ik ben 21 en heb dat tijdperk ook nog bewust meegemaakt dus het kan bestquote:Op zondag 4 maart 2007 19:39 schreef noekje het volgende:
Amanda heeft het over de gabbertijd. Ze is 19.![]()
nouquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef maikel112 het volgende:
gezellig zootje hoor
Kan er geen woorden voor vinden (gelukkig maar)quote:Op zondag 4 maart 2007 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is inderdaad haar kant van het verhaal.
Wel zonder extensions hèquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef noekje het volgende:
Toen hakte ze vrolijk naar de peuterspeelzaal in haar australian.![]()
ach kind dat ziet er toch niet uit zo. twee van die erwtjes. daar krijg je geen vent mee het bed in. komop, we gaan er wat in laten stoppen. ik wil voor m'n 40ste oma zijn en met die dingen zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef beequeen het volgende:
Zou mammie haar ook die neptieten hebben opgedwongen op haar 15e.![]()
![]()
![]()
wilde het net zeggen iddquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ik ben 21 en heb dat tijdperk ook nog bewust meegemaakt dus het kan best
Geestelijk zit nog steeds in die periodequote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op. Rond 1996 was dat kind acht jaar!
Brian heeft hem verzekerd dat als hij het opschrijft bij de wekelijkse puntenopgave (naar achter) dat het dan officieel isquote:Op zondag 4 maart 2007 19:37 schreef Juuud het volgende:
[..]
Jaap durft er gewoon niks over te zeggen....
Hij weet vast wel dat Brian die dingen niet gaat geven...
Hahaha echt dom, en alweer iets sneus voor Jaap![]()
Volgende week wordt 't helemaal gezellig als Huub weg isquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef maikel112 het volgende:
gezellig zootje hoor
Ik heb de val van de berlijnse muur ook bewust meegemaakt, maar dat betekend niet dat ik er bij was....quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
Hij zei dat hij de BAN groep vet wilde naaien donderdag.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef Lieve het volgende:
Weet je, er is geen enkele reden voor Eric om dit dubbelspel te spelen. Hij wint er niets mee tenzij hij Huub eruit stemt.
Want wat verliest Eric als hij zegt dat hij Huub er niet uitstemt?
Het is te bizar voor woorden. Zeker het meegaan met brian tot in het uiterste. Het chanteren en dan net doen alsof je vrienden bent met Huub en Huub meteen weer vernaggelen bij Brian en Natasia...¿
Hij kwam om Natasia eruit te stemmen en nu is hij zwaar aan het pleasen! Likkerdelik bij het bedmaatje van AmanDel.
Jaaa ik ben 22 weet het ook nog, me zus had een aussie en een gabbervriendquote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
21 uur tegelijk met de tijd dat Huub weer een drankje mag nuttigenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef maikel112 het volgende:
Weet iemand hoe laat die stemming is?
Of het moet zijn dat er ooit nog een bewoner als Huub komtquote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Volgende week wordt 't helemaal gezellig als Huub weg is. Ik ga er ook vanuit dat dit me laatste week in dit forum is.
Tnx! hopelijk houd ie zich een beetje inquote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef Sporti het volgende:
[..]
21 uur tegelijk met de tijd dat Huub weer een drankje mag nuttigen![]()
21.00quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef maikel112 het volgende:
Weet iemand hoe laat die stemming is?
De stagair weer binnen of moet ik zeggen nogsteeds.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Ning het volgende:
18:54 - Een beetje opheldering
De snode plannen van Eric lijken moeilijk te doorgronden, maar inmiddels zijn ze een stuk duidelijker. Als het goed is wil de 25-jarige, Huub eruit stemmen. Het is echter wel van belang dat Huub anders denkt. Daarom vertelt Eric de Oldenzaler ook steeds dat hij hem er écht niet uit zal stemmen. Eric denkt echter dat Amanda het grootste struikelblok zal gaan vormen wanneer er een ontslagronde voor Huub zal worden aangevraagd. Vandaar dat hij perse met haar naar de première van ‘Voetbalvrouwen’ wil gaan. Daar wil hij de 19-jarige voor zich winnen er haar overhalen om óók op Huub te stemmen. Of dit plan ooit volledig van de grond zal komen, valt te betwijfelen. Maar als het niet lukt, heeft Eric een groot probleem…
Bron 10
Kijken degene die die stukjes schrijven uberhaupt wel naar de streams?????quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Ning het volgende:
De snode plannen van Eric lijken moeilijk te doorgronden, maar inmiddels zijn ze een stuk duidelijker. Als het goed is wil de 25-jarige, Huub eruit stemmen. Het is echter wel van belang dat Huub anders denkt. Daarom vertelt Eric de Oldenzaler ook steeds dat hij hem er écht niet uit zal stemmen. Eric denkt echter dat Amanda het grootste struikelblok zal gaan vormen wanneer er een ontslagronde voor Huub zal worden aangevraagd. Vandaar dat hij perse met haar naar de première van ‘Voetbalvrouwen’ wil gaan. Daar wil hij de 19-jarige voor zich winnen er haar overhalen om óók op Huub te stemmen. Of dit plan ooit volledig van de grond zal komen, valt te betwijfelen. Maar als het niet lukt, heeft Eric een groot probleem…
Bron 10
nee dat klopt maar dat wil ook niet zeggen dat het absoluut niet mogelijk was geweest. en aangezien je voor dat gabber-gebeuren niet eerst heel duitsland door moest fietsen maar het overal in nederland "in" was, is de kans dat ze een trainingspak had natuurlijk vrij groot. meegerekend dat ze er alles aan doet om populair te zijn zal ze dus ook direct zo'n flitsend paars of turqoise pakkie hebben gekregen van moederlief toen ze zag dat dat vet cool gevonden werdquote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Ik heb de val van de berlijnse muur ook bewust meegemaakt, maar dat betekend niet dat ik er bij was....
MBO Stagairquote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
De stagair weer binnen of moet ik zeggen nogsteeds.![]()
Amanda vindt alles leuk, en is nooit lang boos (zie Natasia, Huub en Brian)quote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij zei dat hij de BAN groep vet wilde naaien donderdag.
Als Erik nu zegt dat hij Huub er niet uitstemt verliest hij lol met Amanda en gaat hij het lastig krijgen met Natasja en Brian, dat stelt hij liever uit.
ik hoop het....quote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijken degene die die stukjes schrijven uberhaupt wel naar de streams?????
Werkelijk geen enkel stukje klopt ... zucht...
Jawel, met! Maar dan alleen boven in....De onderste helft was natuurlijk kaal. En dan een paardestaart!quote:
Met het huidige selectie-beleid van de redactie ga ik daar niet vanuit.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:43 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Of het moet zijn dat er ooit nog een bewoner als Huub komt
Zijn er hier streamers die er net over denken?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Ning het volgende:
Bron 10
Tis een stagiare van de stagiair..quote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Kijken degene die die stukjes schrijven uberhaupt wel naar de streams?????
Werkelijk geen enkel stukje klopt ... zucht...
Wel een heel vreemd stuk Amandel heeft zelf de ontslagronde voor Huub aangevraagdquote:Op zondag 4 maart 2007 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
De stagair weer binnen of moet ik zeggen nogsteeds.![]()
HUHquote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Ning het volgende:
Bron 10
ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Judah het volgende:
Ik heb echt 't gevoel dat ik vanaf donderdag niet meer kijk![]()
Die verhaaltjes van hun geloof ik allang niet meer.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef Ning het volgende:
Bron 10
De internet-redactie van Talpa/Tien ook niet kennelijkquote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef Kinga het volgende:
HUH
Nu begrijp ik er helemaaaal niks meer van.
Sylvia zei vanmiddag ook al dat hij het 'spel' niet tot donderdag hoeft door te spelen. En dat hij vanavond na de stemming ook kan zeggen van én ik neem Sylvia mee en Huub gaat er donderdag ook niet uit! Vervolgens komt Erik dan met een imo zwak verhaal dat de klap donderdag harder aan zal komen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:40 schreef Lieve het volgende:
Weet je, er is geen enkele reden voor Eric om dit dubbelspel te spelen. Hij wint er niets mee tenzij hij Huub eruit stemt.
Want wat verliest Eric als hij zegt dat hij Huub er niet uitstemt?
Het is te bizar voor woorden. Zeker het meegaan met brian tot in het uiterste. Het chanteren en dan net doen alsof je vrienden bent met Huub en Huub meteen weer vernaggelen bij Brian en Natasia...¿
Hij kwam om Natasia eruit te stemmen en nu is hij zwaar aan het pleasen! Likkerdelik bij het bedmaatje van AmanDel.
Ach zoals gezegd "stelletje amateurs"quote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
HUH
Ik salueer even. Lees je wel goed, er klopt geen yota van die berichtgeving.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Zijn er hier streamers die er net over denken?
nou ja... als het echt zo is dat hij persé met amanda wil gaan zou het zomaar kunnen. haar te overtuigen niet op huub te stemmen zou nergens op slaan want hij kan zelf tegen stemmen en dan is huub veiligquote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Hier klopt ook helemaal niets van. De beweegredenen om Amanda mee te nemen zijn heel anders dan hier omschreven. Gewoon weer een totaal verkeerde weergave van de gebeurtenissen.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:47 schreef Kinga het volgende:
[..]
HUH
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:42 schreef de_kolonel het volgende:
Heb je gratie gekregen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:34 schreef Duderinnetje het volgende:
de_kolonel blijft racistisch te keer gaan in DGK, ondanks een waarschuwing. Week weg.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |