Eerst de reaktie van hilde in het gastenboekquote:Jeroen en Milica uit BB6 hebben speciale band
Uitgegeven op vrijdag 08 december 2006 om 14:53:06
(Novum) - Big Brother-winnaar Jeroen Visser wil zijn 'relatie' met ex-huisgenoot Milica IJpelaar verkennen. De twee kusten elkaar al tijdens de show. IJpelaar bekende later gevoelens voor hem te hebben, vertelt Visser. Eind november kwam de 23-jarige accountmanager als winnaar uit de bus van de zesde editie van de realityshow en sleepte hiermee 178.750 euro aan prijzengeld in de wacht.
Visser en IJpelaar kwamen beide een dag eerder in het huis terecht dan de andere bewoners. "Daardoor hadden we toch een speciale band met elkaar", vertelt de kersverse winnaar. "Maar we hebben nu geen relatie. Als alle hectiek voorbij is willen we zien hoe het zich ontwikkelt."
Het zal niet de eerste keer zijn dat twee bewoners van het Big Brotherhuis een relatie krijgen. Vorige maand maakten Dido van Kuijk en Roel Dietvorst, deelnemers aan de vijfde editie van de tv-show, bekend te gaan trouwen.
[Copyright 2006, Novum]
Nu ook de vader van milica heeft gereageert. Gezien het feit dat Jeroen met Milica mee was naar haar vader kunnen we haast niet anders dan concluderen dat die relatie niet echt meer in een verkennende fase is.quote:Hilde 13:04 25-12-2006 WIJ......... HILDE,MILICA,BIBI EN BOEFIE WENSEN JULLIE EEN PRETTIGE EN GEZELLIGE KERST TOE VOOR IEDEREEN HIER !!!!!!!
WIJ GAAN NU EVEN NAAR MARCEL EN E10 TOE FF HEERLIJK EEN WIJNTJE MET TAPAS HAPJES DRINKEN EN ETEN...JEROEN KOMT MAYBE VANAVOND OOK NOG.....en over Jeroen zijn feestje schrijven wij wat na deze feestdagen ....zeker...hotnieuws hahahaha DIKKE KERSTKNUFFEL VAN ONS !!!!
En Hier nog een keerquote:Rein Mulder 19:25 26-12-2006
kerst erg leuk
2de kerstdag super dag met de mijn kinderen Jeroen en Milice er ook super gezellig nog een cadeautje van de kerstman en mijn dag was er 1 om niet te vergeten zo gezellig Paps van Milica Robin Jordy en de rest van de jeugd superdag
Dat heeft ie gedaan gak!quote:Op woensdag 27 december 2006 03:57 schreef DrDentz het volgende:
anders ga je even al die gastenboeken bestuderen
Jeroen en milica interesseren mij iets meer dan Tijn en Monique.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:59 schreef Isabeau het volgende:
Zijn Tijn en Monique dan 'officieel' een stel? Huwelijk op de klippen?![]()
(Jeroen en Milicia interesseren me niet echt)
Voor zover ik begrijp wel. Ze zijn vrijwel steeds bijelkaar. Dat doe je niet als je alleen maar vriendjes bent natuurlijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 09:11 schreef Michellee het volgende:
En zijn Sabrina en E10 ook officieel een stel?
En ook hier http://bigbrothercrazy.web-log.nl/ een reaktie van Hildequote:Hilde 18:19 28-12-2006 Nu maar ffies snel wat schrijven naar jullie op deze side maar kan nog niet helemaal uitgebreid schrijven over het feest van Jeroen en de kerst gezellig bij Marcel.......Het was in ieder geval heeeeeeeeel leuk en 2de kerstdag Milica en Jeroen eerst naar rein en daarna hebben zij met zijn tweetjes heerlijk hier gegeten dus jullie kunnen hier in ieder geval al uit opmaken dat Jeroen en Milica smoorverliefd zijn...( en haha dat komt niet door mij hoor ) Vrijdag gaan wij naar de winterefteling weer uitgenodigd door Jeroen met zijn fam.en oma en friends en daarna heerlijk naar restaurantje en dan in een hotel in eindhoven slapen met zijn allen en stappen natuurlijk daar in eindhoven maar eerst lekker door dat park stappen morgen brrrr koud hahaha maar ik sta wel bij de kachel met oma...Hou jullie op de hoogte en alvast een leuk nieuwjaar toegewenst !!!!! Heb ik al zeker als ik hahaha tegen het verliefde stelletje aan kijk !!!!!!! Kussssssss van Hilde
Serioesoe?quote:Op donderdag 28 december 2006 21:20 schreef marky het volgende:
Ik lees nu toch ook in het gastenboek daar dat Mo bij Rob weg is en bij Tijn en ons mam is ondergedoken. E10 en Saar een relatie aan het opbouwen zijn. Gaat lekker.
pssst idd jaquote:
quote:Milica 30 December 2006 (13:11)
Ja ja het is zover we hebben iets hahaha, en we hebben het echt heel leuk samen!!!
quote:Milca uit haar eigen gastenboek 30-12-06 14:29:59
Hallo allemaal,
Ja ja hier ben ik dan....ik zal jullie zelf eens even het grote nieuws vertellen....jaaaaaa we zijn verliefd ;-) en het zit helemaal goed!!! We hebben het echt heel fijn samen. Voor de rest gaat alles goed met ons, ik heb nou vakantie en begin dinsdag weer met werken en Jeroen die is wel weer op zoek naar een baan maar rustig aan allemaal. We hebben hele fijne kerstdagen gehad samen en natuurlijk met onze familie en vrienden. Gister heeft Jeroen ons allemaal mee genomen naar de Efteling en daarna zijn we met ze allen wat wezen eten en dat het was echt heel leuk!!!! Met oud en nieuw zullen we niet samen zijn omdat ik met vriendinnen naar Extrema ga en ik had al kaarten gekocht dus helaas,maar we zien elkaar zeker van te voren en daarna ;-) nou ik zal snel weer iets laten horen en ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling met heeeel veeeeeel liefde toegewenst!!!!!!!
Liefs Milica en natuurlijk ook van Jeroen
quote:ik heb mo gister gesproken en ze zij zelf dat ze wel soort weg was bij rob !!! omdat er dingentjes waren gebeurd!!! -xxx- milic heeft zelf berichtjj geschreven dat ze egt samen is met roene !!!
dikke kuss roxx -xxx-
Kortom Tijn is een naieve kneus. Zal het altijd blijven.quote:Tijn Rovers
Beste mensen...
Ik vind het heel erg moelijk om iets over mij en Monique te zeggen.
Ik vind eigenlijk dat jullie er allemaal helemaal niks mee te maken hebben en dit is dan ook het eerste en laatste wat ik er over wil zeggen.
Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Monique gaat scheiden van Rob en ik heb nu een relatie met haar.
Gelukkig staan deze twee dingen wel los van elkaar.
De scheiding kan ik kort en duidelijk over zijn, Monique heeft mij herhaaldelijk benadrukt dat "ik" niet de rede ben waarom ze van Rob wil scheiden.
Verder wil ik hier niets over kwijt, omdat ik niet voor Monique wil spreken, dat kan ze zelf heel goed.
We hebben natuurlijk heel erg veel gepraat samen.
Natuurlijk heel veel over het welzijn van haar twee kinderen, die hebben het echt wel pittig nu.
Ook over het feit dat ik nooit op 1ste plaats zal komen bij Monique.
Miky en Renée zullen samen voor Monique altijd op de 1ste plaats staan.
Weet je...
Als het alleen verliefdheid zou zijn hadden we er zeker ook nog wel wat vaker en langer over nagedacht.
Maar het is zo veel meer, zo veel dieper en zo veel sterker dan verliefd zijn.
Dit besef is bij ons allebei ook pas gekomen toen we uit het huis waren.
Op dat moment werden de gevoelens alleen maar groter en sterker, maar stonden we nog wel heel erg in twijfel of we er wat mee gingen doen.
Die knoop hebben we dus na veel slapeloze nachten (echt veel) en veel en lang nadenken door gehakt. Het was echt geen makkelijke beslissing omdat we allebei wisten wat voor circus we over ons heen zou krijgen.
Het hele Big-Brother verhaal natuurlijk en dat Monique weg zou gaan bij Rob voor mij en bla bla bla...
Mensen zullen altijd oordelen over dingen waar ze niks vanaf weten, doe ik ook... maar
Wel nu bij deze het verzoek om een bescheiden en genuanceerd met jullie mening om te gaan, zeker over Monique en haar kinderen.
Iedereen mag van mij vinden wat hij/zij wil, maar ik denk dat Monique oud en wijs genoeg is om voor haar en die haar kinderen de juiste beslissingen te nemen.
Het laatste wat ik er over wil zeggen is, dat ik denk, dat een hoop vrouwen al lang eerder van hun man zouden scheiden.
Voor mijn gevoel heb ik dus de hoofdprijs gewonnen.
Ik hoop dat jullie positief zullen reageren, zeker ook voor Monique, voor haar en de kinderen is het echt heel moeilijk.
We vinden het zelfs soms ook te moeilijk om er positief over te vertellen of op te reageren, door alle vervelende dingen die er mee gepaard gaan.
Maar we zijn heel erg verliefd en we houden echt van elkaar, onze familie's en vrienden staan 100% achter ons.
Ze steunen ons en hebben begrip...
Als jullie nog meer willen weten, moet je het echt bij Monique proberen.
Voor mij is gisteren 2007 begonnen en ik ben wel klaar met Big-Brother en Hummy.
Mochten jullie nog iets van belang aan mij kwijt willen, mijn mailadres is bekend, toch.
Waarschijnlijk wordt deze site in de toekomst gebruikt voor de actie van Cambodja.
Ik wens jullie allemaal het beste voor 2007...
Groeten Tijn.
Gestuurd op : 2007-01-02 11:48:49
quote:Hallo lieve fans,
Allereerst wil ik jullie allemaal een ontzettend gelukkig, gezond, sportief, liefdevol en knallend 2007 toewensen!!!
Ik reageer even op een aantal berichtjes van mensen in het gastenboek. Ik ben inderdaad niet zo'n internet goeroe, dus vandaar dat het wat langer duurt. Bedankt remko! Ik lees alle berichten die jullie schrijven, dus er ontgaat me niks!! Thanx Femke! Vindt het overigens hartstikke leuk al jullie berichten en het doet me goed dat jullie nieuwsgierig zijn naar mij en uiteraard ook Milica. Wellicht is een fandag organiseren een leuke optie, als er daarvoor genoeg animo is. Dan neem ik Milica uiteraard mee hihi! dan kan ik al jullie vragen beantwoorden...
HOTNIEUWS:
is het ook leuk om alle geruchten een nek om te draaien en nu jullie te kunnen vertellen dat IK inderdaad een relatie heb met onze lieve blondine MILICA!!!! We zijn ontzettend blij met elkaar en genieten met volle teugen!! Ik ben onwijs blij met haar!! Ik vond haar stiekem al wel leuk, maar door alle hectiek na het winnen van BB, heb ik dit gewoon wat verdrongen, maar ben erg blij dat we nu kunnen genieten samen!!!!
We zijn een dag naar de winterefteling geweest met mijn ouders, zusje Marieke, Talpa oma haha, tante en oom, schoonmoeder hilde uiteraard, bibi zusje van Milica en Milica zelf uiteraard! Was onwijs gezellig! Oude herinneringen opgehaald in het sprookjesbos. Aantal attracties waren dicht. We zijn wel in het schip geweest. Bibi, Milica en ik zaten vrij hoog in de punt en dat was behoorlijk gillen geblazen kan ik jullie vertellen. We zijn 3x in de vogelrok geweest, hilde was daar ook wel voor in. Later op de dag was het daar rustig dus konden we extra. Zelfs mijn vader hebben we zover kunnen krijgen om erin te gaan, doet ie anders nooit..
Hij vond t wel lachen, jullie hebben zijn foto niet moeten zien haha, als een angsthaasje stond hij erop haha! Ook zijn we nog in dat carnaval gedoe geweest en de fata morgana, dat waren natuurlijk leuke attracties voor de oudjes 's Middags hebben we heerlijk poffertjes gegeten met een grote beker warme chocolademelk met slagroom, heerlijk! 's Avonds zijn we wezen eten bij de Griek in Den Bosch. We hebben echt heerlijk zitten eten met z'n allen. Was een goed restaurant. Daarna met de jeugd nog n klein drankje gedaan in het pitoreske Den Bosch, en daarmee sloten we de succesvolle dag goed af!! Iedereen vond het een super geslaagde dag en avond!!
Met kerst ben ik lekker thuis geweest bij mijn ouders en zusje. 1ste kerstdag lekker thuis met oma, tante, oom, ouders, marieke en Christiaan (vriend van Marieke). Nieuwtje: Marieke gaat trouwen in juni en direct samenwonen, misschien leuk om te weten! Verklap ik een geheimpje aan jullie ;-)'s avonds met de hele karavaan naar de film geweest in Rotterdam. The Holiday stond op het program. Moet zeggen echt een zoetsappige kertsfilm. Maar hij viel me niet etgen, met een erg liefdevol einde en wie wil dat niet zien met die kerstdagen hihi...Ook ben ik samen met Milica bij haar vader geweest in Amsterdam op 2de kerstdag. Moet zeggen dat het een erge leuke kennismaking was! Daarna zijn we samen naar mij thuis geweest. Was ook erg gezellig!! Wat cadeau's uitgepakt, heerlijk gegeten (visschotel etc), 's avonds filmpje gekeken.
Met oud en nieuw konden we helaas niet bijelkaar zijn. Zij had al met vriendinnen besproken om naar Extrema te gaan in Eindhoven. Zoiets moet je iemand gunnene nze heeft het erg naar haar zin gehad, wat uiteindelijk erg belangrijk is! Ikzelf ben in Werkendam gebleven met vrienden. Ze hadden een grote partytent geregeld met wat muziek, versieringen, hapje en een drankje...Om 12 uur excact hebben we weer geproost op een fantastisch nieuw knallend jaar. Een glaasje champagne genuttigd en een hoop vuurwerk afgestoken. Altijd mooi om te zien. Een vriend had uit Zweden had een kist met siervuurwerk geregeld, was erg mooi! Andere vriend een 100.000 klapper, die maakte een lawaai niet normaal, en de puinhoop die ervan over bleef heeft de reinigsdienst een jaar werk aan haha! We zijn daar gebleven tot een uurtje of half 3 en zijn daarna nog wat bekenden gaan opzoeken in de plaatselijke kroeg ' de pijp'. Dit feestje duurde tot een uurtje of zes, dus dat werd licht eerdat ik thuis was natuurlijk...Kwam daar veel bekenden tegen die ik nog niet had gezien, dus dat was bijkletsen geblazen en erg gezellig allemaal natuurlijk, helaas had het nog mooier geweest als ik mijn meisje bij me had gehad, maar goed er komen meer oud en nieuws natuurlijk....De dag daarna heb ik haar weer gezien en haar persoonlijk nog eens goed oud en nieuw gewenst..!!! ;-)
Nu ben ik druk aan het solliciteren om weer zo snel mogelijk aan het werk te gaan. Ik moet niet denken dat dat binnen een paar weken is geregeld, maar ik hoop per februari. Ik heb al een aantal gesprekken gehad, maar dat liep op niks uit. Nu weer druk aan het contacten en kijken of er nieuwe gesprekken kunnen volgen. Wordt vervolgd. Ook ben ik stiekem naar n huisje aan het kijken omgeving Den Bosch of in Den Bosch zelf. Ik stop hiermee het geld in een leuk, mooi appartementje of huisje en daardoor zit ik ook heerlijk opmezelf natuurlijk, maar het heeft geen haas, want ik zit thuis fantastisch..Als ik nieuws hierover heb, dan horen jullie dat...
Wil jullie weer bedanken voor alle leuke en fijne berichten. Weet in iedergeval dat ik jullie berichten lees, ik vergeet jullie echt niet (en idd moet ik soms wennen dat ik fans heb) Ik hoop ook dat jullie allemaal fijne dagen hebben gehad!! De fandag wordt ook vervolgd, want dat lijkt me hartstikke leuk om voor jullie te doen. Wellicht kunnen jullie aangeven aan mij of daar animo voor is????
Tot snel weer en succes met alles wat jullie gaan doen!!!
Groeten en een Dikke kus van Jeroen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |