quote:Op maandag 5 maart 2007 16:28 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Whahaaaaa the black mamba is niet goed genoeg.......
WAT NOU IK BEN NIET GOED GENOEGquote:Op maandag 5 maart 2007 16:31 schreef Flabberguest het volgende:
Ohwwww wat zal ze gaan vloeken als die zometeen weg is, wedden!![]()
En de ij als een ai.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:31 schreef Kinga het volgende:
ze spreekt de Z uit als een S.
Touareg past makkelijk door haar neus. Oeps mag ik dat wel zeggen?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe verrassend.
Nu die Toureac (of hoe je dat ook schrijft) nog door d'r neus boren!
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:32 schreef _martijn_ het volgende:
Is ze trouwens met d'r harses van de trap gevallen of zo? of begint het continue versneld afsterven van hersencellen zich een weg naar buiten te vreten ?
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Touareg past makkelijk door haar neus. Oeps mag ik dat wel zeggen?
en toch is hierbij te zien dat de ruzies/haat en schreeuwpartijen flink aangedikt zijn voor kijkcijfers, zou aan de andere kant bizar zijn als blijkt dat sylvia, huub en natas prive goede vriendjes zouden zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hadden dikke pret samen, gisteravond.
Ik snap het ook niet helemaal hoor, hou die verhouding nou zit...
Ze doet me denken aan die vrouw van die stam uit Namibie uit groeten terug.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:32 schreef _martijn_ het volgende:
Is ze trouwens met d'r harses van de trap gevallen of zo? of begint het continue versneld afsterven van hersencellen zich een weg naar buiten te vreten ?
Ja, mooi he.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:37 schreef AnTjUh het volgende:
ze leest precies voor waarvoor ze is afgewezen
voorbedachte rade??
Ook weer zeer verrassend.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef agter het volgende:
Ze baggitaliseert nu al haar aspiraties weg.
"Ik wil hier dus ook niet verder in".
jaja. Ze had echt wel gewild!
Lijkt wel een beetje op die opmerkingen van Jaap naar die man toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |