* Tuvai.net de webdevver meldt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef kovenant het volgende:
had ik maar zulke skills om zelf websites te gaan maken
ik had afgelopen jaar giga goed idee , ben het verder gaan ontwikkelen en meerdere bedrijven aangesproken om het te laten maken maar kost me zo 7000 euro![]()
dus ga ik maar proberen zelf wat te maken met dreamweaver en photoshop , mezelf beetje leren miss dat ik dan ook nog es inkomsten kan genereren met adsense .
ik heb altijd onwijs veel goede ideeen maar kan ze alleen niet uitvoeren
geef je het op?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:27 schreef kovenant het volgende:
ja de bedrijven weten al van het plan af , en meerdere particulieren die ik heb aangesproken erop ook , heb wel iets van 10 - 15 man gehad die er mee bezig gzijn geweest , maar 14 hebben er afgehaakt en die ene die het wel kon was n bedrijf maar ben niet verder gegaan na het horen va nde prijzen :p
maar heb net een autotje gekocht van dat geld :p
ik ga zelf beetje leren websites maken , maar dat idee komt er niet meer van iig ..
wel bedankt voor de reacties :p
Of 4quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
geef je het op?
je zou toch met 3 mensen van het forum samen er mee aan de haal kunnen gaan?
je hebt mailquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:42 schreef kovenant het volgende:
nou als iemand intresse heeft stuur maar mailtje naar heygertjan@hotmail.com
dan kunnen we er is een babbeltje over maken .
ik weet dta mijn idee al bestaat maar niet zo uitgebreid en zoveel mogelijkheden .
dus als iemand nog n projectje zoekt ( wat miss wel miss niet winstegevend is )
het is btw non pr0n . :p
volgende keer maar ff een ander topic maken. zullen we maar gewoon weer OT gaanquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:47 schreef kovenant het volgende:
goh had dit veel eerder moeten doen![]()
volgende keer als ik mensen nodig heb voor n projectje ( wat er zeker aan zit te komen ) zal ik mn gezicht hier zeker weer laten zien .
lastig als je zoveel ideeen hebt maar ze niet tot uitwerking kan brengen
wat heb je aan ECPM?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:13 schreef Tuvai.net het volgende:
ECPM nu ineens weer verdacht hoog, nadat deze weken belachelijk laag is geweest,
adsense notifier voor firefox...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Da's toch een van de dingetjes waar ik naar kijk als ik op Adsense inlog.Valt me op dat 't erg willekeurig is elke keer.
Nou het is rond, 4200euro/jaar ex. btw voor 1 banner.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Ik vraag ongeveer 1 cent per view.
Deze site heeft ongeveer 400.000 views/jaar.
En dat is gericht bezoek, dus de site gaat ook echt over datgene wat de adverteerder aanbied.
Gheyl.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:21 schreef PiRANiA het volgende:
zie rechtsonderin
views - kliks - CTR - opbrengsten
[afbeelding]
xDquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:49 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Nou het is rond, 4200euro/jaar ex. btw voor 1 banner.
Jammer dat ik er zelf maar 2436 euro van overhou na 42% belasting.
Hmm gemiddeld 5 cent per klik. En dan denk ik dat ik met gemiddeld 14 cent per klik laag zitquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:21 schreef PiRANiA het volgende:
zie rechtsonderin
views - kliks - CTR - opbrengsten
[afbeelding]
tja, dat denk ik ook wel eens.quote:Op maandag 25 juni 2007 17:42 schreef AstroNova het volgende:
[..]
Hmm gemiddeld 5 cent per klik. En dan denk ik dat ik met gemiddeld 14 cent per klik laag zit![]()
Dat had ik ook in het begin toen ik met Adsense begon, maar is nu flink gedaaldquote:Op maandag 25 juni 2007 19:35 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik merk dat Adsense het vooral érg goed doet op autogerelateerde websites. Ik heb een paar klanten die een occasion website hebben met nog geen 200 bezoekers per dag, en die zitten gewoon constant boven de $7 per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |