omg, dat kost toch hartstikke veel energie, om zoveel verschillende wassen te draaien? neem aan dat je niet steeds een trommel vol heb overal van, zonde van je geld manquote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef Perruche het volgende:
haik ben ook een freak
- witte was
- warme kleuren bont
- koude kleuren bont
- beddegoed en handdoeken
- sokken / ondergoed
- maar BH's op de handwas
- spijkerbroeken (omdat mn huisgenootje ooit eens verteld heeft dat ze andere kleding stukmaken...
Hoezo freak?
ja das wel waar, maar meestal vraag ik huisgenoten of ze nog was hebben. En aangezien ik een van de weinige ben met een wasmachine tot minj beschikking komen veel mensen hier wassen (nee nee, niet armoedig, studentenhuizen in estland) dus zo probeer ik het een beetje te verantwoorden haha.quote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
omg, dat kost toch hartstikke veel energie, om zoveel verschillende wassen te draaien? neem aan dat je niet steeds een trommel vol heb overal van, zonde van je geld man
Je moet maar eens een paar bomen gaan planten om je schuldgevoel af te kopen!quote:Op maandag 16 april 2007 11:59 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja das wel waar, maar meestal vraag ik huisgenoten of ze nog was hebben. En aangezien ik een van de weinige ben met een wasmachine tot minj beschikking komen veel mensen hier wassen (nee nee, niet armoedig, studentenhuizen in estland) dus zo probeer ik het een beetje te verantwoorden haha.
Oh, en ik heb wel altjd de ECO en "halve was" - knop ingedrukt....
boomknuffelaarsquote:Op maandag 16 april 2007 12:01 schreef HPoi het volgende:
[..]
Je moet maar eens een paar bomen gaan planten om je schuldgevoel af te kopen!![]()
Zelf met dat mega uitsorteren, heb ik vaak nog twee machines vol per catergoriequote:Op maandag 16 april 2007 11:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
omg, dat kost toch hartstikke veel energie, om zoveel verschillende wassen te draaien? neem aan dat je niet steeds een trommel vol heb overal van, zonde van je geld man
ik spaar het gewoon op...quote:Op maandag 16 april 2007 12:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zelf met dat mega uitsorteren, heb ik vaak nog twee machines vol per catergorieLang leve kleine kinderen
vielen dank!quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef DarkElf het volgende:
je kan gewoon spoelwas doen met bijvoorbeeld gewone azijn
maar als die er niet is zou ik zelf schoonmaakazijn gebruiken
als je met google zoekt op wasmachine en schoonmaakazijn zie je
dat dat heel veel gedaan wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |