Die is er al...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De lente zit er weer aan te komen.
Dat wordt een crosspost...quote:
Wat hij zegt dusquote:
quote:
ik hoorde van geruchten over een pervert in het plantsoen..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:40 schreef WurM het volgende:
Gister liep ik door t Noorderplantsoen in Groningen en er fietsten een paar jongetjes voorbij, die een fotograaf aan het uitlachen waren die een "tulpje aan het fotograferen" was...
Ik heb de jongetjes uitgelachen, want het waren krokusjes
[/beetje offtopic maar]
Ansichtkaart-mooiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:01 schreef IkVind het volgende:
Wat vinden jullie btw van de foto's die ik hierboven gepost heb?
Door de mod's is hier nog niets gewijzigd of verwijderd. Misschien inderdaad wat jij noemt of een kinkt in de serverkabel. Komt af en toe voor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zou toch zweren dat ik van de andere foto's ook al had gezegd dat ze erg mooi zijnMja, mss vergeten op invoeren te klikken voor ik het venster sloot
![]()
http://www.xs.to/ is een uploader.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef Cavemania het volgende:
Zo ook even een bijdrage van mij, ik ben een beginner (snap net een beetje hoe m'n camera werk...)
post van de pica's gaat niet goed.... ff geduld
nee, die tijd is vervlogen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:44 schreef IkVind het volgende:
Nice picture hoor! maar tis bepaald geen perzik huidje
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:31 schreef Vliegvrager het volgende:
Mooi weer vandaag, en mijn eerste bloeiende magnolia dit jaar
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef ChatChewbacca het volgende:
Zelfs de kat vindt 't lente:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die eerste is erg fijn. De blik, het licht, de DOF, de scheve achtergrond, alles past.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef ChatChewbacca het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een gave foto's!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef ChatChewbacca het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel mooi sfeertjequote:
Prachtig!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:22 schreef IkVind het volgende:
Foto's die ik gisteren genomen heb! (wel even op klikken!)
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:45 schreef KD-fotografie het volgende:
Nog lange na niet perfect maar het lukt me steeds beter om snelle kriebelbeestjes te fotograferen.
[afbeelding]
aankomende zondag genoeg lammetjes :klikquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:03 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
tvp...ik wacht nog even op de dartelende lammetjes en de bokkige veulentjesDAT is lente...
Dat vond ik zelf eigenlijk de minstequote:
Goed begin!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:09 schreef dutchie het volgende:
Nou vooruit dan, mijn eerste FOT-foto.
[afbeelding]
Zoquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:09 schreef dutchie het volgende:
[afbeelding]
Nu ben je veroordeeld.......tot het plaatsen van meer foto'squote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:09 schreef dutchie het volgende:
[afbeelding]
Gewoon posten...je had mij 2 jaar geleden moeten zien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:12 schreef dutchie het volgende:
Ja maar jullie leggen die lat ook zo hoog!
Vaak genoeg zag ik foto's dat ik die van mij maar fijn weer terug in het 'mapje' stopte. Deze kon er wel mee door vond ik.
Het is alleen maar nuttig als ie niet perfect is, door het commentaar leer je ook een hoop!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:12 schreef dutchie het volgende:
Ja maar jullie leggen die lat ook zo hoog!
Vaak genoeg zag ik foto's dat ik die van mij maar fijn weer terug in het 'mapje' stopte. Deze kon er wel mee door vond ik.
Oei... die is heel mooi geschoten! Mag ik vrageh met wat voor soort camera en bewerkingsprogramma?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Prachtig!! Heerlijk eindelijk een échte lentedag!
Van vandaag:
[afbeelding]
Exifquote:Op maandag 19 maart 2007 13:22 schreef sanni het volgende:
[..]
Oei... die is heel mooi geschoten! Mag ik vrageh met wat voor soort camera en bewerkingsprogramma?![]()
Daar heb ik een serietje vanquote:
En die foto is toch echt gister geschotenquote:Op maandag 26 maart 2007 11:09 schreef pea4fun het volgende:
Paddestoelendat is idd herfst...
Ik heb nog een klein apie, niet zo'n mooie foto, maar wel lentegevoel
[afbeelding]
en nog een kleintje, eerst zag ik alleen een pootje
[afbeelding]
toen kwam ie eventjes kijken, helaas niet vol in beeld
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:46 schreef CompuMess het volgende:
Ja, bij de lente horen ook lammetjes...
[afbeelding]
1.
[afbeelding]
2. mama als uitkijktoren...
[afbeelding]
3. maar als matras mag ze er ook wezen!
Wastie vast niet bijziendquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:46 schreef -CRASH- het volgende:
Daar zat ie dan....Volgevreten op een narcis.
Nog te lui om een poot te verzetten
[[url=http://album.zoom.nl/user/14110/images/388/2896884/2Qi0He.jpg]afbeelding][/url]
Nadat ie wat uitgerust was ging ie klimmen... slecht idee
Dondert ie van de narcis af...
Juist, precies mijn idee toen ik gister de volgende foto schoot:quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:52 schreef didotcicero het volgende:
Tis natuurlijk prachtig die flora, maar niets symboliseert voor mij meer de lente dan vers verliefde stelletjes; ontluikende liefde
[afbeelding]
Wow!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
Eerste goede insect foto! (lieveheersbeestje)
[afbeelding]
Netjes! Heel goed scherp gekregen zo voor het moment dattie op stijgt. Heel mooiquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Oeh, erg mooi!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Ik vind hem heel erg wow, het enige jammere is dat ie net met zijn bips deze kant op is gericht. Die uitsnede dat ie het beeld invliegt maakt dat wel weer goed trouwensquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Ik vind deze persoonlijk iets minder dan het 'origineel'quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:18 schreef IkVind het volgende:
kreeg net nog een ingevingzie hier het resultaat!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Ik vind vooral #1 en #3 mooi, die hebben een sterke compositiequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:59 schreef Sneeze het volgende:
Vandaag vol goede moed naar Westbroekpark met powershot a70 (), blijkt de lente alweer voorbij te zijn.
Uitgedroogde narcissen, platgetrapte tulpen, meer bloesem op de grond dan aan de bomen. Pfft. Toch nog wat foto's genomen:
1) Een van de bloeierds.![]()
[afbeelding]
2) Close-up.
[afbeelding]
3) Met uitsterven bedreigde narcissen.
[afbeelding]
4) Hier lijkt het nog wat, maar schijn bedriegt. Ik heb alle bruine narcissen eruit gecropt.![]()
[afbeelding]
Photoshop?quote:Op donderdag 5 april 2007 21:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
misschien een stomme vraag maar; met welk programma moet ik zo'n copyrightsymbooltje erin tekenen?
Foto 1 vind ik het mooist.. vanwege de krul etc.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:32 schreef LadyMorgana het volgende:
Oke dan probeer ik het ook een keer.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto's zijn alleen geresized.
Graag reactie.
Kikkers zie je inderdaad in de lente best veelquote:Op maandag 9 april 2007 13:35 schreef Kraaij het volgende:
Ben het met Esto eens, 1 het beste, maar de kleuren vind ik niet echt geweldig, mogen wat feller wat mij betreft.
Vandaag met m'n ouwe cameraatje gemaakt:
[afbeelding]
Gaafquote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef Jessi het volgende:
Niet helemaal tof qua scherpte-diepte maar wel lente:
[afbeelding]
Ook lente, ook nog scherp:
[afbeelding]
Thnxquote:Op maandag 9 april 2007 22:45 schreef Kraaij het volgende:
Wauw die is super mooi PdeHoogKnap gedaan!
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Elefes het volgende:
Zou je gelijk in kunnen hebben... Je bedoelt ook de witte bloemen er af? Had ik eigenlijk niet eens naar gekekenIk was zo bezig met de compositie: 'kader' (dat takje onderaan dus) en schuine lijn
.
Oeh, ik vind de eerste en de derde erg fijnquote:Op donderdag 12 april 2007 14:33 schreef dragos_langos het volgende:
Mijn eerste reactie hier...Sinds heel kort in het bezit van een echt fototoestel en er afgelopen weekend lenteplaatjes in de Ardennenen mee gemaakt.
Grassprietje in de ochtend:
[afbeelding]
Een speldje op een tas die een nachtje buiten had gestaan:
[afbeelding]
Dorpje in de ochtend:
[afbeelding]
Wat een geweldige foto!quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:34 schreef IkVind het volgende:
[afbeelding]
Mat? ehmmmm denk dat dat aan je scherm ligt, want hier knallen de kleuren behoorlijk. De laatste is dan miss inderdaad het vaalst. Als ik ze op mijn laptop zie zijn ze ook en stuk matter dan wanneer ik ze op een normaal beeldscherm bekijkquote:Op maandag 16 april 2007 17:01 schreef Kraaij het volgende:
D2 2e vind ik het fijnste om naar te kijken. Vind op alle foto's de kleuren beetje mat eerlijk gezegd, vooral bij de laatste.
De tweede is echt leuk.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:45 schreef Astridj0h het volgende:
Zomer, Lente, what ever
[afbeelding]
[afbeelding]
ff wat anders
kzaggut. Ikke dom, verkeerde urlletje gepastaadquote:Op donderdag 19 april 2007 23:35 schreef Xilantof het volgende:
@flippit: even je linkjes aanpassen... Dit gaat niet goed zo.
De img-tags moet je om linkjes naar plaatjes zetten. Dan moet 't goedkomen.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:05 schreef Deack het volgende:
hahahahahaha jah lente in het oog van een man wel jahHUBBA HUBBA
Daar kan ik niet tegen op, maar ga het toch proberen met een ander 'chickie' in de madeliefjesquote:
oeh a ducklingquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen op, maar ga het toch proberen met een ander 'chickie' in de madeliefjes![]()
[afbeelding]
Hij is tof geworden Briquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:44 schreef Briggy het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen op, maar ga het toch proberen met een ander 'chickie' in de madeliefjes![]()
[afbeelding]
Oeh nicequote:Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef ChatChewbacca het volgende:
[[url=http://farm1.static.flickr.com/229/460212698_caad5dd9d6.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Heerlijk weer zo
Lekkerquote:Op woensdag 25 april 2007 08:29 schreef ChatChewbacca het volgende:
[[url=http://farm1.static.flickr.com/229/460212698_caad5dd9d6.jpg?v=0]afbeelding][/url]
Heerlijk weer zo
He, het is FOTquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat geitje dump je ook echt overal hé?
Lief geitje hoorquote:
Ik vind het een strakke plaat Bliss.quote:
De bloemetjes ljiken wel een halo te hebben, groene en blauwe randjes rondom het witquote:
Thank youquote:
Heilige bloemetjesquote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bloemetjes ljiken wel een halo te hebben, groene en blauwe randjes rondom het wit.
Chromatische aberratiequote:[..]
Ik vind het een strakke plaat Bliss.
Thank you
quote:Op zondag 6 mei 2007 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De bloemetjes ljiken wel een halo te hebben, groene en blauwe randjes rondom het wit .
Heilige bloemetjes
Ik weet niet hoe dat komt
Als je je fotos in raw schiet kun je in de editor die randjes grotendeels weghalenquote:Op zondag 6 mei 2007 20:11 schreef Gose het volgende:
[..]
Chromatische aberratie
Is eigenlijk een afwijking van je lens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chromatische_aberratie
Oh hoe dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 00:41 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Als je je fotos in raw schiet kun je in de editor die randjes grotendeels weghalen![]()
met hoog contrast komen die hoe dan ook tevoorschijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh hoe dan?
Ik keek trouwens naar de specificaties van die lens en er stond echt bij dat hij juist een speciale techniek had die chromatische aberratie minimaliseert... Niet dus
vaak geeft een lente bui een soort van frisheid aan foto's, bovendien geeft de bewolking er een mooie verzadiging en zachte schaduwen aan..quote:Op maandag 7 mei 2007 17:44 schreef Xilantof het volgende:
Voor technische zaken/vragen kunnen we ook in andere topics terecht. Zullen we het nu hier weer hebben over de lente-foto's?
ja, ook nu nog met die kl*te-weer!
Nicequote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:45 schreef Henrive het volgende:
Met kloteweer kun je best nog een beetje lenteachtige foto's maken!
[afbeelding]
Let vooral niet op de mooie grijze lucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |