of oebelequote:Op zondag 4 maart 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik den meer in de richting van De Bereboot.
Ik sta met die lui op en ga er mee naar bed... dus heb ik ook gezien dat Eric bij iedereen ja knikt. Ik vind hem absoluut niet direct genoeg. Huub zou Eric de vraag moeten stellen Wat zou jij doen als je mij weg kon stemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vertrouw nou maar op Eric. Een hele dag streams achter m'n kiezen (m.u.v. ranzige rat) en genoeg gehoord en gezien.. Komt goed. Alles is niet wat het lijkt.
Huub heeft dat toch ook elke keer weer besproken met Eric.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta met die lui op en ga er mee naar bed... dus heb ik ook gezien dat Eric bij iedereen ja knikt. Ik vind hem absoluut niet direct genoeg. Huub zou Eric de vraag moeten stellen Wat zou jij doen als je mij weg kon stemmen.
Huub gaf eerder al aan Eric er desnoods uit te stemmen tijdens eeb gesprek met Brian.
Broodje Poep is meer haar stijl...quote:
Een pakketje schroot met een dun laagje chroomquote:Op zondag 4 maart 2007 21:31 schreef ruby het volgende:
Als Eric Huub eruit stemt, dan neemt hij de mening van z'n beste vriendin Marielle ook niet serieus. Dus ja, zoveel stelt die vriendschap blijkbaar niet voor dan.
hahahaha,quote:Op zondag 4 maart 2007 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Kent het verschil niet ... Broek ipv hoek![]()
Haar natuurlijke haarkleur is inmiddels grijs.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Amanda trouwens véél mooier is met haar eigen kleur haar> Heel donker, zwart?Volgens mij is 't dan wel echt 'n mooie meid
Martini Jigger is Martini met bitter lemon.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Sporti het volgende:
[..]
wat is Jigger? (sorry ik drink geen alcohol)
Het van binnen is niet zo makkelijk te kleurenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Taurus het volgende:
Ik denk dat Amanda trouwens véél mooier is met haar eigen kleur haar> Heel donker, zwart?Volgens mij is 't dan wel echt 'n mooie meid
ooooo dank jequote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Martini Jigger is Martini met bitter lemon.
Eric z'n enige probleem is dat Amanda te labiel is. Als ie daar meer zekerheid overkrijgt met dat uitje is Huub weg. Denk ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Huub heeft dat toch ook elke keer weer besproken met Eric.
Vanaf dag 1 heeft hij bij Sylvia al aangegeven Eric zeker om tactische redenen er niet uit te stemmen.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Haar natuurlijke haarkleur is inmiddels grijs.
Zou ze willen er is nix meer van over. Puntquote:Op zondag 4 maart 2007 21:36 schreef Heathen het volgende:
[..]
Haar natuurlijke haarkleur is inmiddels grijs.
Ach boeiend het is geen slecht kind. Het is 19 en 'n beetje dom, das wat anders. Ik vind nog steeds dat iedereen haar veel te serieus neemt, het is nog 'n kind wat mij betreft, in ieder geval moet ze nog heel wat leren.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Het van binnen is niet zo makkelijk te kleuren
Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:37 schreef Mokum020 het volgende:
Stop maar Japio................
je GAAT NIET!
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
Als Brian gaat praten ga ik even was ophangen, 2 wasmanden wegstrijken, vloeren dweilen en mijn broeken verstellen. Als hij klaar is en ik dan zal de volgende wel aan de beurt zijn.
Ze was ook zo'n fan van the Partridge Family!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik den meer in de richting van De Bereboot.
Ik gun het Sylvia .... maar die mag niet. De anderen hebben soort van afgesproken dat Eric en Amanda mogen ... bahquote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gun het Eric niet
Jij als lerraar !!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach boeiend het is geen slecht kind. Het is 19 en 'n beetje dom, das wat anders. Ik vind nog steeds dat iedereen haar veel te serieus neemt, het is nog 'n kind wat mij betreft, in ieder geval moet ze nog heel wat leren.
Natasia gunt het zichzelf niet, ivm de aandacht van journalisten.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gun het Nasty
kan ik mijn wasgoed brengen.............???quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
Als Brian gaat praten ga ik even was ophangen, 2 wasmanden wegstrijken, vloeren dweilen en mijn broeken verstellen. Als hij klaar is en ik dan zal de volgende wel aan de beurt zijn.
Ik gun haar een ziekte.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef kleinzusje het volgende:
Ik gun het Nasty
Misschien als steward in één of andere Boeing ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:38 schreef Sporti het volgende:
Ja hoor Eric denkt dat hij gelijk een rol krijgt aangeboden![]()
Sinds gisterquote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Taurus het volgende:
Sinds wanneer heeft 'n serie trouwens 'n premiere? Is dat altijd zo?![]()
Liever gewoon 'levenservaringen' als leraarquote:
Zo zal ze ook Dallas gevolg hebben...................en Dynasty..............quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef kybe het volgende:
[..]
Ze was ook zo'n fan van the Partridge Family!
Heb net een fototoestel, vandaarquote:Op zondag 4 maart 2007 21:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Natasia gunt het zichzelf niet, ivm de aandacht van journalisten.
Of gun je het haar juist daarom wel.
Syl wil niet, haar vriendin komt.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik gun het Sylvia .... maar die mag niet. De anderen hebben soort van afgesproken dat Eric en Amanda mogen ... bah
Nee maar je moet wat om een pauper serie aan de man te brengen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Taurus het volgende:
is een weer een serie van Tien waar niemand naar gaat kijken dus ze maken het ff belangrijk met een premiere, leuk Hans van der Togt is een oude jeugdvriend van Amanda ziet ze die ook weer isquote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef Taurus het volgende:
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
Please Huub, ga snurken!
En dan is het nog na-aperij ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee maar je moet wat om een pauper serie aan de man te brengen.
Mr. Pink was WEL cool...quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef Soury het volgende:
Here comes Mr. Pink... Toiletgebruik, koffiezetten, hond uitlaten Nu is je kans
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er vanuit dat Brian zoals altijd kort en bondig is, aangezien hij niet hoeft...
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:43 schreef de_kolonel het volgende:
Brian weer met zijn geweldige Nederlands.
Iemand wel eens gehoord van naaldnoppen?
Afschroefbare hakken?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:43 schreef de_kolonel het volgende:
Brian weer met zijn geweldige Nederlands.
Iemand wel eens gehoord van naaldnoppen?
Sylvia zei beneden nog dat haar vriendin ook wel op een andere dag kon komen, ze gebruikt het nu als excuus.quote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Taurus het volgende:
Had Eric al aan Syl laten weten dat ie haar niet zou meenemen?![]()
Over een spijkerbed heel hard hollenquote:
erg slimquote:Op zondag 4 maart 2007 21:45 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia zei beneden nog dat haar vriendin ook wel op een andere dag kon komen, ze gebruikt het nu als excuus.
Bart???Wie is dat??quote:Op zondag 4 maart 2007 21:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt wel of ik Bart hoor praten, met dat "wat blijft er dan over van je argument".
Uhhhquote:
heb nooit op eric vertrouwdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vertrouw nou maar op Eric. Een hele dag streams achter m'n kiezen (m.u.v. ranzige rat) en genoeg gehoord en gezien.. Komt goed. Alles is niet wat het lijkt.
Dat zagen de buren ook wel aankomen, vandaar dat Huub daar net een tijdje was.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef ruby het volgende:
Huub gaat even rellen. Anders lag het er allemaal te dik bovenop.
Het haar wat ze nu heeft, doet mij aan de ouwe Egyptenaren denken, dat was ook ingevlochten nepzooi en dan met een grote klodder vet erbovenop, wat dan langzaam smolt en een geur moest verspreiden.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:35 schreef Taurus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |