Je wordt een beetje opdringerig zoquote:Op maandag 5 maart 2007 16:34 schreef veldmuis het volgende:
Ja!
Als je goed leuk bent zal ik er eens over nadenken.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:44 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Q_B, wil je mij doen? Ik bedoel het papiertje, de rest op msn plz
Moet je ook maar op komen dagen op mini-meets enzo.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat doet nooit iemand voor mij(verkapt-wie-wil-dit-voor-mij-doen-post
)
Ik ben heel leukquote:Op maandag 5 maart 2007 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Als je goed leuk bent zal ik er eens over nadenken.
Oh, dat lijkt me helemaal geweldig!!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
We kunnen op een van onze aankomende dates ook gaan lachen om newbies!
Je bent over tijd?quote:Op maandag 5 maart 2007 18:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me helemaal geweldig!!
Heb je mijn datum wel gezien?
Ja iedereen met een ID onder de 160.000 is geen newbie meer!quote:Op maandag 5 maart 2007 18:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me helemaal geweldig!!
Heb je mijn datum wel gezien?
Nou, puik idee dan! Veel beter dan t mijnequote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja iedereen met een ID onder de 160.000 is geen newbie meer!
Jottemquote:
Zelfs je aanbidders zijn geshoppedquote:Op maandag 5 maart 2007 18:44 schreef Maisnon het volgende:
ik heb ook stille aanbidders
[afbeelding]
Met straatverbod
had ff gevraagd staat nog wel in mijn mailquote:Op maandag 5 maart 2007 19:39 schreef enter het volgende:
[..]
had dat ww toen met jou gemaakt, weet het echt niet meerblond
hmmmmzzquote:Op maandag 5 maart 2007 19:40 schreef jaspah het volgende:
[..]
had ff gevraagd staat nog wel in mijn mail
quote:
doe is niet zo matigquote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef enter het volgende:
heb je al gedaan!!
Komop hey..quote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef Majeztic het volgende:
wtf is Ot? of..
mocht het knus betekenen.. hoe maak je dat op uit een o en een plusje
dan kom ik zo langs.....quote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb ze liever in bed terwijl ze mijn naam uitschreeuwen van plezier..
Jij mag toekijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef SiemeN het volgende:
nee, hij mag meedoenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij mag toekijken, zo aardig ben ik wel
![]()
Volgens mij wil ie ook niets met jou uitvoerenquote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef SiemeN het volgende:
Alleen vrouwmenschen, murp. Sorrie.
Oeh, Bracha van Doesburghquote:Op maandag 5 maart 2007 20:55 schreef jd1982 het volgende:
Mailtje van een Playmate is nu toch stoerder
Of een date met een actrice (Brachaaaa)
Of een bekende zangeres dissen
check mn profiel/fotoboek... ik ben een vrouwquote:Op maandag 5 maart 2007 20:57 schreef SiemeN het volgende:
Alleen vrouwmenschen, murp. Sorrie.
merkenstelert... ik noem me zelf toch ook niet nokia en schreeuw dan dat ik door alle lekkere wijven aangeraakt wordquote:Op maandag 5 maart 2007 21:01 schreef Asics het volgende:
er zijn heel veel lekkere wijven die overal mijn username op hun kleren hebben staan
![]()
johquote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef speedstar het volgende:
[..]
die is nep, want die is van zo een site waar je zelf je tekst kan invulle
![]()
Nope dit is fok en jij bent een meisjequote:Op maandag 5 maart 2007 20:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Zucht..
Flut foto maar ach:
[]
Misschien daal je nu alleen maar in aanzien, O_W
quote:Op maandag 5 maart 2007 20:45 schreef SiemeN het volgende:
t'is pas stoer als ze iets anders vasthoudt..quote:
aw, we zoeken er voor jou ook wel eenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:18 schreef eQuaL het volgende:
Weten jullie eigenlijk wel hoe triest dit topic is![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:18 schreef eQuaL het volgende:
![]()
![]()
Ik wil ookquote:
Geen adoreerblaadje gehad zekerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:18 schreef eQuaL het volgende:
![]()
![]()
Waar denk dat ik diequote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil ook
[..]
Geen adoreerblaadje gehad zeker
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu doet iedereen mn fobo naHou eens op murp
Ik wacht nog steeds op een foto.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Nu doet iedereen mn fobo naHou eens op murp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |