Dat laatste klopt idd.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Z'n grootouders waren joods geloof ik. Maar of hijzelf joods is hangt af van z`n moeder denk ik. Als de moeder joods is dan zijn de kinderen dat ook. (heb ik me ooit wijs laten maken).
Zijn grootvader is/was joods maar zijn grootmoeder niet en een jood is alleen een jood als hij/zij uit een joodse moeder geboren wordt. Dus huub heeft wel joods bloed maar is geen joodquote:
Mag ik hier uit opmerken dat er een omslag van Huub naar Jaap heeft plaatsgevonden? En dat naar aanleiding van de 40-45 opmerking van gisteren? Zou ik hoogst opmerkelijk vinden, ok de opmerking van Huub was niet politiek correct maar dan opeens pro-Jaap te worden, dat heeft Jaap te makkelijk verdient.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...het zijn dezelfde mensen die nu ineens al die pro-Jaap berichten posten, dus die opmerking van je slaat nergens op.
Vind ik wel goed eigenlijk. Werd tijd ook.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe regels dus. Niet meer aan persoonlijk spullen zitten... ook geen verzorgingsspullen... en er mag niemand meer opgesloten worden.
gottagot.. politiek correct weer hoor. Dit is momenteel overal op teh internets te vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij die niet genoemd mag worden, Natasia dus. Wat een vreselijke avatar trouwens, gezien de posts die hier voorbijkomen.Het zal wel grappig bedoeld zijn maar toch.
5. Aanzetten tot overmatig alcohol gebruik.quote:1. allianties vormen (tactisch dus)
2. mensen beledigen
3. mensen systematisch negeren
4. UItlokking van geweld of diefstal.
Yepquote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Jaap & Huub bedoeld ?
Als hij had geweten dat er een snorren afscheer avond was, had hij wel doorgezet volgens mij.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Brainless denkt alleen aan zichzelf, wat kan hem die kankerpatientjes nou schelen...
Je bent idd joods als je moeder joods is.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Mika25 het volgende:
Z'n grootouders waren joods geloof ik. Maar of hijzelf joods is hangt af van z`n moeder denk ik. Als de moeder joods is dan zijn de kinderen dat ook. (heb ik me ooit wijs laten maken).
- geen diefstalquote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef anno-i-mus het volgende:
hmmm ... wat was nou de exacte tekst van de brief ???
Mag je niet prive vernielen of mag je er helemaal niet aankomen?
was ook als grapje bedoeld, maar aangezien bijna idereen hier pro-huub is zou het niet onwaarschijnlijk lijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 17:01 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...het zijn dezelfde mensen die nu ineens al die pro-Jaap berichten posten, dus die opmerking van je slaat nergens op.
Eigendommen zijn verboden terrein voor anderen. Als je iets verstopt kom je aan die eigendommen en dat mag dus niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef anno-i-mus het volgende:
hmmm ... wat was nou de exacte tekst van de brief ???
Mag je niet prive vernielen of mag je er helemaal niet aankomen?
bv ... mag je iets van iemand verstoppen?
had vanmorgen al snel een stukkie in het updates topic geplaatstquote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Jaap & Huub bedoeld ?
Hij heeft laatst verteld dat de ouders van zijn vader Joods waren.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:06 schreef Mika25 het volgende:
Ik ben altijd politiek correctquote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Heathen het volgende:
[..]
gottagot.. politiek correct weer hoor. Dit is momenteel overal op teh internets te vinden.
ik heb hem nooit zwart gemaakt, heb wel aangegeven dat ik hem een irritant mannetje vind, maar dat vind ik ondertussen van alle bewoners,quote:Op maandag 5 maart 2007 17:04 schreef Heathen het volgende:
[..]
LOL jij zoekt ook elke aangelegenheid om hem zwart te maken
Ze hebben wrs de regels aangescherpt.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:10 schreef itsme het volgende:
Vraag:
Gisteren las ik ergens iets nieuws:
Dat als je geweld pleegt je weggestuurd KAN worden ip.v weggestuurd zal worden.
Heeft iemand dit ook meekegren. Moet anders gana zoeken waar ik dat las.
Als dat zo is dan vind ik dat ook vaag.
Heeft iemand de exacte tekst gecaptured???quote:Op maandag 5 maart 2007 17:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eigendommen zijn verboden terrein voor anderen. Als je iets verstopt kom je aan die eigendommen en dat mag dus niet.
Dat zal wel kloppen, anders zou Amanda ook al thuis zitten.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:10 schreef itsme het volgende:
Vraag:
Gisteren las ik ergens iets nieuws:
Dat als je geweld pleegt je weggestuurd KAN worden ip.v weggestuurd zal worden.
Heeft iemand dit ook meekegren. Moet anders gana zoeken waar ik dat las.
Als dat zo is dan vind ik dat ook vaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |