Licko kan zich de moeite van het antwoorden besparen. Spieken is doodzonder numero 1 hier.![]()
Solly... Maar wel gezellig saampjes naar Rogerquote:
Hoe dom een vraag ook is. Opzoeken is verboden!!!! Dus je moet mij niks verwijten, want dit soort vragen komt wel vaker voor en dat zou je weten als je hier al langer was. Beetje minder grote mond doet het beter als je nieuw bent.quote:
Jij hoeft geen sorry te zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Solly... Maar wel gezellig saampjes naar Roger![]()
Dat zei ik ook nietquote:
niet veel posten wil niet zeggen dat je nieuw bent...?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe dom een vraag ook is. Opzoeken is verboden!!!! Dus je moet mij niks verwijten, want dit soort vragen komt wel vaker voor en dat zou je weten als je hier al langer was. Beetje minder grote mond doet het beter als je nieuw bent.
aangepastquote:Op maandag 5 maart 2007 20:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Is trouwens dubbele punten
Doe je mij ook even +1 bartrid?![]()
Dan wist je het dus wel.... en moet je niet gaan zeuren over de vragen. Je zult hier nog vele dommere vragen zien stellen van menigeen.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:34 schreef Licko het volgende:
[..]
niet veel posten wil niet zeggen dat je nieuw bent...?
Je eerste post in een trivia topic is van Januari, dat noem ik wel nieuw ja.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:34 schreef Licko het volgende:
niet veel posten wil niet zeggen dat je nieuw bent...?
ook 3x achter elkaar? dan is de lol er toch wel van af?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan wist je het dus wel.... en moet je niet gaan zeuren over de vragen. Je zult hier nog vele dommere vragen zien stellen van menigeen.
accepted en nooooooooooooit meer doen oke?quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef Licko het volgende:
[..]
ook 3x achter elkaar? dan is de lol er toch wel van af?
maar goed, excuses
Dan wordt het pas leuk.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef Licko het volgende:
[..]
maar goed, excuses
Misschien is het ook wel een beetje een hint aan een aantal mensen als we ongooglebare ons-kent-ons-vragen gaan stellen......quote:Op maandag 5 maart 2007 20:37 schreef Licko het volgende:
[..]
maar goed, excuses
zal niet meer gebeurenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
accepted en nooooooooooooit meer doen oke?![]()
Goede instellingquote:Op maandag 5 maart 2007 20:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
je wilt ervanaf, he?
maarja, ik scoor liever punten (zeker bij dubbele) met dingen die ik ken/weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |