Je moet geen schaakstukken als vitamine in nemen hoor.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef Tmaatje het volgende:
King,Queen,Rooks,Bishops,Knights and Pawns
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je moet geen schaakstukken als vitamine in nemen hoor.
moet je meer vitaminen etenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
weet ik ben wat traaaaaaaaaaaaaaaag.....
![]()
Dat was ik niet, dat was DaviniaHR, mijn vrouwquote:Op zondag 4 maart 2007 21:57 schreef SaskiaR het volgende:
net zat je meer in de buurt met je 11
Juistquote:Op zondag 4 maart 2007 22:11 schreef ChrisJX het volgende:
Iets met paarden. Equus ofzo?
ook wat extra vitamines nodig ???quote:Op zondag 4 maart 2007 22:13 schreef Mapani het volgende:
damn dat was snel
Tmaatje +1quote:Op zondag 4 maart 2007 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
Ercolano
Doorgaan vooral doorgaanquote:Op zondag 4 maart 2007 22:43 schreef PhysicsRules het volgende:
Maya?
quote uit de OPquote:Op zondag 4 maart 2007 22:53 schreef Tmaatje het volgende:
Kom op en nou alles in een post ....![]()
enne Chris JX en DiviFilus![]()
quote:Als de vragensteller vraagt naar een opsomming en de vragensteller wil alle leden van de opsomming ineen antwoord zien alvorens hij het antwoord goedkeurt, dan dient de vragensteller dit in zijn of haar vraag te vermelden
Klopt maar ik vroeg om drie programma's ...te noemen door een deelnemer dus...quote:
Kom op, geef Berkery toch gewoon het punt.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Klopt maar ik vroeg om drie programma's ...te noemen door een deelnemer dus...![]()
Als er al 3 juiste antwoorden zijn, dan kan je het punt toch wel geven? Hier geldt meestal de regel wanneer iemand het antwoord compleet maakt dat diegene het punt krijgt, behalve wanneer de vragensteller vraagt om alles in 1 post te vermelden.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Klopt maar ik vroeg om drie programma's ...te noemen door een deelnemer dus...![]()
Què?quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Tmaatje het volgende:
In dat geval is Erkel de winnaar + 1
Stand in deel 635
Legolas Greenleaf 1
Jakkop 1
Tmaatje 2
SaskiaR 1
Erkel 2
ChrisJX 1
Wie doet het licht uit ? Ik ben weg![]()
Ik wacht er nog steeds opquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:21 schreef OA het volgende:
Geirangerfjord
Ik heb het opgezocht (na m'n antwoord) en kwam tot dezelfde conclusie...quote:
Die waren toen nog niet weer bij elkaarquote:Op maandag 5 maart 2007 09:55 schreef steekbal het volgende:
hepie en hepie ?
daarom weet ik het nogquote:Op maandag 5 maart 2007 10:00 schreef RoofingBurner het volgende:
lekkere meiden toch?
Eerlijk gezegd wist ik het zelf ook niet meerquote:Op maandag 5 maart 2007 09:58 schreef ChopperMick het volgende:
die meiden van Treble
Soms zou ik best een djembe willen zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 10:00 schreef RoofingBurner het volgende:
lekkere meiden toch?
Dat is toch echt algemene kennis in optima formaquote:
Kan niet missenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:21 schreef steekbal het volgende:
Horst Hrubesch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |