Waarom een nepstemmingquote:Op zondag 4 maart 2007 20:03 schreef beequeen het volgende:
go
Hij heeft niet eens door dat ie t niet begrijptquote:Op zondag 4 maart 2007 20:04 schreef Fikkert het volgende:
jaap zegt dat hij het door heeft,.. hij snapt er geen zak van
Sorry hoor, dit heeft alles te maken met het peilen van de stemming voor as donderdag.quote:
Amanda teert op oude koeienquote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef itsme het volgende:
Jaap wil in the picture. Hij wil even laten merken dat hij geen nobody is maar ook macht heeft.
Ja ze snapt het ook helemaal zo goed!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
Amanda vertelt Japie even hoe het allemaal werkt in de villa.
Fijn he, zal ie een stuk wijzer van geworden zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Marrije het volgende:
Amanda vertelt Japie even hoe het allemaal werkt in de villa.
De vorige stemming was speciaal voor Syl, deze stemming is voor iedereen, een beduidend verschil!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:57 schreef U96 het volgende:
jezus wat een kut argumenten van Amanda
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.htmlquote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
Bij mij doen de streams het echt állemaal niet! Hapert continu, al 2 of 3 dagen ofzo. Heel irritant, staat ie opeens stil zonder geluid... Ligt dit nou aan mij of is dit bij iedereen zo?![]()
heb eigenlijk het vermoeden dat zij steeds vaker ook besprekingen zonder eric zullen houden, beiden vertrouwen hem niet helemaalquote:Op zondag 4 maart 2007 20:05 schreef Clank het volgende:
Huub en Sylvia hebben het inmiddels in de gameroom over pole-fitness.
Had eigenlijk gehoopt dat ze de plannen van Erik nog eens gezamelijk door zouden nemen.
Schoon je PC'tje ff op, TIF en Cookies eruit.Succes.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
Bij mij doen de streams het echt állemaal niet! Hapert continu, al 2 of 3 dagen ofzo. Heel irritant, staat ie opeens stil zonder geluid... Ligt dit nou aan mij of is dit bij iedereen zo?![]()
Aan jou ben ik bang.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:06 schreef Taurus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |