Niet met AJ spelenquote:
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicquote:Op zondag 4 maart 2007 19:30 schreef Bos81 het volgende:
Deze is te vroeg geopend. De laatste post van het vorige deel was om 19.26 terwijl dit topic om 19.25 werd geopend
Slotje dus![]()
pre flop all inquote:
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicdus ja dan moet deze inderdaad eerder zijn ja
Je kan toch edittenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
no shit sherlock, de laatste post van het vorige topic was een link naar dit topicdus ja dan moet deze inderdaad eerder zijn ja
Als wij dat doen, krijgen we op onze kop, omdat het vorige nog niet dicht was. JIj komt er zomaar mee wegquote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Klassenjustitie!quote:Op zondag 4 maart 2007 19:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als wij dat doen, krijgen we op onze kop, omdat het vorige nog niet dicht was. JIj komt er zomaar mee weg![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf laat Dream Theater door Hools schallen.
Ga ik nu doen!quote:Op zondag 4 maart 2007 20:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta 20-16 voor bij de finale van het XFA tournament, sjimz al gestemd deze ronde? (andere stemmen ook welkom uiteraard)
PL was goed te doenquote:Op zondag 4 maart 2007 20:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
* Legolas_Greenleaf laat Dream Theater door Hools schallen.
Dacht ik al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |