Heel leuk, maar vertel mij eens waarom er publiek geld gepompt moet worden in scholen die dergelijke segregatie en xenofobie propageren?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:18 schreef Overlast het volgende:
Zo'n school wil toch haar identiteit bewaren. Ook niet-onderwijzend personeel kan die identiteit 'beschadigen'.
Ik neem aan dat ze ook het belastinggeld dat betaald wordt door mensen die hun schoolideologie niet delen ook weigeren te ontvangen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:22 schreef Lithion het volgende:
[..]
Heel leuk, maar vertel mij eens waarom er publiek geld gepompt moet worden in scholen die dergelijke segregatie en xenofobie propageren?
Laat ze dan ook maar hun eigen broek ophouden als ze zonodig aan die kinderen hun intolerante haatgeloof willen prediken.
Je hebt gelijk !quote:Op maandag 5 maart 2007 13:16 schreef Klonk het volgende:
en moslimscholen zijn wel soepel in het toelaten van personeel met een ander geloof
Een hoofddoek is helemaal niet verplicht in een kantine. Wat een onzin.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:03 schreef moussie het volgende:
ook een hoofddoek is verplicht in een kantine, niemand die haar in het eten lekker vindt ..
Dan hadden ze haar ook niet als schoonmaakster aan moeten nemen. Ze is namelijk als schoonmaakster in dienst van die school. Niet van een of ander schoonmaakbedrijfje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:18 schreef Overlast het volgende:
Maar is wel twijfelgeval. Zo'n school wil toch haar identiteit bewaren. Ook niet-onderwijzend personeel kan die identiteit 'beschadigen'.
dan moeten ze die 3% niet Christelijke leerlingen ook verwijderenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het is een Christelijke school, geen openbare. De enige geloofsuitingen die ze willen hebben zijn begrijpelijk de hunne.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:40 schreef StefanP het volgende:
Ik eis dat Christenen voortaan ook in de moskee mogen werken. Wasda? Geen denken aan? Point made.
Neuh, want het sleutelbegrip hierin is het respecteren van de christelijke grondbeginselen. Dat houdt dus in dat ze zich houden aan de lijn die gevolgd wordt. Als de moslima dus ook gewoon ham wil verkopen bijvoorbeeld, dan mag er geen belemmernig imo zijn om haar in dienst te nemen in de kantine.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:08 schreef teamlead het volgende:
dan moeten ze die 3% niet Christelijke leerlingen ook verwijderen
Tief toch eens een eind heen met je belachelijke vergelijkingen altijd. Wedden dat er geen enkele Christen is die wil gaan schoonmaken in een moskee?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 03:40 schreef StefanP het volgende:
Ik eis dat Christenen voortaan ook in de moskee mogen werken. Wasda? Geen denken aan? Point made.
ben ik met je eens, maar de school in kwestie denkt daar dus blijkbaar anders overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:14 schreef freud het volgende:
[..]
Neuh, want het sleutelbegrip hierin is het respecteren van de christelijke grondbeginselen. Dat houdt dus in dat ze zich houden aan de lijn die gevolgd wordt. Als de moslima dus ook gewoon ham wil verkopen bijvoorbeeld, dan mag er geen belemmernig imo zijn om haar in dienst te nemen in de kantine.
Hij heeft anders wel gelijk. Trouwens, ik als Christen wil best ook wel schoonmaken in de moskee, hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:26 schreef Nielsch het volgende:
Tief toch eens een eind heen met je belachelijke vergelijkingen altijd. Wedden dat er geen enkele Christen is die wil gaan schoonmaken in een moskee?
een moskee is geen school....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:17 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Trouwens, ik als Christen wil best ook wel schoonmaken in de moskee, hoor.
Jij denkt dat daar mensen voor worden aangenomen... Dat gebreurt allemaal met bekenden hoor. Maar goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:19 schreef teamlead het volgende:
een moskee is geen school....
maar solliciteer eensWie weet wordt je wel aangenomen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |