Ow jaquote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dit vind ik prima genoeg!
Eigenlijk is het volgens de overlevering: "Ik val aan, volg mij"
Ik wil geen mierenneuker zijn maar dat is toch totaal iets anders dan:quote:Op maandag 5 maart 2007 16:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dit vind ik prima genoeg!
Eigenlijk is het volgens de overlevering: "Ik val aan, volg mij"
Lees mijn uitleg en de wikipedia entry.... het enige dat zeker is, is dat er "volg mij" in zat.....quote:Op maandag 5 maart 2007 16:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wil geen mierenneuker zijn maar dat is toch totaal iets anders dan:
"wie mij lief heeft volge mij"
Dat had ik gelezen ja. Geen goeie vraag dusquote:Op maandag 5 maart 2007 17:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Lees mijn uitleg en de wikipedia entry.... het enige dat zeker is, is dat er "volg mij" in zat.....
vind jij.....quote:Op maandag 5 maart 2007 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen ja. Geen goeie vraag dus
Welke band?quote:James LaBrie
John Myung
John Petrucci
Mike Portnoy
Jordan Rudess
Mark_V +1quote:Op maandag 5 maart 2007 17:20 schreef Mark_V het volgende:
dream theater
quote:Op maandag 5 maart 2007 17:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En het is geen irritant gitaargepingel.
Fout bedoel je, neem ik aanquote:Op maandag 5 maart 2007 17:35 schreef Mark_V het volgende:
sorry lui ik ben ff weg, iemand anders mag een vraag stellen.
als ik terugben kijk ik of er een goed antwoord is.
Acrtic monkeys en razorlight zijn goed trouwens
Lijkt me een grap, naar aanleiding van de spamvraag.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:48 schreef B.ertha het volgende:
Wie heeft eigenlijk spam in het lijstje gezet? Na teruglezen zie ik nl dat dat geen user is
Dacht ik ook alquote:Op maandag 5 maart 2007 17:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Lijkt me een grap, naar aanleiding van de spamvraag.
Borat referentie?quote:Op maandag 5 maart 2007 17:47 schreef erkel het volgende:
Very nice. High five !
Doe maar, voor het een eigen leven gaat leidenquote:#SPAM# Op maandag 5 maart 2007 17:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dacht ik ook alMaar weghalen dan?
Ik despamnk dat het al te laspamat is daspamarvspamoor... :spam(quote:Op maandag 5 maart 2007 18:02 schreef PhysicsSpamRules het volgende:
[..]
Doe maar, voor het een eigen leven gaat leiden
Was ook veel te makkelijk voor jouquote:Op maandag 5 maart 2007 18:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ronde van Lombardije
Amstel Gold RAce
Luik-Bastenaken-Luik
San Sebastian
Ronde van Vlaanderen
Jammer, ik had gehoopt dat minstens een ervan wel goed zou zijn.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:04 schreef erkel het volgende:
[..]
Was ook veel te makkelijk voor joude Tour, Giro en de Vuelta behoorden niet tot de wereldbeker cyclus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |