jaja ze heeft een media stop echt zo noemde ze dat gisterenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef Marrije het volgende:
Wat een giller: Natasja staat nogal onder druk van de paparazzi dus gaat liever niet.
maar sylvia is-ie volgens mij toch al een beetje kwijtgeraakt, ze vertrouwt hem niet, bij huub is het vertrouwen noodgedwongenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom kun je er niet gewoon eens vanuit gaan dat Eric zich aan zijn woord houdt en verder het spelletje alleen maar speelt omdat hij weet dat ook de achterban van Brian en Natasia de streams nauwlettend in de gaten houden en nog 5 dagen hebben om eventuele tactiek door te spelen??
Omdat hij zijn woord al aan meerdere mensen heeft gegeven...quote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom kun je er niet gewoon eens vanuit gaan dat Eric zich aan zijn woord houdt en verder het spelletje alleen maar speelt omdat hij weet dat ook de achterban van Brian en Natasia de streams nauwlettend in de gaten houdt en nog 5 dagen hebben om eventuele tactiek door te spelen??
en daarna vertelde hij weer aan Huub wat hij tegen amanda had gezegd.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:07 schreef lady1 het volgende:
[..]
een uur later zei hij tegen amanda dat hij huub er wel uit stemt
Heb liever dat hij hem in de ring gooitquote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Al meer bekend over het feit dat Brain die handdoek over de camera heeft gegooid?
Hij heeft geen handdoek op de camera gegooid. Hij deed het licht uit en het beeld was even zwart. Even later ging DIEZELFDE camera over op infra-rood.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef Vakkie_W het volgende:
Al meer bekend over het feit dat Brain die handdoek over de camera heeft gegooid?
Huub had al aan Eric beloofd op hem te stemmen maar wilde Natasia even stangen. Natasia wil niet heen omdat ze een 'media stop heeft en anders belaagd wordt door de paparazzi'.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:14 schreef raggende_annie het volgende:
ok ik val dr middenin en zit met verbazing te kijken. nog niet zolang geleden waren het sasquatch en huub die elkaar niks meer gingen gunnen. nu willen ze alleen maar gaan als ze samen mogen maar om een of andere wazig reden van sas gaan ze toch niet en trekken ze zich beiden terug. vreemd als je het mij vraagt. wat is er gebeurd met "als ik hem niet krijg, krijgt niemand hem"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |