ben je niet slim bezigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef swollywood het volgende:
Ik had al een laptop. Maar die kon er niet zo goed tegen dat er een flesje bier overheen ging
johquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef swollywood het volgende:
Ik had al een laptop. Maar die kon er niet zo goed tegen dat er een flesje bier overheen ging
*gniffel* daarom neem ik altijd extra verzekering op mijn laptopsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:13 schreef swollywood het volgende:
Hmm ik zou de letters iets groter maken en misschien een andere kleurenkeuze voor de letters. (Blauw/geel is niet zo fijn om naar te kijken)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:15 schreef WEST het volgende:
[..]
ben je niet slim bezig![]()
![]()
wat vinden jullie van dit
[afbeelding]
blauw is de kleur van de vlag, en geel/groen de kleuren van Australiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm ik zou de letters iets groter maken en misschien een andere kleurenkeuze voor de letters. (Blauw/geel is niet zo fijn om naar te kijken)
Ik zou dan toch gaan voor een laptop waar je er maar 1/8 van hoeft terug te sturen, en dat de fabrikant dat zo raar vindt, dat ze stuk gaan, dat ze niet precies weten hoe er mee om te gaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
*gniffel* daarom neem ik altijd extra verzekering op mijn laptopsEen halve liter cherry coke is ook niet zo gezond voor je laptop namelijk.
Goede keuze om een HP te nemen btw. Mijn ervaring met over de kwaliteit van die laptops is niet best maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met de goede service van HP. Ik heb eens in een half jaar tijd 7 v/d 8 nieuw aangeschafte HP's moeten terug sturen omdat ze het stuk voor stuk begaven.
Eeen belangrijke tip: Schaf nog even een carepack voor je notebook aan, dat scheelt je een boel elende mocht hij buiten de garantie nog eens stuk gaan.
Dat is Toshiba of Dell. Ik heb een Toshiba gehad, goede laptop maar de service is tenenkrommend slecht. Een gemiddelde laptop reparatie duurt 1,5 maand. Daar komt bij dat HP/Compaq zijn modellen in de afgelopen jaren flink heeft verbetert.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik zou dan toch gaan voor een laptop waar je er maar 1/8 van hoeft terug te sturen, en dat de fabrikant dat zo raar vindt, dat ze stuk gaan, dat ze niet precies weten hoe er mee om te gaan.
Ze moet ook altijd mij hebbenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:04 schreef Sylvana het volgende:
Alleen heb Sitethief van de week wel bijna vermoord toen ik vertelde dat mn pc een RAM-geheugen heeft van 128 mbWaardoor ik dus geen youtubefilmpjes kan kijken enzo omdattie dan vastlooopt
Ja baas?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
B één nul nul
HP laptops:quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:38 schreef swollywood het volgende:
zo, vanavond maar eens een nieuwe laptop aangeschaft
[afbeelding]
17" widescreen
HP Pavilion zd8410
3 Ghz processor, 80 GB Harddisk en 1 GB intern geheugen.
Het is niet het nieuwste model, zit nog XP Home Edition open geen Vista
![]()
Was afgeprijsd en nog extra korting omdat het een showmodel was
En het is eenHP
Wa zeg je? Krijgt Sitethief op zn donder??quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
B één nul nul
quote:
Als je het over JAVA wil hebben moet je maar ff met Eduard gaan pratenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een JAVA leraar gehad die sprekend op die vent lijkt, en ook zo'n zelfde jas heeft![]()
Krijg er koppijn van...quote:
Moggeh drankorgel!quote:
Mijn handen zijn er nog koud vanquote:
Ontwenningsverschijnselen = a bitch!quote:
Drink vanavond wel weer tot ik wankelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:49 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen = a bitch!![]()
3 jaar garantiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:16 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Een belangrijke tip: Schaf nog even een carepack voor je notebook aan, dat scheelt je een boel elende mocht hij buiten de garantie nog eens stuk gaan.
Adviesprijs ¤ 1499,-quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef descendent1 het volgende:
[..]
HP laptops:![]()
Processor:![]()
1 gig intern![]()
80 Gb harddisc...(ik heb lekker 100!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Wat heb je drvoor betaald dan?
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
3 jaar garantie
[..]
Adviesprijs ¤ 1499,-
Meeneemprijs ¤ 999,-
Gekocht voor ¤ 899,-
Ik wou persé eentje met XP, had geen zin in Vista. Misschien over een jaar of 4 of zo als de grootste bugs er uit zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |