Omdat eric en huub jaap ze dekens verstopt hadden en toen hij deze ging zoeken .quote:Op maandag 5 maart 2007 07:43 schreef DaanDobber het volgende:
Hoi, ik ben toch erg benieuwd waarom Jaap eigenlijk in de huiskamer slaapt.
ach joh, zal allemaal wel loslopen(heb het niet gezien), en Talpa zal het niet op hun site zetten bij villa vandaag...quote:Op maandag 5 maart 2007 07:50 schreef DaanDobber het volgende:
Hahahahahahaha, dankjewel.
Huub en Erik zijn echt leuk samen. Nu maar hopen dat het fysieke geweld van vannacht alleen maar wordt opgehypt door de nachtelijke cossers en er niets aan hand blijkt te zijn.
Er was ook niks aan de hand.quote:Op maandag 5 maart 2007 07:50 schreef DaanDobber het volgende:
Hahahahahahaha, dankjewel.
Huub en Erik zijn echt leuk samen. Nu maar hopen dat het fysieke geweld van vannacht alleen maar wordt opgehypt door de nachtelijke cossers en er niets aan hand blijkt te zijn.
O, was dat alles.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:12 schreef monique.t het volgende:
Nope geen fysiek geweld .
Heb het ff op gezocht
Jaap ging op het dekbed van huub zitten
Eric en huub hebben geprobeert het dekbed onder jaap vandaan te trekken toen bleek huub tijdens het trekken aan het dekbed tegen het hoofd van jaap gekomen te zijn.
Dat was niet alles.. hij heeft Jaap 2x vaker in een 'stompincident' gehad, toen ie de dekens van hem af trok.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:12 schreef monique.t het volgende:
Nope geen fysiek geweld .
Heb het ff op gezocht
Jaap ging op het dekbed van huub zitten
Eric en huub hebben geprobeert het dekbed onder jaap vandaan te trekken toen bleek huub tijdens het trekken aan het dekbed tegen het hoofd van jaap gekomen te zijn.
Ik heb bijgelezen bij VOL, die hebben echt top streamverslagen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:52 schreef avonne het volgende:
Ik moest eigenlijk het meest lachen om alle reacties dat het zo lang duurde met die totale oorlog van Jaap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |