Welnee. Gewoon 1 uur lang groene orbs zoeken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:24 schreef TwyLight het volgende:
Het duurt vet lang om hoger te komen met springen en rennen enzo als je 2 sterren hebt.
Gelukkig nietquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef TwyLight het volgende:
Ging het maar zo makkelijk als in de demo
Zeker als je in alle gebieden gaat zoeken heb je vrij snel die 4 sterren. Dan pak je alleen de gene die je makkelijk kan vinden. En als je dan eenmaal 4 sterren bent kun je de rest nog gaan zoeken als je de achievement wil.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee. Gewoon 1 uur lang groene orbs zoeken.
Maar die moeilijk zijn te vinden leveren meer punten op.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zeker als je in alle gebieden gaat zoeken heb je vrij snel die 4 sterren. Dan pak je alleen de gene die je makkelijk kan vinden. En als je dan eenmaal 4 sterren bent kun je de rest nog gaan zoeken als je de achievement wil.
Als je nu Diaz al niet kunt vinden dan krijg je het nog moeilijk later in het spelquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:44 schreef TwyLight het volgende:
Waar zit die Diaz bij Los Muertos?
ik zou toch eerder proberen te op 4 te zitten, het laatste eiland speelt een stuk makkelijker als je op spring en klautergebied op 4 zitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:14 schreef Heintje het volgende:
Ja ok. Maar op het eerste eiland wordt je zo level 2. Dan op het 2de eiland level3. En dan met de makkelijke op eiland 3 level 4
Het is hetzelfde als SP in je uppie. Alleen doe je het dan met je tweetjes. Je kan dus ook gewoon je 'eigen' ding doen. Je hoeft niet zoals bij GoW bij elkaar te blijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik zit inmiddels op 3,5 met springen e.d.
diaz had ik al gevonden, was weer te snel met posten
ik had trouwens bij de los muertos de hoogste baas als aller eerste gedood inplaats van als laatst.
en is dat co-op eigenlijk wat? speel je dan gewoon zoals GoW je eigen campaign en kom je ook verder in het spel of is het heel wat anders?
Je moet de missies als extraatjes zien bij het vrij rondspringen eigenlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:38 schreef TwyLight het volgende:
Oja relaxt. straks misschien eens doen.
iemand?
Vind het spel trouwens wel aan de korte kant qua missie's, heb het spel amper een dag en zit al op de helft en heb nog maar een paar uur gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |