ze kijkt al de hele tijd enorm verliefd (adorerend ) naar de rat.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef blomst het volgende:
Natasia wil seks met Brian geloof ik.
Het is toch Kubatz?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met de naam "Kuvatz" kan ie nergens meer aankomen. Zodra die soliciteerd bij een ICT bedrijf: "Kuvatz? Was jij niet die persoon die een aantal dronken meisjes aangerand heeft in die DGK villa?"
Verdomd !!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef FSR het volgende:
Amandel lijkt wel een pop uit The Thunderbirds...
Ja en niet alleen bij een ICT bedrijf. Hij kan beter een artiestennaam aannemenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Met de naam "Kuvatz" kan ie nergens meer aankomen. Zodra die soliciteerd bij een ICT bedrijf: "Kuvatz? Was jij niet die persoon die een aantal dronken meisjes aangerand heeft in die DGK villa?"
Verschillende personen hebben al opgemerkt dat NatasJa moe begint te worden de laatste tijd. Ze moeten daar gebruik van gaan maken. Dat was ook de bedoeling van Eric en Huub, maar toen kwam ineens Jaap en toen kregen we een Jaap-Huub ruzie, en NatasJa komt er dus goed mee weg.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
de enige manier om Natasia en Brian het huis uit te krijgen, is dmv een dergelijke truc als er nu met Jaap is uitgehaald.
*Streams uitzet*quote:Op maandag 5 maart 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
Vies gezicht, hoe Natasia aan Brian zit de hele tijd.![]()
"Pief, Paf, Pof, wat zijn we weer grof"quote:Op maandag 5 maart 2007 18:11 schreef FSR het volgende:
Flip flop flakke, even een kwak op amanda d'r rug plakke....
Ja dat viel mij gisteren ook al op. Tja, ze voelde laatst al geen warmte meer tussen haar en Wilgo dus ze moet toch wat he.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef itsme het volgende:
[..]
ze kijkt al de hele tijd enorm verliefd (adorerend ) naar de rat.
Maar wel waar ( gistermorgen )quote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Pief, Paf, Pof, wat zijn we weer grof"
Ja, dat hoorde ik ook. Ze zei iets van;' zoals ik me nu voel zou ik zo met je kunnen.......,heb jij dat ook?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef blomst het volgende:
Och.. 8 maart mag ze een uurtje in de Touraeg rijden. Oftewel, ze kan haar klusjesman op een parkeerplaats ontmoeten. En dan kan ze er weer effe tegenaanquote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef Marrije het volgende:
Ja dat viel mij gisteren ook al op. Tja, ze voelde laatst al geen warmte meer tussen haar en Wilgo dus ze moet toch wat he.
Ja. Ik vraag me alleen af of ze moe wordt als ze weinig aandacht krijgt, dus gewoon links laten liggen. Of dat ze moe wordt als ze de hele tijd opgefokt wordt..quote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Verschillende personen hebben al opgemerkt dat NatasJa moe begint te worden de laatste tijd. Ze moeten daar gebruik van gaan maken. Dat was ook de bedoeling van Eric en Huub, maar toen kwam ineens Jaap en toen kregen we een Jaap-Huub ruzie, en NatasJa komt er dus goed mee weg.
Das inderdaad geen gekke gedachte. Nadat Jaap haar gisteren amateur noemde heeft ie haar zoooo vaak verteld hoe zeer hij haar waardeert, klopt van geen kant. 'Natasia als jij hier weggaat dan stort de hele boel in'quote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Verschillende personen hebben al opgemerkt dat NatasJa moe begint te worden de laatste tijd. Ze moeten daar gebruik van gaan maken. Dat was ook de bedoeling van Eric en Huub, maar toen kwam ineens Jaap en toen kregen we een Jaap-Huub ruzie, en NatasJa komt er dus goed mee weg.
Je zou bijna gaan denken dat Jaap erin zit om NatasJa te ontzien van Huub en Eric's acties zodat ze weer energie kan opdoen...
12 maart, mocht je haar willen volgenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och.. 8 maart mag ze een uurtje in de Touraeg rijden. Oftewel, ze kan haar klusjesman op een parkeerplaats ontmoeten. En dan kan ze er weer effe tegenaan
Tis nieuwquote:Op maandag 5 maart 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda's haar heeft iets van glans... jeetje...
Eigenlijk moet Huub zijn laatste dagen (snik) besteden aan het gek maken van Brian en Natasiaquote:Op maandag 5 maart 2007 18:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Jaap erin zit om NatasJa te ontzien van Huub en Eric's acties zodat ze weer energie kan opdoen...
Dat is waar.quote:
Het is vrij duidelijk dat ze op aandacht geilt. Kijk maar naar haar reactie als anderen iets krijgen en zij even niet in de aandacht staat. Denk dat het misschien eenzaamheid kan zijn. Toen ze NL, Bart en Brainless om haar heen had was ze op haar sterkts. Maar nu heeft ze alleen Brainless aangezien Amanda altijd bij de anderen zit.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:15 schreef agter het volgende:
Ja. Ik vraag me alleen af of ze moe wordt als ze weinig aandacht krijgt, dus gewoon links laten liggen. Of dat ze moe wordt als ze de hele tijd opgefokt wordt..
Dank !! Ik ben van Blik van de wegquote:
En dat zal nu meer op het vlak moeten liggen van geestelijk treiteren, als ik zo de nieuwe regels goed lees. Brian pakt ie het meest door flink met Amanda te knuffelen. Maar bij Natasja is het meer een proces van langdurig zieken.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:16 schreef avonne het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Huub zijn laatste dagen (snik) besteden aan het gek maken van Brian en Natasia
Ze is ook minder fel dan in het begin.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat ze op aandacht geilt. Kijk maar naar haar reactie als anderen iets krijgen en zij even niet in de aandacht staat. Denk dat het misschien eenzaamheid kan zijn. Toen ze NL, Bart en Brainless om haar heen had was ze op haar sterkts. Maar nu heeft ze alleen Brainless aangezien Amanda altijd bij de anderen zit.
24/7 over haar kindjes praten dus...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat zal nu meer op het vlak moeten liggen van geestelijk treiteren, als ik zo de nieuwe regels goed lees. Brian pakt ie het meest door flink met Amanda te knuffelen. Maar bij Natasja is het meer een proces van langdurig zieken.
Los gezien dan van media-aandacht, aangezien mevrouw een media-stop heeftquote:Op maandag 5 maart 2007 18:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat ze op aandacht geilt. Kijk maar naar haar reactie als anderen iets krijgen en zij even niet in de aandacht staat. Denk dat het misschien eenzaamheid kan zijn. Toen ze NL, Bart en Brainless om haar heen had was ze op haar sterkts. Maar nu heeft ze alleen Brainless aangezien Amanda altijd bij de anderen zit.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef blomst het volgende:
Ja, alleen zit het ingevlochten en heet het dan extensionsquote:Op maandag 5 maart 2007 18:20 schreef obezzi het volgende:
heeft amanda n pruik op?????
Syl nu oook ...?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, alleen zit het ingevlochten en heet het dan extensions![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
En WAAROM verhult patricia die ENORME inham in natasjas haar niet met was extensions..... is ze blind?
Op een kale schedel kan je nix aanvlechten !. Plakken of boren kan evt.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
En WAAROM verhult patricia die ENORME inham in natasjas haar niet met was extensions..... is ze blind?
Daar wordt ze na verloop van tijd immuun voor.quote:
Huh wie is dat moppie ? Wel ff een verademing ...quote:
Volgens mij is het meer zoiets als Jaap wil schrijven met zijn"hoe val ik af"Brians boek zal wel de titel "hoe kom ik klaar"krijgenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef flubberdewups het volgende:
Sorry hoor, maar wat voor boek wil Braindead gaan schrijven dan? Toch niet die rijmpjes van hem he?![]()
![]()
Ik dacht dat Syl dat wel wilde inderdaad, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de kappersstream niet volg. Ik heb mijn aandacht gericht Brian, Natasja en nu ook Erik.quote:
Hondje van kapster. liefquote:Op maandag 5 maart 2007 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Huh wie is dat moppie ? Wel ff een verademing ...![]()
Ja en om 19.00 uur ook een verhaaltje gaan vertellen voor alle kindertjes in Nederlandquote:Op maandag 5 maart 2007 18:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daar wordt ze na verloop van tijd immuun voor.
Persoonlijk zou ik haar keuken-taken overnemen. Ze heeft veel plezier in het koken voor de groep, dus in het geval van Huub, Eric en Sylvia zou ik gewoon zelf voor het voedsel gaan zorgen en gewoon zeggen "jij hebt 5 maanden gekookt, nu is het onze beurt". Dat is toch zo`n 90 minuten verveling voor haar, tenzij ze haar eigen eten blijft koken natuurlijk... Maar daar krijgt ze dan geen aandacht voor...
Die zit samen met NL knetterhard te lachen op de streams....quote:Op maandag 5 maart 2007 18:24 schreef mootie het volgende:
En WAAROM verhult patricia die ENORME inham in natasjas haar niet met wat extensions..... is ze blind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |