Ik zou het niet weten, heb eigenlijk geen idee wat het verschil dan zou moeten zijn tussen symetrisch en asymetrisch.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja ik ben het daar dus niet mee eens.
Ik heb sowieso zelden een symetrische verbinding gezien...
symetrisch is bv een up -en downlink van allebei 1Mbit/squote:Op maandag 5 maart 2007 14:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb eigenlijk geen idee wat het verschil dan zou moeten zijn tussen symetrisch en asymetrisch.
Dat zeg ikquote:Op maandag 5 maart 2007 14:56 schreef PhysicsRules het volgende:
ADSL is een vorm van breedband. Elke vorm van ADSL is dus breedband, andersom niet. Het specifieke van ADSL tov andere vormen van breedband is het het gebruik maakt van de oude ANALOGE systemen van de telefoon, itt tot bijvoorbeeld ISDN dat digitaal is. Kabelinternet is meestal ook a-symetrisch. Antwoord klopt dus niet.
Dat is ook breedband.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:58 schreef Neleos het volgende:
Hoe zit het dan met ADSL over een ISDN lijn?
En offcieel geen ADSL.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:58 schreef Neleos het volgende:
Hoe zit het dan met ADSL over een ISDN lijn?
zijn dat de Isley Brothers van "Who's that lady" ?quote:Op maandag 5 maart 2007 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
Isley, Jaspers and Isley komen weer bij elkaar.
Van welk nummer kennen wij ze het beste?
Volgens mij waren dat de Righteous Brothersquote:Op maandag 5 maart 2007 15:02 schreef ChopperMick het volgende:
you lost that loving feeling?
tuurlijk, verkeerde broersquote:Op maandag 5 maart 2007 15:02 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat de Righteous Brothers
Neen. De Isley brothers waren Isley, Isley, Isley, Isley, Isley,Isley and Jaspers.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:01 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
zijn dat de Isley Brothers van "Who's that lady" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |