Ah fijn, hoop doet leven.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
bij mij leeft die hoop zeker nogin ieder geval hoop ik dat hij z'n stem aan Sylvia zal geven
Nee, ik denk niet dat Huub gaat blokken.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Is er nog hoop op Huub? Dat hij het misschien gaat blokken?
Kut was ook ff wegquote:Op zondag 4 maart 2007 20:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is het hellaas zo...
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
meer kan ik niet voor je betekenen..![]()
nee zeker niet nadat hij ze aan het chanteren is, begrijpelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 20:08 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb eigenlijk het vermoeden dat zij steeds vaker ook besprekingen zonder eric zullen houden, beiden vertrouwen hem niet helemaal
Eric maakt het huub nu ook moeilijk.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
bij mij leeft die hoop zeker nogin ieder geval hoop ik dat hij z'n stem aan Sylvia zal geven
Nou vergeet het maar. Hij denkt door nu te stemmen op Erik dat hij donderdag mag blijven. Hij heeft net Jaap ook al bewerkt om toch maar op Erik te stemmen.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Is er nog hoop op Huub? Dat hij het misschien gaat blokken?
ik vrees dat, indien er een nieuwe bewoner komt die pro-huub en sylvia is, huub en sylvia proberen eric er uit te zettenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:10 schreef Ashrak het volgende:
[..]
![]()
Klopt dat hebben ze al meerdere malen besproken.
Huub moet helaas Eric volledig vertrouwen, omdat Sylvia hem niet kan steunen deze ontslagronde.
Wat een draaikont... Tijdens de briefactie vertelde hij dat hij Fok! niet leuk vond maar veel liever vol had...quote:Op zondag 4 maart 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Weet je wat een goede site is?"
Sylvia: "Fok.nl... Maar we moeten ook een keer die andere noemen"
Huub: "Die vind ik niet zo goed"
Nee ze vertrouwden hem steeds meer maar door deze kut actie natuurlijk niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vrees dat, indien er een nieuwe bewoner komt die pro-huub en sylvia is, huub en sylvia proberen eric er uit te zetten
Die angst heeft ze nu toch al met haar papparazie gedoe !!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billie stort de hele structuur van het huis in als Zdngmw moet vertrekken....e, ik hoop dat Zdngmw instort als ze het huis verlaat.
He bah! Ik had wel zin in een statement van Huub.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou vergeet het maar. Hij denkt door nu te stemmen op Erik dat hij donderdag mag blijven. Hij heeft net Jaap ook al bewerkt om toch maar op Erik te stemmen.
Op zich natuurlijk logisch ....quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee ze vertrouwden hem steeds meer maar door deze kut actie natuurlijk niet meer.
maar daarna is hij toch naar buiten geweest en heeft gezien hoe leuk fok is.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat een draaikont... Tijdens de briefactie vertelde hij dat hij Fok! niet leuk vond maar veel liever vol had...
Hij weet van geen van beide wat het precies is... hij hoort meer van fok denk ik zo, ook meer kaarten van fok gehad, daarom zegt ie dat nuquote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Wat een draaikont... Tijdens de briefactie vertelde hij dat hij Fok! niet leuk vond maar veel liever vol had...
Ik heb precies hetzelfde. Alleen als ik steeds 1 stream in Realplayer plak gaat het wel. Via Gouden Kooi site haperen de streams en ook in alle andere sites met vier schermen tegelijk. Dit was eerst niet zo bij mij.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
Bij mij doen de streams het echt állemaal niet! Hapert continu, al 2 of 3 dagen ofzo. Heel irritant, staat ie opeens stil zonder geluid... Ligt dit nou aan mij of is dit bij iedereen zo?![]()
Maar daar heeft Eric het ook wel naar gemaakt. Hij heeft net even te veel onzekerheid gekweekt en misbruik gemaakt van zijn positie. Hij durft ook niet volledig pro Huub en Syl te gaan. Ook als Eric Huub zal laten blijven, zullen zij hem nog niet volledig vertrouwen ga ik vanuit. Daar zal hij meer voor moeten laten zien.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vrees dat, indien er een nieuwe bewoner komt die pro-huub en sylvia is, huub en sylvia proberen eric er uit te zetten
Ze wil dit uitje geeneens omdat ze dan naar buiten moet en de journalisten te woord moet staanquote:Op zondag 4 maart 2007 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Die angst heeft ze nu toch al met haar papparazie gedoe !!![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar daar heeft Eric het ook wel naar gemaakt. Hij heeft net even te veel onzekerheid gekweekt en misbruik gemaakt van zijn positie. Hij durft ook niet volledig pro Huub en Syl te gaan. Ook als Eric Huub zal laten blijven, zullen zij hem nog niet volledig vertrouwen ga ik vanuit. Daar zal hij meer voor moeten laten zien.
zou fantastisch zijn als mamma ratasia oprot, eindelijk vrij spel voor iedereen!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Volgens Billie stort de hele structuur van het huis in als Zdngmw moet vertrekken....ehmm, ik hoop dat Zdngmw instort als ze het huis verlaat.
2 tips 1 blz terug..quote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Alleen als ik steeds 1 stream in Realplayer plak gaat het wel. Via Gouden Kooi site haperen de streams en ook in alle andere sites met vier schermen tegelijk. Dit was eerst niet zo bij mij.
Precies. Eigen schuld. Egoisme ging voor het gevoel van zijn vrienden.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar daar heeft Eric het ook wel naar gemaakt. Hij heeft net even te veel onzekerheid gekweekt en misbruik gemaakt van zijn positie. Hij durft ook niet volledig pro Huub en Syl te gaan. Ook als Eric Huub zal laten blijven, zullen zij hem nog niet volledig vertrouwen ga ik vanuit. Daar zal hij meer voor moeten laten zien.
Bij mij krijgt ze geen voet tussen de deurquote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda mag geen bloed priken? Is ze ook Jeovah's Getuige dan?
Toen kende hij VOL nog helemaal niet en FOK nauwelijks.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:18 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat roep ik de hele tijd al.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:21 schreef milk-shake het volgende:
amanDEl legt uit dat je beter je stem niet verloren kan laten gaan en iedereen gewoon het beter kan gunnen...volgende keer is het nl iets wat jij graag wil.........ZIJN ZE SYLVIA AL WEER VERGETEN MET CARNAVAL?????/
Heb ik ook even gedaan en ze waren er niet blij mee.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ff op VOL checken hoe hierop gereageerd wordt.![]()
![]()
![]()
Hdnkkk en Zdngmw hebben een pachtquote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef itsme het volgende:
Die grote kut bek van amanDEL![]()
Alsof ze de wijsheid in pacht heeft.![]()
fok was een ongenuanceerd kutforum geloof ik. wat maakt het allemaal uitquote:Op zondag 4 maart 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen kende hij VOL nog helemaal niet en FOK nauwelijks.
denk je nou echt dat hij dat niet weetquote:Op zondag 4 maart 2007 20:22 schreef tipsch het volgende:
ohohoh, realiseerde Eric zich nou maar gewoon dat hij zonder Huub Ratasia nooit kan aanpakken.
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Alleen als ik steeds 1 stream in Realplayer plak gaat het wel. Via Gouden Kooi site haperen de streams en ook in alle andere sites met vier schermen tegelijk. Dit was eerst niet zo bij mij.
Problemen met streamsquote:Op zondag 4 maart 2007 02:44 schreef ach het volgende:
[..]
http://rapidshare.com/files/19288129/DGK2.htm.html
op free klikken en dan die code invullen en DGK2.htm op je bureaublad opslaan. En daarna dubbelklikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |