Godflesh is de laatste die ik weet. Maar die zijn niet meerquote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef bartrid het volgende:
Ik kom op het juiste moment binnenvallen
Nu we het toch over Prong hebben, bij wie drumt Ted Parsons tegenwoordig?
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Godflesh is de laatste die ik weet. Maar die zijn niet meer
Nopequote:Op maandag 5 maart 2007 17:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha, ik ben dus niet de enige die de laatste tijd wat vermoedens heeft.....
*beetje dom*quote:Op maandag 5 maart 2007 18:42 schreef bartrid het volgende:
Het nieuwe project van Justin Broadrick ja, toch al wel weer 2 albums en 2 EP's uitgebracht en Tedje drumt op het laatste album.
Mooi, ik dacht al. lyricsquote:
Nee, hoor, ik heb ook al een tijdje het gevoel dat er weer aardig wat afgegoogled wordt... Maar goed, het houdt wel tempo in het spelletje, niet.quote:
Doe maarquote:Op maandag 5 maart 2007 18:53 schreef bartrid het volgende:
Nieuwe vraag doen dan maar omdat het goede antwoord er al stond?
nee dan wordt het helemaal copy/paste uit wikepediaquote:Op maandag 5 maart 2007 18:57 schreef knars het volgende:
Oeh, doe een ongooglebare! Zoals een vraag met een schrijfopdracht: beschrijf artiest X in minimaal 350 en maximaal 500 woorden en maak gebruik van de termen...
Over ongooglebaar gesproken......Belsen: waar is Lucillequote:Op maandag 5 maart 2007 18:57 schreef knars het volgende:
Oeh, doe een ongooglebare! Zoals een vraag met een schrijfopdracht: beschrijf artiest X in minimaal 350 en maximaal 500 woorden en maak gebruik van de termen...
echt subtiel gaat het niet hequote:Op maandag 5 maart 2007 18:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mooi, ik dacht al. lyrics
edit: ik krijg zelfs steeds meer en meer vermoedens
Ik werk aan een Lingo-versie.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Over ongooglebaar gesproken......Belsen: waar is Lucillegebleven?
quote:
Jij kunt t weten...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:58 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
nee dan wordt het helemaal copy/paste uit wikepedia
Die had ik al op gegoogled...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:56 schreef Carolyne1575 het volgende:
"The Maestro says it's Mozart
but it sounds like bubble gum "
Artiest en nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |