Wij hebben na ons debuut optreden op school (quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
same here. sterker nog, we bestaan zowat een half jaar en hebben 5 keer geoefend.
kun je nagaan. gelukkig helpen MSN en GuitarPro heel veel![]()
Wat voor muziek eigenlijk ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:23 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Wij hebben na ons debuut optreden op school () niet meer gereperteerd
Toen speelde we een speed up versie van sweet jane. We hebben ook wat geëxperimenteerd met funk gecombineerd met punk en new wavequote:
das immers ook nergens voor nodigquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
drummers zijn er inderdaad. maar 5% ofzo daarvan doet aan dubbele bass enzo.
lijkt het wel.
Hoezo, lukt het mee zingen anders niet zo best?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
onze gitarist/vocalist zou doodgaan zonder.![]()
Ow 1 nummer maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:31 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Toen speelde we een speed up versie van sweet jane. We hebben ook wat geëxperimenteerd met funk gecombineerd met punk en new wave
Ja 1 nummer omdat we maar 2x gereperteerd hebben voordat we optradenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ow 1 nummer maar![]()
Onze drummert heeft nieuw drumstel besteld met dubbele bass
binnekort kijken wat we ermee kunnen
wel vette dingen
kan eigenlijk net zo goed een dubbel pedaal hebben
maar 2 bassdrums ziet er gewoon tof uit eigenlijk
Ach als iedereen z'n partijen goed kent heb je het snel doorquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:41 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja 1 nummer omdat we maar 2x gereperteerd hebben voordat we optraden. En in die tijd hebben we 2x 15min dat nummer gespeeld en 2x 1,5 uur gejammed
Nou, op het podium moesten we nog afspreken in welke volgorde het ook al weer wasquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach als iedereen z'n partijen goed kent heb je het snel door
beetje jammen is ook altijd tof
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:54 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Nou, op het podium moesten we nog afspreken in welke volgorde het ook al weer was.
We waren die avond wel opvallend tussen krezip, robbie williams en het gebruikelijke gepiano van de gymnasiasten en meer Van Noortwijk van Duits.
Maar het jammer was idd geniaal. Die vent kan vét goed funk bassen. En ik speelde er of punk schema's door heen of maakte riffjes in E zoals vaak in new wave isDat was echt lache
Ja idd, die vent zegt zelf ook altijd van 'bassen is het kutste wat er is, tenzij in een band, dan is het het leukste instrument.'quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
bas is tof als je het echt goed kan
hoe heet die studio?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:47 schreef guitarist.nl het volgende:
Hihi, de oom van onze drummer heeft een professionele opname studio, en is hier in de regio een van de bekendste. Wij mogen daar over 3 / 4 maanden gratis een demo opnemen, even tussen door.
Dribbel:
Mijn punt dat ik al drie posts wil maken is, die duncan designed elementen zijn bagger... Seymour Duncans zijn heel andere (goede) elementen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:32 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Och, van mij mogen ze best duncan designed zijn als ze maar lekker klinken.
Ik heb ook een SD in mijn strat. Zou alleen niet weten wat voor 1, een hele oude dat weet ik welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mijn punt dat ik al drie posts wil maken is, die duncan designed elementen zijn bagger... Seymour Duncans zijn heel andere (goede) elementen...
een rooie!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:33 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat voor element het is? (ja een Seymour Duncan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |