abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46932085
Ja maar het valt nog niet onder 'vetmesten'. Nog net niet -_-
pi_46932273
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Het grenst direct aan Spanje

zie Spaanse enclaves
Verkeerde continent, Marokko ligt in Afrika.
pi_46932299
Het land is zich pas aan het herstellen van de dictatuur van Hassan II ( de jaren van lood ). Momenteel is het nog een verlichte dictatuur/politiestaat, corruptie viert er hoogtij!

Daarnaast heeft het zowel geografisch als cultureel niets met Europa te maken.

Nee dus, geen Marokko in Europa!
pi_46932321
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:36 schreef _The_General_ het volgende:
Het land is zich pas aan het herstellen van de dictatuur van Hassan II ( de jaren van lood ). Momenteel is het nog een verlichte dictatuur/politiestaat, corruptie viert er hoogtij!

Daarnaast heeft het zowel geografisch als cultureel niets met Europa te maken.

Nee dus, geen Marokko in Europa!
Als corruptie de maatstaf is, dan had 90% van de oostblok landen niet bij de EU gemogen.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 5 maart 2007 @ 09:38:01 #45
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_46932323
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:12 schreef Mutant01 het volgende:

Jij denkt dat er nu geen EU-subsidie richting Marokko gaat?
er gaat vast geld van de vuile gristen honden die kant op want ja daar zijn ze wel weer goed voor.
pi_46932387
Het gaat gebeuren,

Marokko doet zelfs al dingen voor de EU met dit als doel. Het geographische argument gaat niet op want Europa heeft geen geographische grenzen (Wel? noem dan maar de grensvan oost-europa, zit Rusland/Turkije er bij?). De echte machthebbers in de EU, de Fransen en Duitsers, hadden bij de oprichting als visie om net als de oude Romeinen (Europa is trouwens een Grieks woord, en ze bedoelden er "alle gebieden in het westen" mee onderandere), Franken (Karel de Grote), het Heilige oostenrijkse keizer rijk, Fransen (napoleon), 1 groot rijk te stichten.

Noord Afrika hoorde vroeger (Romeinse tijd dus ) bij Europa (toen waren de gebieden rond de Middellandse zee het best ontwikkeld), en kan zo dus Geograpisch worden uitgelegd

Goh wat heb ik een hoop blabla geschreven zeg

PS: Mensen die niet ruim kunnen denken blijven vast zitten aan de letterlijke woorden van "Europeese Unie"
pi_46932500
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:10 schreef RZero het volgende:
1. Marokko hoort niet bij Europa maar bij Noord-Afrika
Hoort Turkije bij Europa? Rusland? Waar zijn de exacte grenzen? Die zijn er niet!
quote:
2. Marokko is een islamitisch land, Europa een regio gebasseerd op het christendom.
Goed punt, maar houdt niet echt stand; Jezus kwam van het Azische continent, en toen de Grieken erover begonnen was er nog geen Jezus
quote:
3. Europa is al te groot.
Voor wie?
quote:
4. We hebben al genoeg riftuig hier.
quote:
5. Over mijn lijk dat wij Marokko gaan vetmesten met EU-subsidie. Ik vind het al erg genoeg dat mijn geld naar Spanje gaat.
At the moment gaat het meeste CAP per boer (common agricultural policy) naar Nederland, Denemarken en Ierland. Maar in totaal gaat het meeste geld naar Frankrijk
  maandag 5 maart 2007 @ 09:49:43 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_46932501

Je maakt in een klap mijn dag goed met een grap van wereldformaat.

Dankje Meki.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_46932887
Als Marokkanen vrij kunnen reizen en werken dan is Marokko in rap tempo leeg.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46933502
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:49 schreef Xith het volgende:

[..]

Hoort Turkije bij Europa? Rusland? Waar zijn de exacte grenzen? Die zijn er niet!

Al eens gehoord van een atlas? Turkije NEE, Rusland NEE.
[..]

Goed punt, maar houdt niet echt stand; Jezus kwam van het Azische continent, en toen de Grieken erover begonnen was er nog geen Jezus

[..]

Voor wie?
[..]

[..]

At the moment gaat het meeste CAP per boer (common agricultural policy) naar Nederland, Denemarken en Ierland. Maar in totaal gaat het meeste geld naar Frankrijk

En dat is een schande.
Je bent fransoos? De fransen hebben al lang de witte vlag getoond jegens de moorse horde dus ik begrijp waarom je Marokka er zo graag bij wilt hebben.
  maandag 5 maart 2007 @ 11:07:07 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46934205
Geloof dat Frankrijk zijn oude kolonieen in Noordafrika gewoon weer terug wil, na marokko algarije en Tunesie.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_46934206
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:49 schreef Xith het volgende:

[..]

[..]

Die Middelandse Zee is een goede graadmeter

[..]

Oude Testament is er ook nog

Voor wie?
[..]

Grootte speelt geen rol, het is belachelijk om een Afrikaans land te voegen bij de EUROPESE unie.

[..]

Maar die landen brengen ook wat in, en betalen meer dan dat er ingaat. Bij Marokko kunnen we met bakken vol geld de wiettelers financieren.
pi_46934242
Marroko mag alleen bij de EU als alle inwoners zich daar permanent bekeren tot het Christendom
pi_46934564
Omdat een land *grenst* aan Europa en zich ontwikkelt, moet het meteen EU-lid worden? Lijkt me toch wat kort door de bocht. Europa is een werelddeel en werelddelen hebben grenzen. Turkije ligt voor 95 procent in Azië, Marokko ligt in Afrika.

Alleen al om geografische redenen horen deze landen dus niet in de EU thuis, nog afgezien van andere bezwaren op het gebied van cultuur en mensenrechten. Er zijn al veel te veel duistere oostbloklanden tot de EU toegetreden. Laten we onze energie maar steken in verbetering van de situatie in die landen. Of, als ze niet meewerken, afstoting van deze lidstaten.
pi_46935292
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:20 schreef dVTB het volgende:
Omdat een land *grenst* aan Europa en zich ontwikkelt, moet het meteen EU-lid worden? Lijkt me toch wat kort door de bocht. Europa is een werelddeel en werelddelen hebben grenzen. Turkije ligt voor 95 procent in Azië, Marokko ligt in Afrika.

Alleen al om geografische redenen horen deze landen dus niet in de EU thuis, nog afgezien van andere bezwaren op het gebied van cultuur en mensenrechten. Er zijn al veel te veel duistere oostbloklanden tot de EU toegetreden. Laten we onze energie maar steken in verbetering van de situatie in die landen. Of, als ze niet meewerken, afstoting van deze lidstaten.
Precies. De EU zou moeten draaien om kwaliteit en niet proberen zoveel mogelijk landen onder de EU paraplu te plaatsen onder het mom van kwantiteit. Door de kwantiteit neemt de kwaliteit af. Een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel.

Laat de EU zich maar weer richten op de kern van de EU. Economische krachtenbundeling. De rest van de politieke natte droom moet vooral een droom blijven. Het is idioot om nu al over de grenzen van Europa te kijken voor lidstaten. Hoewel ik verder niet weet hoe serieus dit bericht is maar het is kenmerkend voor het megalomane karkater wat de EU begint te krijgen.
pi_46935512
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Precies. De EU zou moeten draaien om kwaliteit en niet proberen zoveel mogelijk landen onder de EU paraplu te plaatsen onder het mom van kwantiteit. Door de kwantiteit neemt de kwaliteit af. Een ketting is zo sterk als zijn zwakste schakel.

Laat de EU zich maar weer richten op de kern van de EU. Economische krachtenbundeling. De rest van de politieke natte droom moet vooral een droom blijven. Het is idioot om nu al over de grenzen van Europa te kijken voor lidstaten. Hoewel ik verder niet weet hoe serieus dit bericht is maar het is kenmerkend voor het megalomane karkater wat de EU begint te krijgen.
Idd, daarom ben ik ook zo bang voor toetreding Turkije, IMO zal je dan heel erg moeilijk toe kunnen groeien naar een gemeenschapszin zoals in Amerika. Ik voel me gewoon in de verste verte niet verbonden met Turkije en ik denk met mij wel meer.

Als ik aan Europa denk dan denk ik aan West en Oost Europa met Griekenland en Britannie.
  maandag 5 maart 2007 @ 12:04:05 #57
3542 Gia
User under construction
pi_46935824
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Idd, daarom ben ik ook zo bang voor toetreding Turkije, IMO zal je dan heel erg moeilijk toe kunnen groeien naar een gemeenschapszin zoals in Amerika. Ik voel me gewoon in de verste verte niet verbonden met Turkije en ik denk met mij wel meer.

Als ik aan Europa denk dan denk ik aan West en Oost Europa met Griekenland en Britannie.
Eens. Tevens TVP.

Marokko bij de EU? Dat gaat nooit gebeuren.
pi_46935898
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:08 schreef Originele_Naam het volgende:
Marroko mag alleen bij de EU als alle inwoners zich daar permanent bekeren tot het Christendom
Ja, want dat vraagt de EU
  maandag 5 maart 2007 @ 12:08:59 #59
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_46936004
quote:
Op zondag 4 maart 2007 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
@TS de TT klopt weer voor geen meter.

De TT had beter kunnen zijn Marokko wil graag bij Europa horen maar heeft nog een hele lange weg te gaan.

Daarnaast hoort Marokko toch echt niet bij Europa. Zo wel geografisch als cultureel niet.
Zo'n slappe dooddoener altijd dit. Je bent echt een waardeloze Hollander.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_46936061
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:56 schreef alex4allofyou het volgende:

Van gemeenschapszin is amper sprake. De EU is intern (altijd) verdeeld en een Verenigde Staten van Europa lijkt me derhalve schier onmogelijk en misschien ook wel onwenselijk.

Verbondenheid is er alleen als het de EU uitkomt. Persoonlijke verbondenheid voel ik ook niet met landen als Portugal of Spanje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')