Al breekt de hel los....vallen er doden....vliegt het huis in de fik.....neukt Natasia met Jaap...ik ga het niet meemaken.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Ik heb het gevoel alsof er vanavond heel wat gaat gebeuren. Jullie kunnen dus allemaal vrolijk naar bed want dan gebeurt er dus niks. Op het moment dat ik de streams uitzet opdat er geen reet gebeurd breekt de hel los. Nu heb ik dus een spanning in de lucht gevoel.![]()
Nee. Vandaag of morgen waarschijnlijk uitslag.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef tipsch het volgende:
loopt de populariteitspoll nog eigenlijk? (en waar wordt die eigenlijk aangekondigd en afgekondigd?)
5/6quote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
De serie Vrouwenvleugel keek ze altijd..............
uit 1993......toen was onze DEL...........![]()
Ik dacht vijf..........zie mijn andere topic..quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef de_kolonel het volgende:
Ik blijf me verbazen over Amanda: nu zegt ze weer vrouwenvleugel gezien te hebben. Tegen het einde van die serie was ze zes!
Trusten.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Al breekt de hel los....vallen er doden....vliegt het huis in de fik.....neukt Natasia met Jaap...ik ga het niet meemaken.
Voor de eerste keer ben ik goed bezig...ik ga namelijk NU naar bed!![]()
![]()
Gaat ze de bordjes omdraaien in de afwasmachine ?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:24 schreef ruby het volgende:
Ja echt geweldig Eric, dat Leontien Ruijters ook in de serie gaat spelen.
Die Amanda is 40, zo ziet ze er iig wel uit.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef Mokum020 het volgende:
De serie Vrouwenvleugel keek ze altijd..............
uit 1993......toen was onze DEL...........![]()
Tjee vroeg Truste !!quote:
Ja, met getuite lipjes.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat ze de bordjes omdraaien in de afwasmachine ?![]()
NU?? Respect hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Al breekt de hel los....vallen er doden....vliegt het huis in de fik.....neukt Natasia met Jaap...ik ga het niet meemaken.
![]()
Vertrouw nou maar op Eric. Een hele dag streams achter m'n kiezen (m.u.v. ranzige rat) en genoeg gehoord en gezien.. Komt goed. Alles is niet wat het lijkt.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
Ik vind dat Huub de stemming moet blokkeren. Wat er nu gebeurt is net zo onvoordelig van hem. Amanda en Eric bouwen een pact....Sylvia heeft geen keus.
Als Huub dan toch ten onder moet dan maar eervol.
Straks gaat ze nog vertellen dat ze de moord op JF Kennedy op tv heeft gezien.............quote:Op zondag 4 maart 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Die Amanda is 40, zo ziet ze er iig wel uit.
Ongelofelijk, je zou bijna denken dat ze stiekem ouder is.....quote:Op zondag 4 maart 2007 21:27 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik dacht vijf..........zie mijn andere topic..![]()
Precies, voorlopig ben ik tot donderdag tegen hem, nadat it's up to himquote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, ik ben tegen Eric.................. tot ik weer voor hem ben
hahaha, ik zie haar al zo tussen Jackie en John in zitten.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog vertellen dat ze de moord op JF Kennedy op tv heeft gezien.............
ik zat ernaast!![]()
Draaikont.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ik voel me bij jou altijd zo... veilig!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Hahaha, dat slaat helemaal nergens op maar ik heb het ookquote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ze heeft nog wel een bod gedaan op ebay voor het raam waar vanuit hij is neergeschotenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Straks gaat ze nog vertellen dat ze de moord op JF Kennedy op tv heeft gezien.............
ik zat ernaast!![]()
Oei !!! Dan ook niet even wakker maken ?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:26 schreef Brulkip het volgende:
[..]
![]()
Hij zou met Huub mee drinken en een sigaar roken toch?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
Jaap is ook een drankje aan het mixen?
of dat ze mee heeft gedaan met Stuif es In en Ren je rot!quote:Op zondag 4 maart 2007 21:30 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ongelofelijk, je zou bijna denken dat ze stiekem ouder is.....
Volgense scene: Amanda die verteld dat ze een groot fan van Spijkerhoek was.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:30 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Volgense scene: Amanda die verteld dat ze een groot fan van Spijkerhoek was.
Waarom ? Wat is nu een uurtje meer of minder slaapquote:Op zondag 4 maart 2007 21:29 schreef Brulkip het volgende:
[..]
![]()
(maar ik zit er nog....ohohoh...kutkooi!!!)
Maar ga nu ECHT!!!!!
En ondertussen maar werken aan Amanda als back-up als ie Huub eenmaal naar huis heeft geschopt.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:30 schreef ruby het volgende:
Ik kan nog niet zeggen dat ik Eric voor de volle 100% vertrouw wat donderdag betreft.
Hij geniet iets te veel van z'n macht volgens mij.
Ik den meer in de richting van De Bereboot.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:30 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Volgende scene: Amanda die verteld dat ze een groot fan van Spijkerhoek was.
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
of dat ze mee heeft gedaan met Stuif es In en Ren je rot!
Als je er bijna uit wordt gestemd.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Huub hou es op te zeuren.
Kent het verschil niet ... Broek ipv hoekquote:
Halfvolle melk met volle?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:30 schreef schatje het volgende:
Jaap is ook een drankje aan het mixen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |