Denk ik eindelijk van die beesten af te zijn...quote:Op maandag 5 maart 2007 00:15 schreef Daboy het volgende:
Nu was ik net te laat mijn "poesje" (eigenlijk stoere kater) te posten.
Hier is hij dan 'Koning Gijs'
[afbeelding]
Ben ik het helemaal met je eenschquote:
Auw, das niet lekker nee. Toch maar leren waar de echte krabpaal staat?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:36 schreef prupke het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal met je eensch
alleen soms is het een probleem als je kat/poes denkt dat je een krabpaal bent waar ze zonder moeite hun nagels in kunnen gooien als het hhun uitkomt.... (heb een heel warme rug nu van een nagelspoor wat er 5 minuten geleden in gegraveerd is door nolleke )
Dat weten ze hier wel hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, das niet lekker nee. Toch maar leren waar de echte krabpaal staat?
Of ze denken het net te halen en zetten voor de zekerheid even de nagels bijquote:Op maandag 5 maart 2007 00:41 schreef prupke het volgende:
[..]
Dat weten ze hier wel hoormeestal zijn ze hier net iets te enthousiast en springen ze te lomp met als gevolg dat je nagels gaat voelen.
Maar dat hoort erbij met katten..
Ahhh je kent het ookquote:Op maandag 5 maart 2007 00:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of ze denken het net te halen en zetten voor de zekerheid even de nagels bij
Heb hier geen katten, maar ken het zeker van bij anderenquote:
dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2007 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier geen katten, maar ken het zeker van bij anderen
Nee, geen huisdieren hier. Geniet er wel van bij vriendenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:47 schreef prupke het volgende:
[..]
dat kan ook natuurlijk
Heb je zelf wel huisdieren?
Dat heb ik nu met kinderenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, geen huisdieren hier. Geniet er wel van bij vrienden
Handig dan he, alleen de leuke dingenquote:
Ik ben te egoistisch daarvoor.....quote:Op maandag 5 maart 2007 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Handig dan he, alleen de leuke dingen
Die heb ik trouwens ook niet
en geniet ik niet van ook, echt niets voor mij
Zeker niet aan beginnen danquote:Op maandag 5 maart 2007 00:57 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik ben te egoistisch daarvoor.....
Ik ben dol op kinderen (van een ander)
welterustenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker niet aan beginnen dan
Ik ga mijn bed in, welterusten
Ai, sterkte!quote:Op maandag 5 maart 2007 08:32 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi![]()
* PdeHoog zit thuis te wachten tot de monteur van de geijser komt![]()
Het ding is uitgewaaid en wil niet meer aanEn met koud water douchen is niet fijn
Spierpijn is goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |