Ja, en zijn lijk hebben ze de afgelopen reeks in hun eigen space shuttle gezet. Alle bewijzen de lucht in ...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:09 schreef saausjes het volgende:
[..]
hij is toch vermoord omdat hij in zijn biografie had gezet dat hij the stig was
Au, lieve Koenigseggquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef PieterBas het volgende:
Er is trouwens weer een Koenigsegg naar de klote gereden...
quote:The BBC is billing the Top Gear special - which will also be available in high definition - as the "most ambitious and arduous challenge" yet.
"Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond attempt to race from Northern Canada to the North Pole, 450 miles away," the BBC announced. "The terrain in between is some of the toughest on earth - a mix of mountainous land masses and jagged sea ice where temperatures can drop to a mind-numbing minus 65 degrees Celsius. Jeremy and James will be driving a specially adapted pick up truck whilst Richard will be travelling on something a little less high tech - a sled pulled by a team of ten Canadian Inuit Dogs."
quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Andyvie het volgende:
Volgende week woensdag is er weer een Top Gear Special op BBC2 om 21:00
[..]
woohooquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mooi, die gaan we kijkenquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:25 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een programma van May gezien met de naam Top Toys.. Ging over tijdloze speelgoed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:36 schreef ReisT het volgende:
Mooi nieuwes, ik zit al weer veel te lang zonder! Ik ontdekt wel zonet een programma met James May bij de BBC, da's tenminste al 1/3 van de lol (niet dat het over auto's gaat ofzo).
Herhaling denk ik?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:50 schreef j0rrit het volgende:
Is zondag het vervolg op woensdag, of de herhaling?
Dat is apart als je BBC1 heb in je pakket heb je bijna altijd ook BBC2 weet je zeker dat je BBC2 niet hebt?quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:44 schreef j0rrit het volgende:
Mên, ik heb wel BBC World en BBC1, maar geen BBC2 volgens mij.
geweldig !quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:03 schreef Tommeh het volgende:
Hoe mooi en vet! En wat een wagen he, zulke mooie beelden ook!
Ik heb de uitzending niet gezien, maar ik gok dat 't poppies zijn: http://en.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Day (artificial poppies used as a symbol of remembrance)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:07 schreef bakardie het volgende:
ik zit nu te kijken naar tg op top gear
en alle presentatoren en gasten hebben zo rood aardbei achtig ding op hun borst
waar is dit voor
Ik heb hem net binnen via Usenet.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:45 schreef Mikkie het volgende:
Shit...gemist. Hopelijk zondag de herhaling..
http://www.topgear.com/blogs/planettopgear/064-pole-stars/quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:45 schreef Mikkie het volgende:
ik gebruik geen Usenet en kan zo 1, 2, 3 geen torrent vinden
Morgenavond herhaling op de beeb om 21:00 uurquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:
Wist ook niet dat dit kwam. Nu maar even van Usenet aan het slurpen
Welke muziek?quote:
Wat voor track ofzo was dat?quote:
Unkle - When Things Explode. Was volgens mij voor het eerst te horen dat je zag toen zij met die vlieger ging cruisenquote:
Deed me denken aan een scene in Dumb & Dumber..quote:Op maandag 30 juli 2007 01:20 schreef Setambre het volgende:
-Bout die vast is gevroren op de fucking lip van Jermey
De versie voor blinden en slechtzienden binnengehaald of zo ??quote:Op maandag 30 juli 2007 07:52 schreef j0rrit het volgende:
Heb nu een DVD versie binnen en op DVD gezet, leuk voor anderen eventueel. Praat er één of andere josti doorheen die uitlegt wat er aan de hand is."De zon gaat onder.", "Jerremy wordt erin geduwd door die man.". No shit Sherlock.
![]()
Ik ben het volledig met je eensquote:Op maandag 30 juli 2007 21:45 schreef Geqxon het volgende:
Wat een enorm gave aflevering!
De montage en het filmwerk van Top Gear vind ik geweldig, en met name bij een aflevering als deze maakt het het een toppert. En vergeet de britse humor niet, I'm loving it!
Moet je even hier zoeken. Daar posten ze tracklists van seconde tot seconde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:48 schreef Klonk het volgende:
nu we het toch over muziek hebben, ze hebben vaker een bepaald nummer gebruikt, heel zwaar en filmisch de laatste keer dat ik het gezien en gehoord heb was tijdens de zoveelste herhaling van die race naar Oslo op het moment dat Clarkson op die grote brug rijdt, lijkt haast pink floyd achtig.
iemand die weet wat ik bedoel ?
Requiem for a dream OST moet je hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:48 schreef Klonk het volgende:
nu we het toch over muziek hebben, ze hebben vaker een bepaald nummer gebruikt, heel zwaar en filmisch de laatste keer dat ik het gezien en gehoord heb was tijdens de zoveelste herhaling van die race naar Oslo op het moment dat Clarkson op die grote brug rijdt, lijkt haast pink floyd achtig.
iemand die weet wat ik bedoel ?
www.finalgear.com Bieden geen directe torrents aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:18 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
http://www.topgear.com/blogs/planettopgear/064-pole-stars/
In deze Column zegt 1 van de programma makers dat ie een internet community website bezoekt en kijkt naar de reacties van het kritische publiek.
Zoek met google naar die community en je bent in Top Gear walhalla
Op Fok mogen geen links naar sites waar torrent links op voor komen![]()
inderdaad leuke site, poste deze maanden geleden al maar een MOD verwijderde de link omdat het volgens hem illegaal wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
www.finalgear.com Bieden geen directe torrents aan.Zit er al een tijdje, geweldige community daar.
Kan kloppen, de oprichter Viperbond had directe links naar torrents staan. Toen heeft zn provider de stekker eruit getrokken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
inderdaad leuke site, poste deze maanden geleden al maar een MOD verwijderde de link omdat het volgens hem illegaal was![]()
heb hem. Jammer dat VLC op mijn macbook, maar 1 core van de 2 benut en dus niet soepel speelt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
... en 1080P (7 fucking GB) van de Polar Challenge.HD goodness.
Mwa, toch vrij bijzonder. De eerste circuittest op TV van deze superauto. Verrassend dat het zo enorm makkelijke auto is op het circuit als EPS en Traction Controll aanstaan. Zelfs onder is het een makkelijke auto.quote:Op maandag 10 september 2007 19:50 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Of gewoon op youtube : http://youtube.com/watch?v=BhgSV0w1wLg&mode=user&search=
Maar zoveel bijzonders is het niet , en je moet er weer die vervelende stem van Tiff bij nemen ...
Tjah, maar ze weigeren dus toch vooral hem aan TG uit te lenen voor een circuittest omdat die hem net gaan meten met de andere supercars op hun eigen circuit ...quote:Op maandag 10 september 2007 20:16 schreef Party_P het volgende:
[..]
Mwa, toch vrij bijzonder. De eerste circuittest op TV van deze superauto. Verrassend dat het zo enorm makkelijke auto is op het circuit als EPS en Traction Controll aanstaan. Zelfs onder is het een makkelijke auto.
Ja das jammer, maar...we hebben wel gezien hoe die het zo ongeveer op dat TG circuit zou kunnen doen.quote:Op maandag 10 september 2007 20:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, maar ze weigeren dus toch vooral hem aan TG uit te lenen voor een circuittest omdat die hem net gaan meten met de andere supercars op hun eigen circuit ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wellicht dat ze er nog meer mee gedaan hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |