Er is maar een echt STA topicquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik raak helemaal in de war van al die STA-topics, Zwolle, Deventer, Amersfoort, Nijkerk
Mn broer heeft woensdag in een porsch911 gereden, echt vetMisschien moek ook maar gewoon redacteur worden bij rijtesten.nl
Pas mocht ie ook al in een ferrari rijden enzo, rijdt echt in de vetste wagens enzo, echt jaloers
Nijkerk?quote:
Sorry, Deventer, ik had het moeten wetenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Sorry, Deventer, ik had het moeten weten
Ferrari is geen zak aan om in te rijden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik raak helemaal in de war van al die STA-topics, Zwolle, Deventer, Amersfoort, Nijkerk
Mn broer heeft woensdag in een porsch911 gereden, echt vetMisschien moek ook maar gewoon redacteur worden bij rijtesten.nl
Pas mocht ie ook al in een ferrari rijden enzo, rijdt echt in de vetste wagens enzo, echt jaloers
* snuffelt wat jaloeziequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef WEST het volgende:
[..]
Ferrari is geen zak aan om in te rijden.![]()
Bier op en ik ben naar de tering. Ik ga ook ff liggen.quote:
quote:
ah.. kijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag! Ik ben (deels) wakker. Ik moet om 13.30 uur aanwezig zijn bij de voetbal. Iets zegt mij dat ik dat niet ga halen. Dan de bende hier maar opruimen en de 3e helft alles weer goed maken!!! 't was gezellig
Hoofdwond al weer dicht?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Goedemiddag! Ik ben (deels) wakker. Ik moet om 13.30 uur aanwezig zijn bij de voetbal. Iets zegt mij dat ik dat niet ga halen. Dan de bende hier maar opruimen en de 3e helft alles weer goed maken!!! 't was gezellig
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
hij postte vannacht om 10 voor 5 nog hier in het topic iigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?![]()
Hoofdwond??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hoofdwond al weer dicht?Ik ga eerst ff peuken scoren.
Bloedt je hoofd nog?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:39 schreef navvy het volgende:
Ik was om ongeveer 5 uur thuisquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Hebben jullie t nog laat gemaakt dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |