Niksss misss met een beetje slissssen, of lissspelenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:40 schreef SuperUli het volgende:
Ze is gefrustreerd:"U slist wel een beetje."
Nee, maar de vetpercentages braken alle records.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:39 schreef havefun het volgende:
Hoe is het expirement met Jan Jaap afgelopen? Werd er enige hersenactiviteit gemeten ?
Die praat zich er wel weer uit: De man wassssss besssst possssitief, hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef maikel112 het volgende:
Let maar op gaat ze dadelijk meteen aandacht opeisen in de salon
Verbazendquote:Op maandag 5 maart 2007 16:41 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee, maar de vetpercentages braken alle records.
Je bent eigenijk afgewezen is de conclusie van Erik meteenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:43 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : mijn stem was over het algemeen wel goed![]()
Je hebt het wel vaak over Joden. Weet je zeker dat je niet op het verkeerde forum zit? storm*****.org misschien?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:45 schreef havefun het volgende:
Alleen joden worden aangenomen in de media
Ze kan geluid voortbrengen, dat is het enige goede (nou ja, goede) eraan.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:43 schreef Sporti het volgende:
Nastasi : mijn stem was over het algemeen wel goed![]()
En dan nog zeggen......Uhh ja...een soort vanquote:Op maandag 5 maart 2007 16:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia:bladibladibla
Eric: Dus...je bent eigenlijk afgewezen
![]()
Het wordt steeds meer ingeperktquote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe regels dus. Niet meer aan persoonlijk spullen zitten... ook geen verzorgingsspullen... en er mag niemand meer opgesloten worden.
Nu nog even de al te grove taal van Huub skippen en ik ben tevredenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe regels dus. Niet meer aan persoonlijk spullen zitten... ook geen verzorgingsspullen... en er mag niemand meer opgesloten worden.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je hebt het wel vaak over Joden. Weet je zeker dat je niet op het verkeerde forum zit? storm*****.org misschien?
quote:
Waar slaat dat op?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:45 schreef havefun het volgende:
Nou ja hier ben ik het wel mee eens. Je hebt gewoon niet aan andersmans spullen te zitten. Als je het niet met de mond aankan ga je maar spullen in de vijver gooien?quote:
Idd, toen de beautycase van Ilona vliegles kreeg vond iedereen het schandalig dat er aan persoonlijke eigendommen gezeten werd. En dat was het ook, maar dat geldt dan dus niet selectief.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Mika25 het volgende:
Die regels omtrent persoonlijk eigendommen hadden 2 maanden geleden al ingesteld moeten worden zoals vele FOKkers toen al vonden...
Ach.. ze kan nog altijd solliciteren bij de nieuwe star trek serie.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Dat voorhoofd...nou, voorhoofd, schedel...se kan toch beter haar haren deels naar voren dragen??
Dus Breien zijn gitaar in de openhaard gooien is geen optie meer?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Mika25 het volgende:
Die regels omtrent persoonlijk eigendommen hadden 2 maanden geleden al ingesteld moeten worden zoals vele FOKkers toen al vonden...
En niet met eten en drinken knooienquote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
En dat is notabene een spelelement..... wel typisch dat iemand gaat vragen of "stelen" mag.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, Huub gaat bellen of punten nog wel gestolen mogen worden. Was ik ook benieuwd naar.
Bijna 80% van de surinaamse vrouwen hebben extentions, maar het verstikt je eigen haar gewoon en het hangt aan je eigen haar, waardoor het breekt.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef kissa het volgende:
[..]
![]()
Dat voorhoofd...nou, voorhoofd, schedel...se kan toch beter haar haren deels naar voren dragen??
Hoi hoi, heb jij een goed filmpje van vannacht, met die actie van Eric en Huub. Op Joe Tjoep staat er wel een maar daar zijn de opnames bijn allemaal biuiten en niet in de slaapkamer.quote:
Eerst een bakkiequote:Op maandag 5 maart 2007 16:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja t gaat hard hè...... en met de kerst was # 100
Hoi![]()
![]()
80 %quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Miraaa het volgende:
Bijna 80% van de surinaamse vrouwen hebben extentions, maar het verstikt je eigen haar gewoon en het hangt aan je eigen haar, waardoor het breekt.
Zie het als iemand die heel de dag een pet draagt.......dat stikt ook en die worden ook sneller kaal![]()
En ja ook vrouwen![]()
je wens is vervultquote:Op maandag 5 maart 2007 16:55 schreef Frasier het volgende:
Waar is dat dikke geval?
Na me bakkie pakken, zal ik eens even wat terug kijken,knippen en uploaden.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi hoi, heb jij een goed filmpje van vannacht, met die actie van Eric en Huub. Op Joe Tjoep staat er wel een maar daar zijn de opnames bijn allemaal biuiten en niet in de slaapkamer.
Dan zullen er toch eerst andere bewoners moeten komen, met dit zooitje trailer trash gaat dat echt niet lukken. Uitzonderingen daar gelatenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:54 schreef Mika25 het volgende:
Ben benieuwd hoe je nu mensen weg kan krijgen met deze nieuwe regels.
Iemand nog andere methoden?
In ieder geval vindt ik het een goede stap voorwaarts. Vooral de opmerking dat mensen het spel moeten spelen met klasse/stijl vondt ik een duidelijk signaal...
That would be greatquote:Op maandag 5 maart 2007 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na me bakkie pakken, zal ik eens even wat terug kijken,knippen en uploaden.
Stttttttttttttttt.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:55 schreef Frasier het volgende:
Waar is dat dikke geval?
Maar waarom hebben surinaamse vrouwen extentions eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Bijna 80% van de surinaamse vrouwen hebben extentions, maar het verstikt je eigen haar gewoon en het hangt aan je eigen haar, waardoor het breekt.
Zie het als iemand die heel de dag een pet draagt.......dat stikt ook en die worden ook sneller kaal![]()
En ja ook vrouwen![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na me bakkie pakken, zal ik eens even wat terug kijken,knippen en uploaden.
zou het toch zo zijn dat er een flink aantal joden-haters en racisten op het fok-forum zitten, en laat die nou toevallig huub-fans zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 16:45 schreef havefun het volgende:
Ach gut, ben je afgewezen bij de media? Hoe kan dat nou???quote:Op maandag 5 maart 2007 16:45 schreef havefun het volgende:
Sylvana Simons....quote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef agter het volgende:
[..]
Maar waarom hebben surinaamse vrouwen extentions eigenlijk?
Ik dacht dat trotse geemancipeerde zwarte vrouwen juist tegenwoordig vaak hun eigen haar lieten staan. Dat kan ook heel mooi zijn. Kroeshaar is echt niet lelijk.
Denk maar aan Sylvane Simons.
Waarom vinden Surinaamse vrouwen hun eigen haar niet mooi, vraag ik me dan af?
Ze bleken toch ook hun huid niet?
[afbeelding]
hijs geen jood blijkbaarquote:Op maandag 5 maart 2007 16:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ach gut, ben je afgewezen bij de media? Hoe kan dat nou???
Surinaamse vrouwen smeren vele vette etc in hun haar, dit kan leiden tot het afbreken van het haar.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef agter het volgende:
[..]
Maar waarom hebben surinaamse vrouwen extentions eigenlijk?
Ik dacht dat trotse geemancipeerde zwarte vrouwen juist tegenwoordig vaak hun eigen haar lieten staan. Dat kan ook heel mooi zijn. Kroeshaar is echt niet lelijk.
Denk maar aan Sylvane Simons.
Waarom vinden Surinaamse vrouwen hun eigen haar niet mooi, vraag ik me dan af?
Ze bleken toch ook hun huid niet?
[afbeelding]
Laat je nakijken gekquote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou het toch zo zijn dat er een flink aantal joden-haters en racisten op het fok-forum zitten, en laat die nou toevallig huub-fans zijn![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:54 schreef Mika25 het volgende:
1. allianties vormen (tactisch dus)
2. mensen beledigen
3. mensen systematisch negeren
In ieder geval vindt ik het een goede stap voorwaarts. Vooral de opmerking dat mensen het spel moeten spelen met klasse/stijl vind ik een duidelijk signaal...
Ja joh, ga ook nog ff mee in het generaliseren. Niet iedere Huub-fan is infantiel, doofstom en blind.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef robert2006 het volgende:
zou het toch zo zijn dat er een flink aantal joden-haters en racisten op het fok-forum zitten, en laat die nou toevallig huub-fans zijn![]()
Uhmz...het zijn dezelfde mensen die nu ineens al die pro-Jaap berichten posten, dus die opmerking van je slaat nergens op.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef robert2006 het volgende:
Je kunt het toch ook natuurlijk laten groeien? En helemaal niet al die troep erin smeren.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:00 schreef Dogga het volgende:
[..]
Surinaamse vrouwen smeren vele vette etc in hun haar, dit kan leiden tot het afbreken van het haar.
Wanneer je haar afbreekt ja niet iedereen wilt met kort haar lopen en dus extentions.
bovendien zijn der ook verschillende gevallen van kroes haar waar het haar gewoon verschrikkelijk langzaam groeit.
Maybe zijn extentions een oplossing hier voor?
Dan zullen er toch eerst andere bewoners moeten komen, met dit zooitje trailer trash gaat dat echt niet lukken. Uitzonderingen daar gelatenquote:
4. UItlokking van geweld of diefstal.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:54 schreef Mika25 het volgende:
1. allianties vormen (tactisch dus)
2. mensen beledigen
3. mensen systematisch negeren
In ieder geval vindt ik het een goede stap voorwaarts. Vooral de opmerking dat mensen het spel moeten spelen met klasse/stijl vind ik een duidelijk signaal...
Nee hoor, donkere vrouwen in de VS lijken hetzelfde schoonheidsideaal te hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:02 schreef agter het volgende:
Je kunt het toch ook natuurlijk laten groeien? En helemaal niet al die troep erin smeren.
Begrijp niet waarom ze allemaal stijl of ontkroest haar moeten hebben.
Is dat een schoonheidsideaal of zo, speciaal voor Surinaamse vrouwen?
Dag of 5quote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef Repeat het volgende:
Ik kijk het sinds kort op tv, vind het erg tof, maar ik vraag me af hoeveel dagen de tv achterloopt? 3?
en wat betekent ZDNGMW?
Is Huub Joods dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
LOL jij zoekt ook elke aangelegenheid om hem zwart te makenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef Kinga het volgende:
Ik dacht dat Brian meedeed aan die snorrenactie...
zij die niet genoemd mag worden ( natasia)quote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef Repeat het volgende:
Ik kijk het sinds kort op tv, vind het erg tof, maar ik vraag me af hoeveel dagen de tv achterloopt? 3?
en wat betekent ZDNGMW?
Zij die niet genoemd mag worden, Natasia dus. Wat een vreselijke avatar trouwens, gezien de posts die hier voorbijkomen.Het zal wel grappig bedoeld zijn maar toch.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef Repeat het volgende:
en wat betekent ZDNGMW?
Z'n grootouders waren joods geloof ik. Maar of hijzelf joods is hangt af van z`n moeder denk ik. Als de moeder joods is dan zijn de kinderen dat ook. (heb ik me ooit wijs laten maken).quote:
Ik neem aan dat je Jaap & Huub bedoeld ?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi hoi, heb jij een goed filmpje van vannacht, met die actie van Eric en Huub. Op Joe Tjoep staat er wel een maar daar zijn de opnames bijn allemaal biuiten en niet in de slaapkamer.
Het principe "een maand" was alleen een beetje te moeilijk voor hem... dus na een paar dagen had hij iets oh zo "belangrijks" (draaien in the Zebra Lounge) waarvoor zijn snor er weer afging.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:03 schreef Kinga het volgende:
Ik dacht dat Brian meedeed aan die snorrenactie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |