Nee hij deed lekker veel...quote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef Flabberguest het volgende:
Jaapie doet geen ene reet meer, hij is booooooooooosssssssssssssssss
Ja maar Eric komt ook wat genuanceerder over volgens mij. Net ook, toen hij zei 'nee ik jat geen post', volgens mij doet hij dat ook echt niet. Maar hij komt wel steeds met 'n net wat valser plannetje dan Huub iddquote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef avonne het volgende:
[..]
Eric gaat inderdaad telkens een stapje verder
Nu weer met die kiezels. Met de kleren van Huub, in de vijver gooien
Maar meer op de redactie dan op huupie en heepiequote:
na wat we vorige week zagen volgens mij niet. tenminste we zagen niets toenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:56 schreef Kinga het volgende:
Jaap reageert ECHT zielig.... kom op jongen, heb je nou ballen ofniet???
Vergeet ook de eerste avond niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Als Jaap die 2de nacht niet zo tekeer was gegaan had ik het zonde gevonden..nu vind ik het geweldig
Gaat ook te ver ... dit moet hij niet doen.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
Huub verscheurt nu een brief van Jaap.
Eric vindt dit ook te ver gaan.
Was Eric niet degene die Huubs post in de vijver had gegooid?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef LuNaTiC het volgende:
zelfs voor Eric is er nu een grens bereikt :
Ik ookquote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Eric vindt het te ver gaan dat Huub de brieven verscheurd.
Dat wist Eric niet.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was Eric niet degene die Huubs post in de vijver had gegooid?
Gaap... het is een meningsverschil hoor, niet een kloof.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Dlocks het volgende:
Eric vindt dat Huub te ver gaat. Dus exit Huub donderdag...
Hij wist niet dat Huubs post er in zat (in die zak) en heeft daar ook z'n excuses voor aangeboden. En net zie hij ook over Jaaps post 'ik jat geen post'. Huub is erger hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was Eric niet degene die Huubs post in de vijver had gegooid?
ik bedoel , Als het mag dan mag hetquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef farceman het volgende:
Maar ff serieus kan die Jaap echt de sauna niet in?
Okay, bedanktquote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij wist niet dat Huubs post er in zat (in die zak) en heeft daar ook z'n excuses voor aangeboden. En net zie hij ook over Jaaps post 'ik jat geen post'. Huub is erger hoor![]()
misschien als hij gaat persen..maar als hij der in komt komt hij der niet meer uitquote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef farceman het volgende:
Maar ff serieus kan die Jaap echt de sauna niet in?
Ik krijg anders niet het idee dat Eric als een oprechte vriend achter Huub aan het hobbelen is vanavond. Komt eeerg nep en gemaakt over allemaal.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:00 schreef Heathen het volgende:
[..]
Gaap... het is een meningsverschil hoor, niet een kloof.
Zonder booze...quote:Op maandag 5 maart 2007 02:02 schreef tipsch het volgende:
Huub laat zich een beetje meeslepen
Ik ben benieuwd wat Sylvia van deze actie van Huub vindt.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef Prospera het volgende:
Huub zoekt wel weer de grens op, maar ok hij is kwaad over dat Syl geen respect kreeg, over zijn nominatie en over het onzekere gedrag van Eric.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |