Daarom zeg ik, allerlei rare hordes die nu genomen moeten worden kunnen aangepakt worden. Fratsen als administratiekosten, aangetekende brieven en opzegregelingen die je pas na 10 keer doorklikken op de website in Arial 6 kunt lezen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef bonke het volgende:
als je dat zelf wilt is dat natuurlijk geen probleem
maar opzeggen moet een stuk makkelijker worden
Dan regel je dat met 1 mailtje, zo gebeurd. Nu moet ik aangetekend iets versturen dat er dan ruim 3 maanden van te voren moet zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 18:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bedrijven en klanten moeten een zo groot mogelijke vrijheid hebben in het bepalen welke overeenkomst zij met elkaar aangaan. Automatisch verlengen kan je ook zien als een stukje service, dan hoef ik niet ieder jaar mijn krantenabonnement te verlengen.
Dat is raar inderdaad, 1 mailtje moet voldoende zijn. Eventueel icm telefonische verificatie.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
Nu moet ik aangetekend iets versturen dat er dan ruim 3 maanden van te voren moet zijn![]()
Inderdaad, verzekeraars willen soms nog wel eens een verlenging van 5 jaar vastleggen zonder tegenbericht.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Abonementen zouden ieder moment opzegbaar moeten zijn.
Niks mis mee, zo doen een Engels en Belgisch tijdschrift het ook. Wel zo klantvriendelijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:27 schreef Corelli het volgende:
[..]
mijn god, is voor sommige medelanders een abbo opzeggen al te moeilijk. De regelcreatie van ambtenaren is grenzeloos.
vanaf het moment dat het eerste jaar voorbij is maandelijks oid .. heb je én de afname-garantie van het eerste jaar én het opzeggemak zonder extra veel papierhandelquote:Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef bonke het volgende:
[..]
als je dat zelf wilt is dat natuurlijk geen probleem
maar opzeggen moet een stuk makkelijker worden
Zei het dat die bedrijven het vrijwillig doen. Dat valt mij overigens wel vaker op. Bedrijven uit de VS, Duitsland en Engeland zijn veel klantvriendelijker dan de meeste Nederlandse bedrijven en dat, zeker in de VS en Engeland, zonder sturende regelgeving. Consumenten organisaties moet hun spierballen hier wat meer gebruiken denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:15 schreef Tirion het volgende:
Niks mis mee, zo doen een Engels en Belgisch tijdschrift het ook. Wel zo klantvriendelijk.![]()
je kan altijd opzeggen wanneer je wilt. Alleen als je dom bent krijg je de dienst nog een jaarquote:Op maandag 5 maart 2007 17:56 schreef bonke het volgende:
[..]
ik vind dat je zelf uit moet maken waneer je je abbo op wil zeggen en niet degenen waar je een abbo afsluit
je neemt een abbo omdat je dat zelf wil, dus als je het dan ook weer op wil zeggen moet dat ook gewoon binnen een aantal weken of een maand gedaan kunnen zijn
nu worden die gasten rijk omdat je vergeet op tijd op te zeggen
Mailtje lijkt me niet rechtsgeldig genoeg. Het zou gewoon een brief versturen meoten zijn en vaak is dat ook gewoon zo. En nogmaals: je kan ALTIJD opzeggen. Alleen als je laat bent (en dus dom bent) zit je er alleen nog een jaartje aan vast.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan regel je dat met 1 mailtje, zo gebeurd. Nu moet ik aangetekend iets versturen dat er dan ruim 3 maanden van te voren moet zijn![]()
Kansspelen zijn als belasting voor de dommen.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef pingu_ het volgende:
Hmz, wanneer schaffen ze dan de staatsloterij af? Dat is pas paupers geld aftroggelen.
En dus hebben we dequote:Op maandag 5 maart 2007 18:40 schreef drexciya het volgende:
Hmmm, ik zie dit meer als een teken dat Nederlandse bedrijven ontzettend slecht zijn qua dienstverlening. Als ze zich enigszins zouden interesseren voor een klant zouden ze dit uit zichzelf doen. Kennelijk is dat niet nodig of ziet men het nut er niet van in.
Kan vaak wel lid worden met een mailtje. Dan doen ze er ineens niet moeilijk over. Of desnoods een formulier op een website.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:30 schreef Corelli het volgende:
[..]
Mailtje lijkt me niet rechtsgeldig genoeg. Het zou gewoon een brief versturen meoten zijn en vaak is dat ook gewoon zo. En nogmaals: je kan ALTIJD opzeggen. Alleen als je laat bent (en dus dom bent) zit je er alleen nog een jaartje aan vast.
Inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:40 schreef drexciya het volgende:
Hmmm, ik zie dit meer als een teken dat Nederlandse bedrijven ontzettend slecht zijn qua dienstverlening. Als ze zich enigszins zouden interesseren voor een klant zouden ze dit uit zichzelf doen. Kennelijk is dat niet nodig of ziet men het nut er niet van in.
goh je word niet origineel meer met je opmerkingen over dat mensen maar dom zijn als ze vergeten hun abbo op te zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:30 schreef Corelli het volgende:
[..]
Mailtje lijkt me niet rechtsgeldig genoeg. Het zou gewoon een brief versturen meoten zijn en vaak is dat ook gewoon zo. En nogmaals: je kan ALTIJD opzeggen. Alleen als je laat bent (en dus dom bent) zit je er alleen nog een jaartje aan vast.
Wilders zet een trend.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Dom gezwets, goedkoop scoren voor de Partij van de Afhankelijken.
Yep, die doen het vrijwillig. Veel mensen zeuren graag over dit soort dingen maar doen er vervolgens weinig aan, dan veranderd er nooit wat natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zei het dat die bedrijven het vrijwillig doen. Dat valt mij overigens wel vaker op. Bedrijven uit de VS, Duitsland en Engeland zijn veel klantvriendelijker dan de meeste Nederlandse bedrijven en dat, zeker in de VS en Engeland, zonder sturende regelgeving.
Idd, gewoon met in achtneming van een standaard (een maand of een / twee) opzeg termijnquote:Op maandag 5 maart 2007 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Abonementen zouden ieder moment opzegbaar moeten zijn.
Nou mooi voor je dan, als alleen de PvdA er voor is, dan komt het er niet doorheenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:53 schreef Lemmeb het volgende:
Dom gezwets, goedkoop scoren voor de Partij van de Afhankelijken.
ik wil het voor jou nog wel even apart herhalen hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 19:02 schreef bonke het volgende:
[..]
goh je word niet origineel meer met je opmerkingen over dat mensen maar dom zijn als ze vergeten hun abbo op te zeggen
beetje sneu
Nee, we snappen het wel. Hou je mond maar tot je iets nieuws hebt te zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Corelli het volgende:
[..]
ik wil het voor jou nog wel even apart herhalen hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |