Ik zou afgelopen weekend beginnen met een duikcursus, kregen we toen niet rond. Gaat volgend weekend dus wel lukken.quote:
zo erg is het gelukkig bij mij nog nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:35 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ik zou afgelopen weekend beginnen met een duikcursus, kregen we toen niet rond. Gaat volgend weekend dus wel lukken.![]()
En ja, ik ben hier meer bezig met m'n vrije tijd dan m'n stage![]()
Hier ook niet. Hij zit dan ook op Curacau, dan mag dat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zo erg is het gelukkig bij mij nog niet
in je broek nog wel...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
Gvd, chocola in mijn broek en in mijn stoel!
jaaa, bijna op mijn reedt.. Beschamende plekquote:
Dat zou helemaal erg zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaaa, bijna op mijn reedt.. Beschamende plek![]()
T is er al bijna uitquote:
haha lekker hoor! K heb net mijn choco biscuit opgegeten vd Aldi! Vandaar die chocolade plek op mijn reedtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ga hem zo lekker helemaal opeten, stukje voor stukje
ik ben van plan om alles in m'n mond te stoppen en niet richting mijn reedtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha lekker hoor! K heb net mijn choco biscuit opgegeten vd Aldi! Vandaar die chocolade plek op mijn reedt![]()
Ik normaal gesproken ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben van plan om alles in m'n mond te stoppen en niet richting mijn reedt
ja, Hoksebarge klopt welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef Damzkieee het volgende:
Zeiden wij altijd tegen Haaksbergen
Gingen daar altijd naar t zwembad, de Wilder ?
Wehehe dik mooi daar altijdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, Hoksebarge klopt welmaar ging mij om dat 'Boh'
en het zwembad staat er nog steeds, en heet ook nog steeds 'De Wilder'
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |