Hooj leraresquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:45 schreef miss-scofield het volgende:
Goedemorgen!!
Lekker geslapen allemaal?
Ik totaal niet.. Ik blijf steeds langer in m'n bed liggen, 't was nu pas 8u15quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hooj lerares!
K ben weer heerlijk fris en fruitig, jij?![]()
Hooiii Marketingmannetjequote:Op woensdag 7 maart 2007 08:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hooj lerares!
K ben weer heerlijk fris en fruitig, jij?![]()
poehpoeh, 6:45 hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:57 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik totaal niet.. Ik blijf steeds langer in m'n bed liggen, 't was nu pas 8u15
Bij mij ook, elke werkdagquote:
trouwens zelfs 6:35, maar dan snooze ik tot 6:45quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bij mij ook, elke werkdag! Heb nu zo'n ritme dat ik elke keer rond 6.41/6.42 wakker wordt uit mezelf
![]()
haha! Goed zo, hou ik vanquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:01 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hooiii Marketingmannetje![]()
Ik ben altijd fris en fruitig![]()
Vandaag naar mijn eigen school, bah!
Ook 19quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef LePauper het volgende:
Het is alweer woensdag![]()
Hoe oud zijn de posters eigenlijk?
Kick off = 19
Ook laatste dag hier!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen allemaal..voor mij is de laatste dag stage van de week weer begonnen![]()
ff een vraagje uit nieuwsgierigheid, zijn er hier mensen die hun stage niks vinden en die als het aan hun zou liggen er gelijk mee zouden stoppen?
net 22quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:08 schreef LePauper het volgende:
Het is alweer woensdag![]()
Hoe oud zijn de posters eigenlijk?
Kick off = 19
2 dagen school van 8:30 tot 16:30quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:12 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste dag van de week op woensdag, wat een leven
@ Francis, al zou ik willen stoppen, dan studeer ik niet af
ja daar heb je gelijk in...maarja echt plezier heb ik er niet. Moet telkens alle dome klusjes doen...en vandaag lekker door 4 verdiepingen van het pand wandelen...mag een inventarisatie doen van alle printers die in gebruik zijn..en 2 andere collega's doen de rest. Gelukkig gaat de tijd dan wel snel voorbijquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef Teije het volgende:
[..]
Ook laatste dag hier!en tsja stage, het moet nou eenmaal
.
20, over 18 dagen 21quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |