Ik heb een eigen bedrijf en advertenties zijn niet mijn enige bron van inkomsten binnen mijn bedrijf. Maar ook al zou dat wel mijn enige bron van inkomsten zijn voor mijn bedrijf dan maakt dat nog niets uit. Al heb je 1 miljoen verschillende bronnen van inkomsten. Voor de belastingdienst tel je alles bijelkaar op. Of dacht je dat bijvoorbeeld een V&D voor ieder product die ze verkopen dit apart vermelden in hun belastingaangifte?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:03 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hoe geef je het op aan de belasting dan? Of zijn advertenties niet je enige bron van inkomen?
Wat ik zeg... met paar maanden komt er nieuw systeemquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef ruffian het volgende:
Blijkbaar is adengange ook niet blij met mij.
Kreeg net een e-mailtje dat de geparkeerde domeinnamen te weinig content bevatten en een te slechte alexa rating voor reclame.
Helaas, nu blijven er nog 2 sites over die het wel mogen gebruiken (van de 11)
Iemand nog suggesties voor mij?
Is adbrite.com trouwens iets?
Adbrite heb ik slechte ervaringen mee, die betalen ook bijna nietsquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:16 schreef ruffian het volgende:
Blijkbaar is adengange ook niet blij met mij.
Kreeg net een e-mailtje dat de geparkeerde domeinnamen te weinig content bevatten en een te slechte alexa rating voor reclame.
Helaas, nu blijven er nog 2 sites over die het wel mogen gebruiken (van de 11)
Iemand nog suggesties voor mij?
Is adbrite.com trouwens iets?
Tot 1200 euro mocht het geloof ik...quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
wat nu als je geen bedrijf hebt maar gewoon als particulier geld genereert via adsense? geen schokkende bedragen, ik zit rond de 700 per jaar denk ik zo
Nee hoor, je moet gweoon elke cent aangeven bij de belasting onder het kopje "opbrengsten uit overige werkzaamheden". Het percentage is afhankelijk van je ander inkomsten en kan oplopen tot 52%.quote:
vriendin is toch vrouwelijk?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:58 schreef ruffian het volgende:
Heb het nu op mijn vriendin zijn naam gedaan, en ben geaccepteerd
dat lijkt me relaxed...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:31 schreef jd1982 het volgende:
Ik krijg morgen bericht van een bedrijf die een vaste link/banner willen op een site van me.
Ik vraag ongeveer 1 cent per view.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
dat lijkt me relaxed...
wat vraag je per klik? en voor cpm?
darn, das netjes!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik vraag ongeveer 1 cent per view.
Deze site heeft ongeveer 400.000 views/jaar.
En dat is gericht bezoek, dus de site gaat ook echt over datgene wat de adverteerder aanbied.
Contact me:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef kovenant het volgende:
had ik maar zulke skills om zelf websites te gaan maken
ik had afgelopen jaar giga goed idee , ben het verder gaan ontwikkelen en meerdere bedrijven aangesproken om het te laten maken maar kost me zo 7000 euro![]()
dus ga ik maar proberen zelf wat te maken met dreamweaver en photoshop , mezelf beetje leren miss dat ik dan ook nog es inkomsten kan genereren met adsense .
ik heb altijd onwijs veel goede ideeen maar kan ze alleen niet uitvoeren
Ik wil je best helpen. 7000 klinkt als een goed ideequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef kovenant het volgende:
had ik maar zulke skills om zelf websites te gaan maken
ik had afgelopen jaar giga goed idee , ben het verder gaan ontwikkelen en meerdere bedrijven aangesproken om het te laten maken maar kost me zo 7000 euro![]()
dus ga ik maar proberen zelf wat te maken met dreamweaver en photoshop , mezelf beetje leren miss dat ik dan ook nog es inkomsten kan genereren met adsense .
ik heb altijd onwijs veel goede ideeen maar kan ze alleen niet uitvoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |