Oh, en bidden voor een "andere" god tijdens het eten. Maar dat zal Huub wel niet aandurven, want dat zal ten koste gaan van populariteit, en daar is ie heel gevoelig voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:29 schreef Marrije het volgende:
Ja en om 19.00 uur ook een verhaaltje gaan vertellen voor alle kindertjes in Nederland![]()
bedoelt hij de regie en de productie?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:31 schreef Soury het volgende:
Hahha Brian gaat een gedicht schrijven : Achter de schermen..
![]()
Ik heb zo'n idee dat de vrienden van Amanda geen "theater types" zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:34 schreef FSR het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog vrienden zal zien bij het theater.... Haar Ex ofzo....Of Nena...
Nenaquote:Op maandag 5 maart 2007 18:34 schreef FSR het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nog vrienden zal zien bij het theater.... Haar Ex ofzo....Of Nena...
Hahhahaaa... Over ons zal wel een hit worden. Nee over de redactie enz... (hij had het over the men in Black)quote:Op maandag 5 maart 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
bedoelt hij de regie en de productie?
Of bedoelt hij "achter het computerscherm" oftewel zichzelf tov ons?
Nee, maar langs de loper ofzo....quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de vrienden van Amanda geen "theater types" zijn.
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat de vrienden van Amanda geen "theater types" zijn.
Das niet raar, Natas heeft sinds dag 1 al haar denkbeeldige klauwen in hem gezet. Trouwens Brian verdient haar..quote:Op maandag 5 maart 2007 18:36 schreef blomst het volgende:
Natasia spreekt steeds slecht over Amanda t.o Brian
Dan kan hij ze over zijn kanis trekken. Wel zo veilig, zeker voor ons en die onschuldige salamanders, doucheputjes ect ecet ect ect. Aiaiaiaiquote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef Clank het volgende:
Brian heeft grote condooms besteld.. dat we het maar even weten![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan kan hij ze over zijn kanis trekken. Wel zo veilig, zeker voor ons en die onschuldige salamanders, doucheputjes ect ecet ect ect. Aiaiaiai![]()
Nieuw kapsel...nieuwe jurk... en het valt onmiddelijk op dat ze mooie schoenen aan heeft?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
Mooie schoenen heeft Amanda
Oeoeoeoeoeeeiiiiiiiiiiiiiiquote:Op maandag 5 maart 2007 18:47 schreef Clank het volgende:
Leuk zo het haar van Huub.
Over een kwartier moeten ze trouwens op de bank verzamelen.
snollenkapsel, snollenjurk.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:45 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Nieuw kapsel...nieuwe jurk... en het valt onmiddelijk op dat ze mooie schoenen aan heeft?![]()
Ja dat is nu te laatquote:
Beste als ze Brian en amanda nog ruzie hebben maar Brian kennende zal hij wel zorgen dat het dan weer goed is.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet gewoon vaker aan Amanda vragen waarom zij hem eigenlijk eruit stemt. En dan wijzen op de goede band die ze toch al een tijdje hebben. Ik zie nog wel mogelijkheden dat Amanda tegen de exit van Huub stemt.
Oei timing na gisteravondquote:Op maandag 5 maart 2007 18:50 schreef tipsch het volgende:
aha, populariteitspoll om 19.00?
effe gewoon wat filmpjes laten zien achter.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:49 schreef scanman01 het volgende:
Huub moet gewoon vaker aan Amanda vragen waarom zij hem eigenlijk eruit stemt. En dan wijzen op de goede band die ze toch al een tijdje hebben. Ik zie nog wel mogelijkheden dat Amanda tegen de exit van Huub stemt.
Is dat ook weer mode, baggy condooms dragen?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef Clank het volgende:
Brian heeft grote condooms besteld.. dat we het maar even weten![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is dat ook weer mode, baggy condooms dragen?
tuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Brian wil nog met Amanda praten voordat ze weg gaat.
komt goed uit dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:51 schreef DaanDobber het volgende:
Amanda ziet er uit als een voetbal vrouw
Huub is echt effe de weg kwijt.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is dat ook weer mode, baggy condooms dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |