Ah fijn, hoop doet leven.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
bij mij leeft die hoop zeker nogin ieder geval hoop ik dat hij z'n stem aan Sylvia zal geven
Nee, ik denk niet dat Huub gaat blokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Is er nog hoop op Huub? Dat hij het misschien gaat blokken?
Kut was ook ff wegquote:Op zondag 4 maart 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is het hellaas zo...
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
meer kan ik niet voor je betekenen..![]()
nee zeker niet nadat hij ze aan het chanteren is, begrijpelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb eigenlijk het vermoeden dat zij steeds vaker ook besprekingen zonder eric zullen houden, beiden vertrouwen hem niet helemaal
Eric maakt het huub nu ook moeilijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
bij mij leeft die hoop zeker nogin ieder geval hoop ik dat hij z'n stem aan Sylvia zal geven
Nou vergeet het maar. Hij denkt door nu te stemmen op Erik dat hij donderdag mag blijven. Hij heeft net Jaap ook al bewerkt om toch maar op Erik te stemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Is er nog hoop op Huub? Dat hij het misschien gaat blokken?
ik vrees dat, indien er een nieuwe bewoner komt die pro-huub en sylvia is, huub en sylvia proberen eric er uit te zettenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
Klopt dat hebben ze al meerdere malen besproken.
Huub moet helaas Eric volledig vertrouwen, omdat Sylvia hem niet kan steunen deze ontslagronde.
Wat een draaikont... Tijdens de briefactie vertelde hij dat hij Fok! niet leuk vond maar veel liever vol had...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Weet je wat een goede site is?"
Sylvia: "Fok.nl... Maar we moeten ook een keer die andere noemen"
Huub: "Die vind ik niet zo goed"
Nee ze vertrouwden hem steeds meer maar door deze kut actie natuurlijk niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vrees dat, indien er een nieuwe bewoner komt die pro-huub en sylvia is, huub en sylvia proberen eric er uit te zetten
Die angst heeft ze nu toch al met haar papparazie gedoe !!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billie stort de hele structuur van het huis in als Zdngmw moet vertrekken....e, ik hoop dat Zdngmw instort als ze het huis verlaat.
He bah! Ik had wel zin in een statement van Huub.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou vergeet het maar. Hij denkt door nu te stemmen op Erik dat hij donderdag mag blijven. Hij heeft net Jaap ook al bewerkt om toch maar op Erik te stemmen.
Op zich natuurlijk logisch ....quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee ze vertrouwden hem steeds meer maar door deze kut actie natuurlijk niet meer.
maar daarna is hij toch naar buiten geweest en heeft gezien hoe leuk fok is.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat een draaikont... Tijdens de briefactie vertelde hij dat hij Fok! niet leuk vond maar veel liever vol had...
Hij weet van geen van beide wat het precies is... hij hoort meer van fok denk ik zo, ook meer kaarten van fok gehad, daarom zegt ie dat nuquote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat een draaikont... Tijdens de briefactie vertelde hij dat hij Fok! niet leuk vond maar veel liever vol had...
Ik heb precies hetzelfde. Alleen als ik steeds 1 stream in Realplayer plak gaat het wel. Via Gouden Kooi site haperen de streams en ook in alle andere sites met vier schermen tegelijk. Dit was eerst niet zo bij mij.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
Bij mij doen de streams het echt állemaal niet! Hapert continu, al 2 of 3 dagen ofzo. Heel irritant, staat ie opeens stil zonder geluid... Ligt dit nou aan mij of is dit bij iedereen zo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |