Jah mogen blij zijn dat ze geen buren hebben, hij moet naar boven gaan en FLIPPENquote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef snetje het volgende:
mag die muziek nu eens een keer uitis irritant
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:24 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En toch heb ik het idee,dat Brrrr draait,omdat hij weet, dat de streamers er last van hebben!
Waar lul je over?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar ik las vandaag wel dat het uit is met Sabrina.
pleassssssseeeeeeee... niet weer een nachtmerriequote:Op maandag 5 maart 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind het eerder eng...
Hij kan elk moment ergens opduiken!![]()
Echt waar !quote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tis uit oh nee toch niet KUT muziekquote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef snetje het volgende:
![]()
Echt?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je ergens op je bureau zo'n apparaatje staan met een ronde knop. als je die helemaal naar links draait hoor je niks meerquote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef snetje het volgende:
![]()
Dit komt Brain ook ter ore, dus niet te vaak zeggenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef snetje het volgende:
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
Huub:"er zijn hier mensen bij wie het wel om de sex gaat en niet om de gesprekken, bij mij werkt het andersom". Ik heb wel respect voor je en niet alleen sex en dan geen gesprek.
Amanda: " dat vind ik wel lief van je".
maar kom op als je een beetje een normaal, nuchter meisje bent, prik je toch ook door al die lieve en aantrekkelijke dingen die huub steeds zegt, het is toch niet gemeendquote:Op maandag 5 maart 2007 00:23 schreef Lieve het volgende:
[..]
het verschil met Huub die steeds lieve en aantrekkelijke dingen zegt is zo groot. Al die toespelingen zijn steeds verleidelijker aan het worden. Brian heeft simpel en alleen seks met zichzelf en gebruikt daar om het even wie voor. En echte liefde is niet je mastruberen in een vrouw toch? Dat snapt zelfs aDel
Van Brain wel danquote:Op maandag 5 maart 2007 00:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar kom op als je een beetje een normaal, nuchter meisje bent, prik je toch ook door al die lieve en aantrekkelijke dingen die huub steeds zegt, het is toch niet gemeend
Nee dat gevaarte luisterend naar de naam J.aap bedoel ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dat is Amanda niet dat weten we inmiddels dus jah...Your point?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar kom op als je een beetje een normaal, nuchter meisje bent, prik je toch ook door al die lieve en aantrekkelijke dingen die huub steeds zegt, het is toch niet gemeend
er wordt met haar gespeeld meer is het niet dus daar zal ze later (als ze het ooit snapt)quote:Op maandag 5 maart 2007 00:28 schreef Heathen het volgende:
Die aandacht aan amanda moet afgelopen zijn. Dat verdient die kuthoer niet.
Leuk bedacht van Huub maar dit gaat niet werken bij Amanda.. respect zit ze niet om te springen, sex wel!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef Kinga het volgende:
Gaby komt dinsdag dus... Maar Huub weet niet of ie haar moet laten komen, naar Amanda toe...
PLAYEEEEER
En Amanda lekker naief glimlachen....
Nu al ? !!!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Zegt Natasia nou dat Amandraak haar nachtsetje in de was moet doen?
Tsja, mij volgens mij ook wel. Maar omdat wij het redelijk objectief kunnen zien nu, prikken wij meteen door die standaard zinnetjes heen. Ik moet er zo om lachen.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
als ik a-del was zou ik misschien ook wel voor huub vallen
maar god zij dank ben ik a-del niet en weet ik dat het van huub gewoon
spel is maar inderdaad je zou er zó intrappen hij is best goed in meiden versieren denk ik
![]()
enne....... ja ik vind hem eigenlijk wel héél leuk ja
dat heeft ze vaker niet dan wel aan dus dat zal nog wel zo goed als schoon zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Amanda mag dat gevalletje wat ze 's nachts altijd draagt wel eens verschonen, volgens mij heeft ze dat al van dag 1 aan
Tja, maar wat moet ze anders aan 's nachts als ze gaat slapen?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Amanda mag dat gevalletje wat ze 's nachts altijd draagt wel eens verschonen, volgens mij heeft ze dat al van dag 1 aan
Was het ooit aan dan? Waar lees je dat allemaal?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alsof ze strax in de Aldi niet aangesproken zal worden op haar gedragquote:Op maandag 5 maart 2007 00:29 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia gaat definitief niet naar uitjes die met rode lopers te maken hebben.![]()
Hm...ik dacht dat ik de enige was die het opviel dus ik wilde er niet over zeiken hier maar dus....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Nee hoor, Huub kuste Silquote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef BBW het volgende:
Huub & amanda kussen buiten beeld , of is het syl?
hebben ze in suriname een aldi dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ze strax in de Aldi niet aangesproken zal worden op haar gedrag![]()
Daar leeft Brian op PARAquote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef kissa het volgende:
Ik word helemaal para van deze muziek![]()
Truste![]()
[Centraal] BB ditjes en datjes.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Was het ooit aan dan? Waar lees je dat allemaal?
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ze zal toch wel meer gevalletjes hebben dan dat?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef agter het volgende:
[..]
Tja, maar wat moet ze anders aan 's nachts als ze gaat slapen?
leggen die de rode loper uit voor haar..quote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint wel op te vallen als ze dat dingetje 's morgens rechtop tegen de muur zet en 's avonds weer aantrekt.quote:
Was het ooit aan dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Echt waar !![]()
Maar Mo en Tijn nog steeds aan ?
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het begint wel op te vallen als ze dat dingetje 's morgens rechtop tegen de muur zet en 's avonds weer aantrekt.
Ja maar het verschil is dat ze niet over de rooie loper gaat ,maar dat ze over de rooie gaat lopen...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
ja, maar daarom is het nog wel lief! En zo gek..... dat werkt wel! Het streelt toch.
![]()
![]()
Die vertrekt pas naar Suriname als ze zeker weet dat ze hier geen leven heeft, dus dat wordt toch eerst een week of 2 testdraaien in Almere, dan de verhuizing regelen...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:31 schreef raggende_annie het volgende:
hebben ze in suriname een aldi dan?
denk je echt dat ze dat kan onthouden en snappen!?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:20 schreef tipsch het volgende:
aDEL's grootste issue met de rat gaat erom dat de rat niet graag "lief" voor aDEL is. Badderen is "lief" - mogelijk zelfs romantisch?? rat spreekt bovendien nooit uit wat hij voor aDEL voelt, wat natuurlijk heel weinig is - langzaam maar zeker wordt het duidelijk bij aDEL
Nee, maar Natasia denkt kennelijk dat ze alleen bij rode loper evenementen aangesproken zal worden op haar rol in de villa.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:32 schreef Mokum020 het volgende:
leggen die de rode loper uit voor haar..![]()
Jaaaa mooi hehquote:Op maandag 5 maart 2007 00:34 schreef raggende_annie het volgende:
hahaha braaajen heeft ook oorpijn van z'n eigen herrie
Yep, Mo heeft ook aangekondigd dat ze gaat scheiden op de website van Tijn.quote:
Hij kuste haar hand geloof ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:35 schreef Yvet_te het volgende:
maar heeft iemand net iets kunnen zien van een evt, zoen van huub en sylvia?
Op Koninginnedag met haar kop in een gat en duizenden eieren ernaast..........quote:Op maandag 5 maart 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar Natasia denkt kennelijk dat ze alleen bij rode loper evenementen aangesproken zal worden op haar rol in de villa.
Hij gaf haar kusjes op haar gezicht en vingers en zei dat hij van haar hieldquote:Op maandag 5 maart 2007 00:35 schreef Yvet_te het volgende:
doet zeer aan mijn oor!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:36 schreef Borga het volgende:
hij fluit zelfs vals
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:35 schreef Yvet_te het volgende:
Ik vond nog leuker dat Eric riep: 'Huuuub! Je lubbert mijn ding uit!'quote:
ohh dat is ook wel heel lief iddquote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaf haar kusjes op haar gezicht en vingers en zei dat hij van haar hield![]()
Ik denk dat mensen dan zo hard gooien, dat ze het eind van de dag niet zal halen...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Op Koninginnedag met haar kop in een gat en duizenden eieren ernaast..........
kan ze ook veel geld mee verdienen.........![]()
Zover ik het zag lag hij haar handen te kussenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:35 schreef Yvet_te het volgende:
www.para.comquote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef agter het volgende:
Brian zit op GS: NieuwNieuws.
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij gaf haar kusjes op haar gezicht en vingers en zei dat hij van haar hield![]()
Iddquote:Op maandag 5 maart 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat rare geluid op de achtergrond steeds![]()
Het leeglopen van het bad?!quote:Op maandag 5 maart 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
oeps betaat ook nogquote:
Ze kan rustig 5 euro per ei vragen.... die verdient in 1 dag een Touareg bij elkaar.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef Mokum020 het volgende:
Op Koninginnedag met haar kop in een gat en duizenden eieren ernaast..........
kan ze ook veel geld mee verdienen.........![]()
leeglopend bad?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
braaajenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:38 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 00:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik vond nog leuker dat Eric riep: 'Huuuub! Je lubbert mijn ding uit!'
Komt ie eindelijk ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |