Op zich zijn users die nooit iets terug lezen en dan opduiken in de COS en meteen allerlei vragen beginnen te stellen, ook irritant. Maar een (kleine) verklaring van de TT vind ik toch altijd wel prettig. Het is immers de TT van dít topic, en niet van het topic er voor.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, daar erger ik me dus aan, je kunt toch even de moeite nemen om een aantal dingen terug te lezen. Daar is de COS nl voor.
Dat zou een hoop verklaren, voor 76 ziet ze er dan wel weer goed uitquote:Op maandag 5 maart 2007 17:52 schreef agter het volgende:
Misschien is ze op een schrikkeldag in februari geboren?
Damn, ik had ze in het verkeerde topic geplaatstquote:Op maandag 5 maart 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb de nieuwe regels in de Update topic gegooid. Laat maar weten als er iets vergeten is of niet klopt, dan edit ik hem.
Nieuwe Regels (5 maart 2007)
(naar aanleiding van de incidenten over de afgelopen dagen)
1. geen fysiek geweld
2. geen diefstal van persoonlijke eigendommen
3. geen vernieling van persoonlijke eigendommen
4. niet rotzooien met voedsel of drinken
5. niet rotzooien met persoonlijke hygiene producten zoals shampoo etc etc..
6. elkaar niet opsluiten
Note 1: Contact Punten (CP) worden ook gerekend tot "persoonlijke eigendommen"
Note 2: Bij fysiek geweld KAN een bewoner weggestuurd worden.
Maar in het vorige topic begint meesal wel de aanleiding voor het nieuwe topic of zien ik dit nu verkeerd?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Op zich zijn users die nooit iets terug lezen en dan opduiken in de COS en meteen allerlei vragen beginnen te stellen, ook irritant. Maar een (kleine) verklaring van de TT vind ik toch altijd wel prettig. Het is immers de TT van dít topic, en niet van het topic er voor.
met alles wat ze heeft gedaan, zowel professioneel als prive moet ze minimaal 35 zijn, ongelooflijkquote:Op maandag 5 maart 2007 17:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Enneh nu heeft Amanda weer 3 jaar samengewoond met Danny??? Okeeeeeh, wie het weet mag het zeggen
Ik was vanmiddag druk aan het werk, heb geen cos'en gelezen, maar het staat ook niet in het update topic of streamverslagen topic. COS'en zijn er niet voor om allemaal terug te lezen. Ik heb verder ook nog niet gereageerd dus voel me niet aanegsproken maar wil alleen duidelijk maken dat inderdaad niet iedereen tijd heeft om de hele dag cos'en te volgen en als er niks in het update / streamverslagentopic staat kan het gebeuren dat iemand een mening heeft waarvan je denkt: heh???? Maar plaats essentiele info dan in het update topic, pleasequote:Op maandag 5 maart 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Heeft echt niemand hier gelezen in de Cossen van vanmiddag dat Billie totaal is afgegaan to heel Nederland . Het Fokforum ging helemaal over zijn nek. Maarja, niet lezen scheelt een hoop tijd, dus dan maar ongenuanceerd reageren.
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:52 schreef Mika25 het volgende:
Ik heb de nieuwe regels in de Update topic gegooid. Laat maar weten als er iets vergeten is of niet klopt, dan edit ik hem.
Nieuwe Regels (5 maart 2007)
(naar aanleiding van de incidenten over de afgelopen dagen)
1. geen fysiek geweld
2. geen diefstal van persoonlijke eigendommen
3. geen vernieling van persoonlijke eigendommen
4. niet rotzooien met voedsel of drinken
5. niet rotzooien met persoonlijke hygiene producten zoals shampoo etc etc..
6. elkaar niet opsluiten
Note 1: Contact Punten (CP) worden ook gerekend tot "persoonlijke eigendommen"
Note 2: Bij fysiek geweld KAN een bewoner weggestuurd worden.
Nee, is draadje micrefoonquote:Op maandag 5 maart 2007 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hangt natasia's tepel er nou uit?
brian had dorstquote:Op maandag 5 maart 2007 17:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hangt natasia's tepel er nou uit?
TYquote:Op maandag 5 maart 2007 17:54 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Maar in het vorige topic begint meesal wel de aanleiding voor het nieuwe topic of zien ik dit nu verkeerd?
Glaasje wijn daarnet.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:00 schreef tipsch het volgende:
Heeft Hupert zich vandaag al tegoed gedaan aan alcoholische versnaperingen?
Yupz en zoals ik het nu begrijp is daar nog geen definitief antwoord op gekomen van achter.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef Mika25 het volgende:
Had Huub het niet gevraagd of CP's persoonlijke eigendom was?
Weer een stapje dichter bij Nena...quote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef maikel112 het volgende:
staat goed dat lange haar
Ze zoekt je!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef Frasier het volgende:
Waar is die leuke kapster gebleven?
Hij houdt zich tot nu toe prima.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
das subtiel, klasse (ja ik maak me nog zorgen om z'n alcoholgebruik)
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, daar erger ik me dus aan, je kunt toch even de moeite nemen om een aantal dingen terug te lezen. Daar is de COS nl voor.
ben benieuwd hoe het staat, hoop dat ze het vooral dikker gemaakt hebben i.p.v langer.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef Clank het volgende:
Vind het zo leuk voor Sylvia dat ze eindelijk die extensions heeft. Ze is er ook hartstikke blij mee![]()
Wacht maar totdat ze het zelf gaat stylen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef maikel112 het volgende:
staat goed dat lange haar
Ik weet dat nena ook haar fouten hadquote:
"Pim, pam, pet, Amanda wil ook met Huub naar bed"quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef flubberdewups het volgende:
Sorry hoor, maar wat voor boek wil Braindead gaan schrijven dan? Toch niet die rijmpjes van hem he?![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef Clank het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze het zelf gaat stylen.![]()
Pim pam pet als amanda dronken is gaat ze met iedereen naar bed?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
"Pim, pam, pet, Amanda wil ook met Huub naar bed"
En daar een heel boek van vol.
Met de naam "Kuvatz" kan ie nergens meer aankomen. Zodra die soliciteerd bij een ICT bedrijf: "Kuvatz? Was jij niet die persoon die een aantal dronken meisjes aangerand heeft in die DGK villa?"quote:Op maandag 5 maart 2007 18:05 schreef Marrije het volgende:
Het update & streamverslagentopic zijn ervoor om bij te blijven als je overdag een baan hebt ofzo
![]()
Brian wil een andere achternaam, die van zijn moeder. Beter voor het uitgeven van zijn boek??
"Pim, Pam, Pet, Amanda is best wel een gore slet"quote:Op maandag 5 maart 2007 18:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Pim pam pet als amanda dronken is gaat ze met iedereen naar bed?
Klopt al blijf ik er bij dat DGK redactie heus wel wist aan welke groep Jaap de immuniteit ging geven.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
Trouwens, over die spelregels: de enige manier om Natasia en Brian het huis uit te krijgen, is dmv een dergelijke truc als er nu met Jaap is uitgehaald. Het is nog steeds eeuwig zonde dat Jaap deze mogelijkheid onbenut heeft gelaten om het ijzersterke B&N weg te krijgen. Waarschijnlijk mocht hij dit niet van de redactie ook, maar dat zullen we nooit weten.
Volgens mij had ie het nu niet over zijn dichtbundel, maar oevr een nieuw projectje, misschien een autobiografiequote:Op maandag 5 maart 2007 18:06 schreef flubberdewups het volgende:
Sorry hoor, maar wat voor boek wil Braindead gaan schrijven dan? Toch niet die rijmpjes van hem he?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |