Of gewoon op je giro- of bankrekening laten storten. Is nog makkelijker. Kost echter wel E 29,60 per transactie maar dat is procentueel gezien op grotere bedragen verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:35 schreef JortK het volgende:
@Ruffian: Al eens gekeken naar www.adengage.com die betalen ook uit via Paypal, vind ik persoonlijk toch wel erg prettig
Mag dit van Adengage zo die ads:quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Of gewoon op je giro- of bankrekening laten storten. Is nog makkelijker. Kost echter wel E 29,60 per transactie maar dat is procentueel gezien op grotere bedragen verwaarloosbaar.
Volgens mij is Adengage daar een stuk minder streng inquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Je mag toch niet misleiden door het verschil tussen site/banner miniem te maken/te verwijderen?
Yepsquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Mag dit van Adengage zo die ads:
[[url=http://img102.imagevenue.com/loc1110/th_42674_ads_122_1110lo.jpg]afbeelding][/URL]
Klikbaar
Echt goed bedacht![]()
Nope, doe gewoon netjes allesquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Tuvai.net het volgende:
Heb je toevallig al andere advertenties op de betreffende sites staan?
Hier wou ik me morgen even in verdiepen, al ben ik niet zo'n paypal fanaatquote:Op woensdag 30 mei 2007 17:35 schreef JortK het volgende:
@Ruffian: Al eens gekeken naar www.adengage.com die betalen ook uit via Paypal, vind ik persoonlijk toch wel erg prettig
Hehe, ik zit meestal op 2 tot 4 dollar per dag...quote:Op maandag 4 juni 2007 13:40 schreef ruffian het volgende:
Vandaag de laatste reclame site online gemikt.
Ik zit al op 0,63 cent woehoei nog even en ik ben rijk![]()
Volgens mij ook... want het is volgens mij nooit je core businessquote:Op maandag 4 juni 2007 14:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Is het niet zo dat de inkomsten van Adsense neveninkomsten zijn waar iets van 52% belasting van af gaat?
Ik heb een bedrijf dus neveninkomsten zijn het voor mij niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 14:39 schreef Tuvai.net het volgende:
Is het niet zo dat de inkomsten van Adsense neveninkomsten zijn waar iets van 52% belasting van af gaat?
Dan ligt het er toch aan of het de hoofdactiviteit van je bedrijf is?quote:Op maandag 4 juni 2007 14:55 schreef ruffian het volgende:
[..]
Ik heb een bedrijf dus neveninkomsten zijn het voor mij niet.
Met die gedachte zat ik dus ook.quote:Op maandag 4 juni 2007 15:24 schreef jd1982 het volgende:
Heb ook een bedrijf
Betaal 42% belasting over alles.
Als je een bedrijf hebt dan maakt het voor de belastindienst helemaal niets uit om wat voor soort activiteit het gaat. Er wordt enkel gekeken naar de totale omzet van een bedrijf (en uiteraard gemaakte kosten).quote:Op maandag 4 juni 2007 15:24 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dan ligt het er toch aan of het de hoofdactiviteit van je bedrijf is?Er van uitgaande dat je nu op nog minder dan een dollar per dag verdient aan Ads, lijkt me dat dit in jouw geval niet zo is.
Hoe geef je het op aan de belasting dan? Of zijn advertenties niet je enige bron van inkomen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:46 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als je een bedrijf hebt dan maakt het voor de belastindienst helemaal niets uit om wat voor soort activiteit het gaat. Er wordt enkel gekeken naar de totale omzet van een bedrijf (en uiteraard gemaakte kosten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |