Zoiets dacht ik ook al.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die verhaaltjes van hun geloof ik allang niet meer.
iedereen moet gewoon gaan geloven dat Huub weggaat.
Alles voor de kijkcijfers.
Er zal wel voetbal op TV zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijken degene die die stukjes schrijven uberhaupt wel naar de streams?????
Werkelijk geen enkel stukje klopt ... zucht...
en op haar 15e nieuwe jetsers. als je dat niet wist zou je natuurlijk meteen zeggen dat het onmogelijk is maar aangezien we dit allemaal weten zijn die andere 2 feiten enkel kleinighedenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef beequeen het volgende:
Snollie op haar 13e vet uit ten en op haar 14e naar de It..................dream on chica.
12 jaar haar gekleurd !!!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:50 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en op haar 15e nieuwe jetsers. als je dat niet wist zou je natuurlijk meteen zeggen dat het onmogelijk is maar aangezien we dit allemaal weten zijn die andere 2 feiten enkel kleinigheden
en ergens tussen neus en lippen door (of beter, erin) nog 6 of 7 piercingsquote:
Blerde ook iedereen toen Huub eruit werd gegooid.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:50 schreef neehe het volgende:
Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Judah het volgende:
Ik heb echt 't gevoel dat ik vanaf donderdag niet meer kijk.
En ik ook.
Ik begrijp wel van Erik dat hij graag Amanda mee wil hebben, want die vind hij gewoon leuk en op deze manier hoopt hij het erin houden van Huub goed te kunnen praten bij haar. Gewoon zeggen dat hij Huub er voor zichtzelf wel in moet houden voor het spel want anders is hij niet veilig voor Natasia en Brian. Maar dat hij dat los moet zien van haar want anders had hij haar toch ook nooit meegenomen naar die premiere??? Denk dat Amanda dat wel gaat geloven en heeft hij haar dus niet tegen zich en is er nog een mogelijkheid om haar bij HES te krijgen bij een eventuele volgende immuniteit en kan hij Amanda altijd gebruiken mocht hij het nodig hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia zei vanmiddag ook al dat hij het 'spel' niet tot donderdag hoeft door te spelen. En dat hij vanavond na de stemming ook kan zeggen van én ik neem Sylvia mee en Huub gaat er donderdag ook niet uit! Vervolgens komt Erik dan met een imo zwak verhaal dat de klap donderdag harder aan zal komen.
Maar ondertussen speelt hij wel erg met de gevoelens van zijn vrienden (Sylvia en Huub)
Als hij echt zou willen zou hij zijn "vijanden" Brian en Natasia dubbel kunnen pakken.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:48 schreef Clank het volgende:
[..]
Sylvia zei vanmiddag ook al dat hij het 'spel' niet tot donderdag hoeft door te spelen. En dat hij vanavond na de stemming ook kan zeggen van én ik neem Sylvia mee en Huub gaat er donderdag ook niet uit! Vervolgens komt Erik dan met een imo zwak verhaal dat de klap donderdag harder aan zal komen.
Maar ondertussen speelt hij wel erg met de gevoelens van zijn vrienden (Sylvia en Huub)
Eerlijk is eerlijk, er was ook geen fuck aan. Ik heb me toen toch wat meer op het paringsgedrag van het pantoffeldiertje gestort omdat zelfs dat spannender was om naar te kijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Blerde ook iedereen toen Huub eruit werd gegooid.
Na 4 dagen was Huub hier al bijna vergeten.
Totdat hij terug kwam.
oke...nu praat je wel onzinquote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Totdat hij terug kwam.
Da's bull. Die 5 dagen dat hij weg was ging het hier alleen over hoe saai het op de streams was en hoe onterecht het was dat Huub weg was en hoe we het konden regelen dat hij weer terug kon komen en de speculaties of hij weer terug zou komen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Totdat hij terug kwam.
onzinquote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Totdat hij terug kwam.
Het is toch duidelijk dat Eric overal backup zoekt.... en wat nou als de stemming naar Amanda gaat want dat kon ookm nog wel eens belangrijk worden.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:53 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als hij echt zou willen zou hij zijn "vijanden" Brian en Natasia dubbel kunnen pakken.
Door te eisen dat de stemming naar Sylvia gaat vanavond (argument: Sylvia alleen na het wegstemmen van Huub) en dat ze dan lekker Huub meeneemt.
Vervolgens zou hij dan alsnog Huub erin kunnen laten ... en dan ... tsjakka ... dubbelslag.
Helaas ben ik er nog steeds niet zeker van dat Eric de HS-groep trouw blijft. Rationeel weet Eric wel dat hij zwakker komt te staan als hij Huub wegstemt, maar wat zijn gevoel doet en het idee dat hij Amanda over kan halen doet bij mij vermoeden dat hij wel is een onlogische keuze kan maken.
Zelfs veel drukker.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:54 schreef avonne het volgende:
[..]
onzin
Er waren heel veel mensen echt vertrokken.
Totdat hij terug kwam, toen werd het weer druk
Hahaha, ja, lijkt me ook wel wat.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:57 schreef tipsch het volgende:
Jaap, blok die rommel, alsjeblieft
Oh vind het wel leuk geprobeerd!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:57 schreef U96 het volgende:
jezus wat een kut argumenten van Amanda
Vergeten hier?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Totdat hij terug kwam.
Ja maar dan krijgt huub de schuld.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:57 schreef tipsch het volgende:
Jaap, blok die rommel, alsjeblieft
Ik denk wel dat Amanda eerder afgaat op wat iemand leuk vindt, dan om speltactische redenen (die snapt ze toch niet)quote:
Dat doet ie zelf wel, dat rechtzetten danquote:Op zondag 4 maart 2007 19:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik kan die grote waffel van aDEL niet uitstaan en Eric mag ook wel even rechtgezet worden
Hij blokt niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:00 schreef happyme28 het volgende:
Dit vind ik dan toch wel weer vaag van Jaap. Net in de private zegt hij nog tegen Brian dat hij helemaal snapt dat het naar Eric moet gaan om hem zo nog wat te overtuigen dat ze hem mogen en dat hij dan Huub eruit stemt en helemaal snapte wat Brian bedoelde en nu blokt hij de stemming??
Da's dan wel weer lollig van Japio.
Ik ben pas gaan kijken op de avond dat Huub eruit moest. Na zijn vertrek gebeurde er ook helemaal niets en werd het echt saai.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Totdat hij terug kwam.
Dat is niet echt waar.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:54 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Da's bull. Die 5 dagen dat hij weg was ging het hier alleen over hoe saai het op de streams was en hoe onterecht het was dat Huub weg was en hoe we het konden regelen dat hij weer terug kon komen en de speculaties of hij weer terug zou komen.
true, truequote:Op zondag 4 maart 2007 20:01 schreef itsme het volgende:
Kan sylvia even over carnaval beginnen nu please.![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA aub!!!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:01 schreef itsme het volgende:
Kan sylvia even over carnaval beginnen nu please.![]()
Na welnee, dat kan Huub wel uitleggen - Huub zelf stemt voor Eric. Huub heeft Jaap toch ook helemaal niet ertoe gezet om Eric of Amanda niet uit te kiezen. Ik denk dat Jaap z'n stem geeft aan Sylvia, zomaar een vermoedenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja maar dan krijgt huub de schuld.
Erci was al pissed off dat huub met jaap ging praten net
Hey natasia die syl blokkeerde, dat vergeten ze![]()
![]()
Kan niet zijn slavenarmbanden.. Kadootje van Brianquote:
waar.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is niet echt waar.
Its me en ik werden er toen die vrijdag morgen er best wel boos om.
Het was ook rete saai op de streams.
Tuurlijk, nu hangt het alleen van hem af..... hij heeft dus een stuk verantwoordelijkheid gekregen en kan niet roepen "ja maar Sylvia zou Huub er toch al niet uitstemmen"quote:Op zondag 4 maart 2007 19:59 schreef itsme het volgende:
immuniteit heeft het voor eric moeilijk gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |